Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Tømte bankrollen min for hele $150 på 888 poker (også kjent som Bingo-poker-site).

Tenkte jeg skulle sette inn et annet sted for å få bonus. Startet med $40 på 888, og har vært oppi $200, men tapte $40 på turnering (2x$20). Det er virkelig ikke noe poeng å kjøpe seg inn i turneringer med rebuy uten å budsjettere inn rebuys selv. Folk kjører helt texas til rebuys er over, og da sitter man med den minste stacken av samtlige om man ikke er med på noe.

Forslag til flott side med grei bonus for tiden? Er stort sett registrert hos de fleste, men kan ikke huske å ha fått epost om bonus siste tiden.

888-poker er forøvrig jævla treig med å betale ut penger. Satte på uttak for rundt 1 uke siden, og pengene var ikke på konto i går.

Stars har jo en 200$ reload bonus atm, men du må spille en del for å klarere hele (4000 vpps, innen 31 mai)

Ellers, om noen leter etter poker deals, så er det bare å sende meg en PM, så ordner vi det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har til gode å høre om noen som er like raske til å få cashe ut som Nordicbet er. Hvis du casher ut på en mandag så har du garantert det i løpet av uken, før så fikk jeg til og med neste dag. Det har dog forandret seg siden bankene ble vanskeligere, men de er likevel raske.

Lenke til kommentar

Noen som har kvalifisert seg for main event her eller? :p

Spilte mix games freeroll hos FullTilt. Litt morsomt når det plutselig blir 2-7 draw, og jeg har aldri hørt om det engang. Rett på YouTube og lære seg reglene midt i spillet. Og rett etter kom Badugi... Aldri hørt om det heller. Rett på youtube igjen og sjekke reglene. Kom i pengene og vant hele 0.10$ da :p

Lenke til kommentar

Tømte bankrollen min for hele $150 på 888 poker (også kjent som Bingo-poker-site).

Tenkte jeg skulle sette inn et annet sted for å få bonus. Startet med $40 på 888, og har vært oppi $200, men tapte $40 på turnering (2x$20). Det er virkelig ikke noe poeng å kjøpe seg inn i turneringer med rebuy uten å budsjettere inn rebuys selv. Folk kjører helt texas til rebuys er over, og da sitter man med den minste stacken av samtlige om man ikke er med på noe.

Forslag til flott side med grei bonus for tiden? Er stort sett registrert hos de fleste, men kan ikke huske å ha fått epost om bonus siste tiden.

888-poker er forøvrig jævla treig med å betale ut penger. Satte på uttak for rundt 1 uke siden, og pengene var ikke på konto i går.

Det finnes da en del sider med virkelig gode bonuser som inneholder både innskuddsbonus og rakeback. Et par sider har også et gratisbeløp hvis man tjener et visst antall poeng. Men det er en stor jungel å tråle hvis man har mange kontoer fra før og er på jakt etter de riktig gode tilbudene.

Lenke til kommentar

Er klar over at det finnes mange sider, men de fleste krever nyregistrering av konto - noe som er relativt uaktuelt for meg. Jeg har konto hos "alle de kjente" pokerhostene/sidene. Spilte litt poker i studietiden, og fant etterhvert ut at det er greit å holde seg til de største/ meste kjente sidene. Da kommer pengene på konto etter 2-7 dager.

Lenke til kommentar

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em $0.10 Ante - 9 players - View hand 1298624

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $54.10

UTG+1: $50.70

UTG+2: $132.60

MP1: $50.30

MP2: $127.50

CO: $138.95

Hero (BTN): $247.05

SB: $52.85

BB: $128.30

Pre Flop: ($1.65) Hero is BTN with Jclub.gif Jspade.gif

4 folds, MP2 raises to $1.50, 1 fold, Hero raises to $5.50, 2 folds, MP2 raises to $12.95, Hero calls $7.45

Flop: ($27.55) 5diamond.gif 6diamond.gif Jdiamond.gif(2 players)

MP2 bets $5, Hero raises to $23.10, MP2 calls $18.10

Turn: ($73.75) 5spade.gif(2 players)

MP2 checks, Hero bets $30, MP2 raises to $60, Hero raises to $210.90 all in, MP2 calls $31.35 all in

River: ($256.45) 7heart.gif(2 players - 2 are all in)

Final Pot: $256.45

MP2 shows Adiamond.gif Qdiamond.gif (a flush, Ace high)

Hero shows Jclub.gif Jspade.gif (a full house, Jacks full of Fives)

Hero wins $253.45

(Rake: $3.00)

Deep tables kan være fun... ;)

Endret av ugotabanana
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, ikke mye respons fra gjengen som ble med, hadde vært bedre med flere, sikkert ikke alle som ønsker å spille shorthanded turneringer heller, sikkert litt derfor også at det ikke ble så stor aktivitet. Men folk som ennå ikke har blitt med, er bare å bli med, jo fler jo bedre. Selv om det ikke er sikkert det blir så mye aktivitet, så er dere hvertfall med i gruppa og får beskjed når det er turneringer.

Endret av Phil Hellmuth Jr.
Lenke til kommentar

Noen som har merket mindre spill på Stars etter Black Friday, egentlig?

Har jo knapt lagt merke til at det ikke er amerikanere der lengre.

Mindre spillere, men det betyr ikke så veldig mye. Fortsatt 200k personer online på kvelden i primetime på Stars, det var vel kun søndager man klarte 300k med Amerikanere. Det er vel bare håpe på at poker blir legalisert fullstendig der borte så man kan sitte på bord med 5 fisk og ingen regs enn slik som det er nå hvor det kun er regs og 1 fisk om man er heldig.

Lenke til kommentar

Hei!

Har et spørsmål angående Unibet.

Fikk vite at kontoen min var utestengt, så jeg sendte en mail hvor jeg spurte om hvorfor.

Da fikk jeg til svar at Unibet var pålagt å ha en rutinekontroll av deres kunder, og at jeg måtte sende inn en kopi av min ID(pass, førerkort, bankkort) og et bevis på min adresse(strømregning, selvangivelse/skattekort).

Så da kommer spørsmålet mitt. Kan Unibet sjekke at personnummeret mitt og de andre opplysningene stemmer? I såfall, hvordan?

Lenke til kommentar

De skal vel bare sjekke at navnet og adressen din stemmer opp mot det du fylte inn når du registrerte brukerkontoen din. Tror jeg? :hmm:

Hvertfall det jeg fikk intrykk av da jeg måtte gjøre det samme når wow accounten min ble hacka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...