Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Ikke for min del ihvertfall. Hvis man har vunnet endel og plutselig taper fort, så betyr det vel kanskje at man ikke følger BRM-regelen? Eller så betyr det bare at man er dårlig men hadde flaks i starten.

Tror det er det siste jeg :blush: hehe.

Vet ikke hva BRM-regelen er engang! Vil du oppdatere meg på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bankroll management. :)

Dvs. du må ha et antall bb's for å ikke risikere for mye av stacken. F.eks hvis du skal spille 10$ turneringer, så bør man ha 1000$. Noen mener det også er greit med halvparten, 500$. Da vil man ha hhv 100 bb's og 50 bb's. Personlig syns jeg 50 bb's blir for lite. Så hvis jeg hadde gått fra 1000$ til 500$, så hadde jeg gått ned til 5$ turneringer, slik at jeg igjen ville hatt 100 bb's. Men det er sånn min BRM-regel er. Dette gjelder for cash også, setter du deg ned på et bord me 25$ så bør man ha en roll på minst 250$.

Men å ta et shot i ny og ne, der man unnviker fra BRM, går greit, så lenge det ikkje skjer så ofte og du har råd til å tape. :p

Lenke til kommentar

Dvs. du må ha et antall bb's for å ikke risikere for mye av stacken. F.eks hvis du skal spille 10$ turneringer, så bør man ha 1000$. Noen mener det også er greit med halvparten, 500$. Da vil man ha hhv 100 bb's og 50 bb's. Personlig syns jeg 50 bb's blir for lite. Så hvis jeg hadde gått fra 1000$ til 500$, så hadde jeg gått ned til 5$ turneringer, slik at jeg igjen ville hatt 100 bb's. Men det er sånn min BRM-regel er. Dette gjelder for cash også, setter du deg ned på et bord me 25$ så bør man ha en roll på minst 250$.

Men å ta et shot i ny og ne, der man unnviker fra BRM, går greit, så lenge det ikkje skjer så ofte og du har råd til å tape. :p

Satser på å tape ;) Jeg tror ofte jeg satser høyere og høyere også for jeg tror jeg er så god, når jeg egentlig er ganske dårlig.Gjelder vel også å ikke være utålmodig når du spiller poker?

Lenke til kommentar

Hehe :ph34r: Stemmer det, må være tålmodig. :)

Men poker er vanskelig, det har også blitt tøffere online de siste årene. Så klarer man ikke å holde 10$ nivået på turneringer, så er det liten vits i å doble å spille 20$ turneringer, å så doble igjen... da taper man fort mye penger og da kommer man inn i en vond sirkel hvis man hele tiden skal gå høyere å høyere.

Lenke til kommentar

Home Games Tourney + Bounty på (lageee)

Dato: 25.09.11

Type: Hold`em NL - Med knockout bounty på meg selv (only)

Buy-in: $5 + $1,25 + $0,50

Bounty: Jeg setter en $12 dollar bounty på meg selv, som overføres umiddelbart etter knockout!

Blind: 10 min

Stack: 5000

Blinds starter: 15/30

Start-tid: 19:30 - (Sen reg er mulig 10 min etter start.)

Håper på oppmøte, fra dere diskusjon avhengige!

Å husk!! $12 bounty på den som knocker ut meg (lageee)

PS: Invitasjons kode + passord: Kode: 512003 Passord: heiheihei

Kjører også en billigere turnering for de som måtte være interesert.

Velkommen skal du være!]Velkommen til Turnering på pokerstars![/b]

Endret av lagee
Lenke til kommentar

Home Games Tourney + Bounty på (lageee)

Dato: 25.09.11

Type: Hold`em NL - Med knockout bounty på meg selv (only)

Buy-in: $5 + $1,25 + $0,50

Bounty: Jeg setter en $12 dollar bounty på meg selv, som overføres umiddelbart etter knockout!

Blind: 10 min

Stack: 5000

Blinds starter: 15/30

Start-tid: 19:30 - (Sen reg er mulig 10 min etter start.)

Håper på oppmøte, fra dere diskusjon avhengige!

Å husk!! $12 bounty på den som knocker ut meg (lageee)

PS: Invitasjons kode + passord: Kode: 512003 Passord: heiheihei

Kjører også en billigere turnering for de som måtte være interesert.

Velkommen skal du være!]Velkommen til Turnering på pokerstars![/b]

Lenke til kommentar

10 buyins på 25NL er vel litt i minste laget spør du meg. Man bør minimum ha en bankroll på 20 buyins, helst mer. Kan lett oppleve varians på 10+ buyins, spesielt hvis man legger inn mye volum.

Lenke til kommentar

10 buyins på 25NL er vel litt i minste laget spør du meg. Man bør minimum ha en bankroll på 20 buyins, helst mer. Kan lett oppleve varians på 10+ buyins, spesielt hvis man legger inn mye volum.

Ikke helt enig. Skal du spille 1-bord cash på 25NL over lengre tid så trenger du etter min mening ikke ha 20 buyins. 10 buyins for hvert bord er nok. Spiller du f.eks 5 25NL-bord så trenger du da 50 buyins etter min mening. Du merker lite til varins dersom du bare spiller 1-bord. Da må du spille lenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...