SPRCO Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hehe, føler det akkuratt på samme måte. Hver gang det er en gigafish som skiller seg ut så føles det ut som han treffer bra hender hver gang man er i en hånd mot han. Utrooolig irriterende. I sommer/høst la jeg inn masse volum på micros @ Pokerstars for å cleare ut bonusen (24-tabla stort sett 5NL) og noen ganger er det helt sykt hvor høy idiot-faktoren er. Enkelte ganger holder jeg på å gå på veggen når jeg gang på gang taper 80-20 situasjoner. Eneste som funker da er å ta en pause Synes det var litt vel mange i denne tråden som vinner stort. 4-dobling av bankroll på 2 dager er ikke akkuratt hverdagskost, med mindre du heter Viktor Blom. Hadde vært intressant å få vite screen-names Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. desember 2011 Del Skrevet 26. desember 2011 Hvor mange skjermer og hvilken oppløsning på skjermene? Tenker da på 24 bord.. Klarer maks 12 selv. Blir for fokusert på "gode hender" når de endelig dukker opp. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 poker er lett å mestre! For å være sikker så må du bare satse på hender som er udødelige men det er bare hvis du spiller med kortene. Ellers så må man sette seg inn i selve spillet og lære hvordan de andre spillerne tenker. Viktige egenskaper når man spiller poker er tålmodighet og selv-disiplin. Man skal alltid tenke over hva man gjør hver gang man skal handle. Jo fler hender med de samme spillerne jo lenger inn i gamet kommer man og man må følge med. Det har mye å si hvem man spiller mot. Spiller man over lang tid så spiller man mer med psykologien enn med bare kortene. Det er egentlig svært lett. Jeg håper ingen skjønte hva jeg mente her for da blir jo folk bare enda bedre i poker... :c Men jeg er mental pasient så ingen bør ta noe av det jeg sier på alvor. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Har bare en skjerm, 23". Bruker Tableninja og stacked tables oppe i et hjørne av skjermen. Når det kommer en intressant hånd jeg vil fokusere på bruker jeg piltastene til å flytte bordet ned/til siden som er en Tableninja feature. Fikk Tableninja fra en promotion jeg brukte et par dager på å cleare. Er overhodet ikke et must, men er veldig mye mer behagelig å spille når man kan sette keyboardsnarveier til diverse ting, autojoin og forhåndbestemme preflop betsizing, 3bet sizing etc. Trikset er egentlig bare å fortsette å trykke hele tiden. Er om å gjøre og ikke komme for mye på etterskudd. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 Snart 18 år og tenker å begynne å spille litt poker. Noen gode bonuser å få? Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 27. desember 2011 Del Skrevet 27. desember 2011 27 December, 201 Shanghai Nights (Speed) Hold'em NL buyin $ 20 position 8 of 115 prize $ 92 Det går ikke bare til helvete : ) Lenke til kommentar
HansPan Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Snart 18 år og tenker å begynne å spille litt poker. Noen gode bonuser å få? Vil jo da anbefale deg å finne et pokerrom som gir deg rakeback, i tillegg til en god innskuddsbonus. Skal man spille litt poker gir rakeback en langt bedre avkastning enn noen innskuddsbonus. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Pokerstars er og blir det beste. Bra bonuser, overlegent best software, bra support hvis man skulle trenge hjelp med noe og best rakeback helt fra man registrerer kontoen. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Pokerstars er og blir det beste. Bra bonuser, overlegent best software, bra support hvis man skulle trenge hjelp med noe og best rakeback helt fra man registrerer kontoen. truetrue, men maaaange reqs på stars, så det er et myyyye høyere nivå der enn andre sites : )) Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 (endret) NL 25 på Stars er jo også sykt soft mye mange hval og talentløse regs: Dette er bare siste uken... Har 5200$ på Stars så vurderer og hoppe over NL 50 og gå rett på NL 100. Endret 28. mars 2012 av ugotabanana Lenke til kommentar
wampster Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 26k hender på en uke.. decent volum ihvertfall Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Fikk påskeferie fra jobb, da blir det mye grinding Ja spilte 25k hender på en uke selv med fulltids jobb. Blir penger i kassan av det. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Hvilken tjeneste kan jeg bruke for å legge inn penger på PS? Ingenting fungerer her.... Endret 9. april 2012 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Hvilken tjeneste kan jeg bruke for å legge inn penger på PS? Ingenting fungerer her.... Har du prøvd Skrill (aka Moneybookers)? https://www.skrill.com/ Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 NL 25 på Stars er jo også sykt soft mye mange hval og talentløse regs: Dette er bare siste uken... Har 5200$ på Stars så vurderer og hoppe over NL 50 og gå rett på NL 100. Skulle gjerne hatt et program som lager sånne diagrammer av spillene mine. Har prøvd poker tracker, funker fint det, men jeg skulle gjerne hatt noe jeg slipper å betale for. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 2. juni 2012 Del Skrevet 2. juni 2012 Føler jeg virkelig har uflaks for tiden, får bare lyst til å kaste pcen i bakken. Men innerst inne vet jeg at Det er spillet som er svakt og det er derfor pengene flyr ut av viduet. Er bare så jævlig kjipt å tape en sit 'n' go med desidert størst stack med 3 spillere igjen med all in preflop aa mot q7 og 55 den første hånden og a10 mot a7 den andre hånden. //Denfølesen. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Føler jeg virkelig har uflaks for tiden, får bare lyst til å kaste pcen i bakken. Men innerst inne vet jeg at Det er spillet som er svakt og det er derfor pengene flyr ut av viduet. Er bare så jævlig kjipt å tape en sit 'n' go med desidert størst stack med 3 spillere igjen med all in preflop aa mot q7 og 55 den første hånden og a10 mot a7 den andre hånden. //Denfølesen. Er derfor jeg har tatt en liten pause fra poker. Mye dårlig spill fra min side også. Så Rounders i helgen forresten, anbefaler den for de som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2012 Del Skrevet 3. juni 2012 Preflop går jeg lett all-in med AA i cashgame. Med små beløp går jeg også all-in med KK og AK også. Om jeg vet at det sitter vattnisser som har gått all-in med lave par og A-X suited tidligere, så kjører jeg på med QQ, JJ og TT også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Jeg lurer på hvordan hovedbordet velges på de store TV-sendte turneringene? Er det helt tilfeldig hvem som sitter der, som på resten av bordene? Jeg synes det ofte virker som det er de meste kjente i tillegg til chip leadern som sitter der. Så å sitte på det bordet må jo være en ulempe, siden det da gjerne er bedre personer du møter. Det virker også som utskiftningene skjer mye sjeldnere på hovedbordet. Er dette noe jeg bare innbiller meg, eller er det like tilfeldig hvem som sitter der som på alle de andre bordene? Endret 22. juni 2012 av Olum Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 23. juni 2012 Del Skrevet 23. juni 2012 Gått fra 92 dollar til 842 på 3 dager Håper det fortsetter Gått i pluss på 90 % av bordene jeg har spilt på. Spiller mest 0,5/1 no limit holdem. Veldig mange dårlige spillere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå