Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det er derfor jeg tror at en kan ranke en spiller etter hvor høyt han spiller.

Har en venn som spiller 1/2 og 2/4 cash, har spilt i et halvt år, og har hoppet rett opp på disse bordene. Han mener han vinner mer på disse bordene, men min teori er at en kan tape mer også..

Lenke til kommentar

Ja, og bankroll management er veldig viktig. Selv har jeg aldri vært noen fan av cash games, da det er veldig "på stedet". Min styrke ligger i å lese spillere og å leke litt med hodet til folk, og folk kommer og går på cash games hele tiden, så.

Lenke til kommentar

Liker ikke cashgames jeg heller, men det er fordi jeg rett og slett ikke får det til. Spilte bort 80% av bankrollen min på cash før jeg fant turneringene, og da gikk det opp igjen. Har prøvd å spille det igjen, har gått i pluss, men det er bare småpeng. Forstår at det er en forskjell på de to typene, men jeg greier ikke helt å se hva som er forskjellen.

Lenke til kommentar

Ble litt spilling igår. Vi var fem stykker, og jeg var den eneste som gikk i pluss, ca 350kr.

Men igår hadde jeg griseflaks med kortene, men jeg klarte og å spille bra.

Kan blant annet nevne A-10 vs 10-7. Han har lite chips, går all in, og jeg er massiv chip leader og den eneste som er igjen til å calle. Jeg treffer 7'eren på floppen, og vinner.

Hadde og en del syke åpne/lukket stright draw. Og av en eller annen grunn så fikk jeg den 2 av 3 ganger på river.

Lenke til kommentar

Gå inn på:

http://oldefar.poker.no/

Les 2. artikkelen der. Du får 250kr gratis hvis du registrerer deg gjennom den linken på Sportingbet. Du må bare skrive en mail til en på Sportingbet at du har registrert deg gjennom *Navnet står på siden*.

Dette er ikke noe tull. Jeg registrerte meg i går og fikk 30$ inn i dag. Han har fått en sånn avtale med de siden han hadde et pokerlag eller noe, men de driver ikke lengre så han gir de bort tror jeg.

Uansett, bare gjør det. Du har ikke noe å tape, bare vinne. Tar kanskje 1 dag før de kommer inn da.

Du får 30$ ved 100 raked hands og 70$ ved 500 raked hands :) Det er UTROLIG mange dårlige spillere der, så det er ikke noe problem i det heletatt ;)

Lykke til! Rekorden hittil er en som har klart å gjøre om 30$ til 900$ :thumbup:

Lenke til kommentar
QUOTE(eivindhg @ 24/01-2006 : 18:59)

Fikk i dag 15$ som "Token of Appreciaton" fra Pacific Poker, etter en halvtime hadde jeg 533$ på kontoen cool.gif Gotta Love NL Texas Hold' Em wub.gif

*

Ekte penger? o.O

Så ekte som du kan få dem :cool: Kom inn på kontoen min i dag sammen med 500 til så=)

Lenke til kommentar
Ingen som har gjort det jeg sa?  :)

EDIT: Isåfall går du glipp av 200/250kr GRATIS ;)

5528553[/snapback]

Man må vel være 18? :roll:

5528588[/snapback]

Man må nok det, ja :)

Rippo: Det er bra, da får du 200/250 kr inn på din spillekonto iløpet av 24 timer. Husk at du må sende en mail med det som står på linken jeg skrev.

Lenke til kommentar
Ingen som har gjort det jeg sa?  :)

EDIT: Isåfall går du glipp av 200/250kr GRATIS ;)

5528553[/snapback]

Er det noe i det for deg, eller noe? ;P Neida... Skal teste det jeg..

Men de kan ikke wire til norske kontoer da.. får ta ut en sjekk om jeg vinner stort xD

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...