Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Finnes det en god side hvor man får spilt litt seriøs poker med lekepenger? Blir ikke 18 år før i sommer så det er litt verre med alt mulig administrativt, samt at jeg gjerne vil bli mye bedre før jeg starter på rett. Spiller av og til litt for pappa og jeg merker den store forskjellen det er når det er penger involvert. De aller fleste gratissidene jeg har vært innom er fulle av folk som går all-in på ingenting, caller hva enn det er og spiller generelt dårlig og useriøst...

Evt så får jeg bare prøve å spille litt mer for fattern, heh.

Lenke til kommentar

Tviler på du finner noen fornuftige sider med Playmoney - iallefall ikke før du har spilt deg opp i flere 100k.

Kan forøvrig trøste deg med at det blir ikke så mye bedre på lowlimit.

Hadde AA i går, og fikk en med meg på 12 x BB (han tok en 3 x BB, jeg reraised). Floppen viser 3 6 9, rainbow. Jeg legger inn 2/3-3/4 av pot, han svarer med all-in. Jeg frykter 99, men antar han har overpair. Caller, og tosken viser K6 os. Turn og river viser 6, K. Jævla bingo.

Dette var forøvrig på 10c BB.

Det som er så synd med slike, er at en del av dem er hit n run, slik at de stikker og taper pengene dine til noen andre.

Lenke til kommentar

Det er greit å trene seg opp på playmoney, men folk spiller ikke seriøst her heller. Mye all-in. De fleste pokersider har daglige freeroll turneringer du kan teste ut. Gratis å melde seg på, og de 10-20% beste får betalt i ekte penger. Ikke mye, men kanskje et par dollar.

Du må også være mye mer obs når du spiller med ekte penger i lowlimit. Fullt av idioter og suckouts ja. Ikke forelsk deg i kortene dine for å si det sånn :)

Lenke til kommentar

Nesten bedre å lese en bok om poker enn å spille playmoney. Straks det er penger i bildet, er det et helt annet spill. I micro og lowlimit kan man i stor grad spille prosentuell poker og komme ut i pluss. I playmoney er alle hender bingo.

Lenke til kommentar

Skulle bare nevne at jeg fikk min første royal flush igår.

Gratz, har enda ikke klart den bragden :)

Btw, om jeg skal lese Super System, burde jeg lese den første, den andre eller begge? Vet at de skal være ganske like, men at noen kapitler er oppdatert/skrevet på nytt.

Lenke til kommentar

Fikk bekreftet fra FullTilt av at pengene på konto hos de er trygge :)

--

Skjønner virkelig ikke tankegangen til enkelte spillere der ute.

*Spilte helt vanlig 10$ by-in turnering. 6 spillere på bordet, og alle limper inn.

Floppen viser A-8-8 rainbow. Jeg har A-2 og checker fra BB. UTG legger inn et skikkelig bud og alle caller, bortsett fra meg. På river går UTG all-in og ALLE caller. 5 spillere og man skulle tro en av de hadde monster. Men UTG vinner med to par. 9-9 på hånden og 8-8 på bordet! Wtf! Ingen andre som hadde A, eller 8 også spiller de... Jeg facepalmet!

*Dreit meg også ut rett før bobla i en annen 10$ turnering. 4 Spillere igjen og top 3 er betalt. Jeg hadde spilt ultratight hele turneringen, og hadde average stack. Alle kaster seg, og SM miniraiser meg når jeg er BB. Jeg tror han bluffer og går all-in med K2 suited for å stjele blinds. Han bruker lang tid på å tenke seg om, og han har også average stack. Han caller med K8 offsuit. Og siden ingen av oss treffer, vinner han.. Men det var min feil. Men skjønner ikke at man kan calle med det uansett :p

Lenke til kommentar

Tømte bankrollen min for hele $150 på 888 poker (også kjent som Bingo-poker-site).

Tenkte jeg skulle sette inn et annet sted for å få bonus. Startet med $40 på 888, og har vært oppi $200, men tapte $40 på turnering (2x$20). Det er virkelig ikke noe poeng å kjøpe seg inn i turneringer med rebuy uten å budsjettere inn rebuys selv. Folk kjører helt texas til rebuys er over, og da sitter man med den minste stacken av samtlige om man ikke er med på noe.

Forslag til flott side med grei bonus for tiden? Er stort sett registrert hos de fleste, men kan ikke huske å ha fått epost om bonus siste tiden.

888-poker er forøvrig jævla treig med å betale ut penger. Satte på uttak for rundt 1 uke siden, og pengene var ikke på konto i går.

Lenke til kommentar

Har nettopp begynt å spille litt poker igjen fra en laaang pause.

Lurer egentlig på om noen kan komme med noen gode tips med bøker. Nettsider hvor en fører statistikk, sannsynlighet etc. Og noen steder å spille nettpoker (spilte før på Pokerstars, men likte ikke helt den, følte det var mer bad beats på PS, enn f.eks FullTilt).

Lenke til kommentar

av bøker er de beste jeg har kommet borti easy game av andrew seidman, og let there be range av en eller annen jeg ikke husker. men jeg tror ikke bøker er så fantastisk bra uansett, jeg tror det beste er å søke etter ting og tang på www.twoplustwo.com

jeg ville ikke spilt om jeg trodde sidene drev med uærlig spill. og hvis de faktisk drev med uærlig spill ville sannsynligvis folk ha plukket dette opp ved hjelp av statistikk. det har skjedd på mindre sider faktisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...