Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Hellmuth ligger veldig bra ann til å vinne sitt 12.bracelet, og sitt første non-nlhe bracelet!

Streames uten kommentatorer nå: http://www.wsop.com/2011/live-video/default.aspx?TID=11455

Hadde fortjent et non-nlhe bracelet også etter å ha vært så nærme før. :)

 

Update: Gikk ikke denne gangen heller for Hellmuth. Hadde litt over 3-1 ledelse med 2,9mill til 900k ved start av Heads Up. Men John Juanda ble for sterk.

Endret av Phil Hellmuth Jr.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Nei!

 

Har satt over pengene på neteller nå, men er jo faen til stress og få dem derifra og over på en konto. Må sende inn kopi av legitimasjon og ett dokument som kan vertifisere hjem-adressen min også registrere en konto på den etter det. Kommer sikkert til å ta flere uker før jeg har fått ut pengene. :no:

Lenke til kommentar

Noen som er med i nordic summer weekly final? :w00t:

Nei, men regner med at du er? :p

 

Satt meg et lite mål. Se hvor langt jeg klarte å bygge bankrollen fra 0$.

Vant 5$ i en freeroll, klarte å spille meg helt opp til 700$ på en uke. Hadde hele tiden hele bankrollen i spill. Endte opp på midstakes 5/5$ PL Omaha cash game. Men gjorde en veldig grov feil og tapte alt. Grunnen til at jeg ikke tok ut pengene, var for å få mer erfaring fra høyere stakes uten å måtte sette inn penger selv. Og det er faktisk ikke så vanskelig å spille høyere opp. Folk caller med ingenting her også.

 

Starter på 0$ igjen i kveld, med litt mer tight spill :p

Lenke til kommentar

Noen som er med i nordic summer weekly final? :w00t:

Nei, men regner med at du er? :p

 

Satt meg et lite mål. Se hvor langt jeg klarte å bygge bankrollen fra 0$.

Vant 5$ i en freeroll, klarte å spille meg helt opp til 700$ på en uke. Hadde hele tiden hele bankrollen i spill. Endte opp på midstakes 5/5$ PL Omaha cash game. Men gjorde en veldig grov feil og tapte alt. Grunnen til at jeg ikke tok ut pengene, var for å få mer erfaring fra høyere stakes uten å måtte sette inn penger selv. Og det er faktisk ikke så vanskelig å spille høyere opp. Folk caller med ingenting her også.

 

Starter på 0$ igjen i kveld, med litt mer tight spill :p

 

Jepp, røk ut på 50 plass, bad beat.... låg ganske godt ann og. Hadde vært greit med 1500 dollar :thumbdown:

 

Sykt bra å gå fra 0 til 700 på i uke!

Lenke til kommentar

Jepp, røk ut på 50 plass, bad beat.... låg ganske godt ann og. Hadde vært greit med 1500 dollar :thumbdown:

 

Sykt bra å gå fra 0 til 700 på i uke!

Takk takk :) Vant faktisk freerollen i dag, og tjente 20$ over 3,5 timer, så det er dårlig timesbetalt :p

 

Det er lowlimit som er vanskeligst. Folk syner og høyner med luft, for så å treffe. Brukte 6 dager fra 0$ til 100$ og to dager fra 100$ og opp til 700$.

 

Det er kjipt å ryke ut på en bad beat når man har kommet så langt i turneringen. Du får bare prøve igjen og håper det går bedre neste gang.

Lenke til kommentar

Jepp, røk ut på 50 plass, bad beat.... låg ganske godt ann og. Hadde vært greit med 1500 dollar :thumbdown:

 

Sykt bra å gå fra 0 til 700 på i uke!

Takk takk :) Vant faktisk freerollen i dag, og tjente 20$ over 3,5 timer, så det er dårlig timesbetalt :p

 

Det er lowlimit som er vanskeligst. Folk syner og høyner med luft, for så å treffe. Brukte 6 dager fra 0$ til 100$ og to dager fra 100$ og opp til 700$.

 

Det er kjipt å ryke ut på en bad beat når man har kommet så langt i turneringen. Du får bare prøve igjen og håper det går bedre neste gang.

 

Er veldig enig med deg der, men det dumme med å spille highlimit er jo at om du taper, taper du fort også.. liker å spille litt safe å bygge meg sakte men sikkert opp. Om jeg taper 100 dollar på en bad beat, og har 300 dollar i bankrollen går de 200 dollarene jeg har igjen på 5 minutter pga tilting og frustrasjon! hehe :p

 

Ja, var veldig synd.. men tok nå ialfall med meg 20 dollar ca, så jeg fikk en begynnelse på en bankroll ialfall! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...