Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Hehey, oppe i $50 allerede... Kjempedeal ass...

Og jeg lurer på åssen jeg skal få ut disse penga.. de vil ikke wire til norske kontoer og ikke sende sjekk.. jeg har ikke visakort, og ikke neteller, moneyboookers eller firepay.. får vel bare få meg det da..

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå inn på:

http://oldefar.poker.no/

Les 2. artikkelen der. Du får 250kr gratis hvis du registrerer deg gjennom den linken på Sportingbet. Du må bare skrive en mail til en på Sportingbet at du har registrert deg gjennom *Navnet står på siden*.

Dette er ikke noe tull. Jeg registrerte meg i går og fikk 30$ inn i dag. Han har fått en sånn avtale med de siden han hadde et pokerlag eller noe, men de driver ikke lengre så han gir de bort tror jeg.

Uansett, bare gjør det. Du har ikke noe å tape, bare vinne. Tar kanskje 1 dag før de kommer inn da.

Du får 30$ ved 100 raked hands og 70$ ved 500 raked hands :) Det er UTROLIG mange dårlige spillere der, så det er ikke noe problem i det heletatt ;)

Lykke til! Rekorden hittil er en som har klart å gjøre om 30$ til 900$ :thumbup:

5527310[/snapback]

Genialt :thumbup:

Takk for tipset

men hva mener du med 100 raked hands får du 30$ :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Satt å varmet opp litt på Nordicbet. Begynte med $ 4 på et 0.10/0.20 bord. Er $ 25 nå. Skulle vært High Stakes :mrgreen:

Edit: Der var det plutselig $ 12...

Edit: $ 24

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Nå har jeg bestemt meg for å starte med slik nettpoker jeg også. :p

Kan bli interessant..

5543980[/snapback]

Lykke til :) Ett tips; Kjøp en pokerbok og lær den inn og ut før du satser ekte penger. Det er snakk om penger på spill her og sansynligheten for at du taper er større enn at du vinner, men det er det å lære seg å redusere tapene som gjelder.

Lenke til kommentar

Konge :) Fikk inn de 200 kronene nå.

Er det noen spesielle kriterier for uttak av penger på sportingbet?

Edit: Ser at det står følgende på sida til sportingbet:

"N.B. If this is your first withdrawal then you must withdraw back by the same method and to the same account you used to fund your account."

Vi som har fått 200 kr uten å overføre...vil det si at vi ikke kan få tatt ut pengene igjen? må man sette inn mer før man får tatt ut kanskje? Håper ikke det er noe lureri

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Spilte 2 hender sykt bra, og en mindre bra.

Først sitter jeg med A-2 og vi er heads up. Jeg caller hele veien når han raiser, og på river treffer jeg par i 2, mens han sitter på par i 9. Han raiser, og jeg går all in. Han folder, for tror jeg har slowplayet han hele veien.

Hånden etterpå får jeg K-8 og ser floppen billig. Treffer tress, og slowplayer. Samme fyren om isted byr litt, og får de andre ut, og vi er headsup igjen. Begge cheker hele veien, og på river får jeg 8'eren og sitter med hus. Jeg er først til å by, og byr lavt. Han ser, og går all inn for å bløffe til seg potten. Jeg ser selvføgelig og vinner.

Senere på kvelden sitter jeg med to par, og han andre sitter med to korts stright, jeg går all inn, og ryker så det synger...

Lenke til kommentar

Jeg er inne i en "dårlig" periode. Jeg har tapt 50% av overskuddet mitt siden jul på livepoker, internettpoker er ca null.

Med ordet dårlig mener jeg dårlig spill. Bløffer for mye, caller for mye og lar meg gang på gang irritere av aggressive spillere som herser. Og når jeg først spiller bra, taper på bad beats.

Skjerpings fra i dag av. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...