Brad Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Da må du ta ut pengene på hennes kontonummer. Du får ikke tatt ut til en annen konto som ikke står i hennes navn. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Tror ikke du bør snakke om dette på et åpent forum. http://www.recentpoker.com/news/zeurrrr-0632.html Det hele startet med noen uheldige twitter meldinger Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Faen! Fikk en jævlig bad beat, all-in preflop KK mot 66 (?!?!?!) tapte 300 dollar på en hånd, ble sinna og gikk til 15/30 dollar limit, tapte 300 dollar til rimelig fort, etter 1 time hadde jeg tapt 500 dollar.. nå sitter jeg her, igjen med 400 dollar av de jeg vant. Vurderlig å spille en 300 dollars 9 spillers sit and go! Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hvorfor spiller du så høye stakes med "bare" 1500$? Høres ikke særlig ut som god bankroll management, akkurat. Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Hvorfor spiller du så høye stakes med "bare" 1500$? Høres ikke særlig ut som god bankroll management, akkurat. Heheh! er gøy Vant forresten en 300 dollar's 9 spiller sit and go, vant 1300 dollar så sitter med 1400 nå! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Nå er jeg dritlei. Har tapt og tapt og tapt osv. Spilt kanskje 3 timer hver dag og har ikke fått én eneste bra hånd på over ei uke! Har hatt second nuts hver gang og så er det en jævel som har nuts. Og er det straight, flush og husdrag på bordet og jeg skal bluffe, er det en idiot som caller med feks. to par.. Makan! Hatt fire like, men han andre klarte ikke kaste AA sine og fikk runner runner 4 like. Sikkert bare veeeldig uflaks, men hver gang jeg setter inn penger, går det faktisk ganske bra med engang. Litt suspekt. Er ikke en eneste gang jeg ikke har klart å 5 doble rett etter inntak. Men så forsvinner det igjen på runner runner drit. Nei, må begynne å ta ut med engang tror jeg. Nei måtte få ut litt damp. Hvordan går det med pengenen dine styrketrenern? Lenke til kommentar
Styrketrenern Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Har ikke spillt så mye, ligger på ca 1500 dollar fortsatt. Kommer til å spille Sunday Million i morgen å vinne meg noen millioner Lenke til kommentar
wampster Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 åssen gikk sunday million? fikk silverstar for første gang igår, prøver meg på platinum i løpet av måneden. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Joiner lett home games turnering:) Noen som er snart? Lenke til kommentar
Saaksrep Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Stem på meg på Norske Ess på facebook. https://apps.facebook.com/pokerstarsnorway/contests/135291/voteable_entries/25707272?view_entries=1 Må like Norske Ess for å kunne stemme. Stem på Ole Martin Perskaas under freerollkandidatene, da hadde jeg blitt kjempeglad Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Du laget bruker her, bare for å sanke stemmer? Sorry, Mac. Hadde du allerede vært bruker her tidligere, skulle jeg gitt deg min stemme. 2 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hvordan i alle dager får dere inn penger på en poker-konto i disse dager? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ikke noe problem med PokerStars ihvertfall. De hjelper deg tilogmed med f.eks EntroPay (som jeg bruker) og tar ikke noe lang tid heller. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Ikke noe problem med PokerStars ihvertfall. De hjelper deg tilogmed med f.eks EntroPay (som jeg bruker) og tar ikke noe lang tid heller. Hehe, ok. Jeg prøver igjen i morgen. Lenke til kommentar
Saaksrep Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Du laget bruker her, bare for å sanke stemmer? Sorry, Mac. Hadde du allerede vært bruker her tidligere, skulle jeg gitt deg min stemme. Kan hende jeg opprettet en ny konto for å være anonym vettu:-) så vær vennlig å stem på meg. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Pokerstars funka. Riktignok var det dessverre ikke like bra som fulltilt. Men det funker sånn delvis. Jeg er nå i gang med min første Sit and Go for å sjekke ut systemet. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 (endret) Det gikk jo greit, det. Jeg spilte noen runder 9-manns Sit and Go. Det ble en andre, en tredje og en fjerdeplass. Det ga meg et pluss på 1.34 dollar. Endret 11. august 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Spill 18 manns. Mye bedre Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Spill 18 manns. Mye bedre Sure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå