Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Poker Stars $0.10/$0.25 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1160966

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

MP2: $6.76

CO: $10.39

Hero (BTN): $12.15

SB: $5.76

BB: $8.30

UTG: $4.87

UTG+1: $4.90

MP1: $10.11

Pre Flop: ($0.35) Hero is BTN with Jclub.gif 9club.gif

UTG raises to $0.75, 1 fold, MP1 calls $0.75, MP2 calls $0.75, CO calls $0.75, Hero calls $0.75, 2 folds

Flop: ($4.10) 3heart.gif 9heart.gif Jdiamond.gif(5 players)

UTG bets $4.12 all in, MP1 calls $4.12, MP2 folds, CO calls $4.12, Hero raises to $9.75, MP1 calls $5.24 all in, CO calls $5.52 all in

Turn: ($36.86) 9spade.gif(4 players - 3 are all in)

River: ($36.86) Tdiamond.gif(4 players - 3 are all in)

Final Pot: $36.86

CO shows 3spade.gif 4spade.gif (two pair, Nines and Threes)

Hero shows Jclub.gif 9club.gif (a full house, Nines full of Jacks)

UTG mucks 8heart.gif Aheart.gif

MP1 mucks Tclub.gif Qheart.gif

Hero wins $0.53

Hero wins $14.93

Hero wins $19.57

(Rake: $1.83)

Endret av wampster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hater folk som går all-in på runner. De treffer alltid mot meg.

I går røk jeg ut av en 10+1$ turnering med QQ, og floppen 2 5 9 rainbow. Jeg tok pot-bet og ble reraised all in. Jeg caller og frykter KK eller AA, mens tullingen har A2 og får 3, 4 på turn og river.

Liker bedre cashgames når jeg kommer opp mot slike folk..

Lenke til kommentar

Party Poker $50 Pot Limit Omaha Hi - 6 players - View hand 1177608

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $48.50

MP: $17.49

Hero (CO): $45.75

BTN: $20.14

SB: $10.19

BB: $55.32

Pre Flop: ($0.75) Hero is CO with 9♣ 5 4 9

2 folds, Hero calls $0.50, 2 folds, BB raises to $1.75, Hero calls $1.25

Flop: ($3.75) 3♣ 9 8♠(2 players)

BB bets $2.67, Hero raises to $5.34, BB calls $2.67

Turn: ($14.43) 2 (2 players)

BB checks, Hero bets $13.71, BB raises to $48.23 all in, Hero calls $24.95 all in

River: ($91.75) 4 ♠(2 players - 2 are all in)

BB wins $9.57 USD from the side pot 1 with a pair of Queens.

Hero wins $88.75 USD from the main pot with three of a kind, Nines.

(Er forresten bonusen fra PokerStrategy jeg spiller med.)

Lenke til kommentar

For to uker siden skrev jeg her at jeg fikk 724$ for en sjette plass i en 10 dollar turnering, noe jeg var fornøyd med. Men i forigårs natt så gikk jeg helt til topps i en nesten identisk turnering og fikk 3700$ :new_woot:

Forøvrig er det noen som har tenkt til å spille ftops/miniftops?

edit:

By the way, jeg hater 26$ turneringer. Jeg går ut på samme måte hver gang: Jeg har average stack da det er 2xbubble igjen. Etter det så taper jeg chips her og der, ofte i allins vs lowstacks. Ender opp med 10xBB og er i en må allinn situasjon og taper den hver gang :p

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Er ikke noe fan av turneringer selv. Taper alltid allinn hvor jeg er 75%+ favoritt. Uansett om det er preflop/flop eller turn.

Forrige turneringen jeg spilte lå jeg på 50/2800 (5000 deltagere) plass med 250k stack (avg 100 elns). Utg raiser (jeg sitter btn) personen forran meg re-raiser med en god del (210k stack), jeg pusher med KK, utg folder mens han før meg syner, han sitter på AQos, hvorpå jeg sitter med K i samme suit som han har Q, han treffer flushen med A på river..

Etter det tapte jeg 6 ganger med AA allinn preflop samme dagen i cashgame. Hvordan folk kan få seg til å syne allin med 9-10 suit eller A7 er ubegripelig for meg. Og det blir jo selvfølgelig kjipere når man taper hver eneste gang selvom man er stor favoritt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en fantastisk win på cashgame her om dagen. Først taper jeg med AA pocket mot flush, etter å ha gått all in på flop med A x x, med runner på flush. Så vinner jeg litt senere tilbake hele potten ++ av samme fyr som går all in preflop når jeg sitter med KK på hånden. Han har AA og floppen gir meg en K.

Samme fyren gikk som regel all in om han ble reraised preflop. Jeg antok at han ikke kunne ha monsterhånd hver gang preflop, og håpte på et lavt par eller QK suited..

Lenke til kommentar

For to uker siden skrev jeg her at jeg fikk 724$ for en sjette plass i en 10 dollar turnering, noe jeg var fornøyd med. Men i forigårs natt så gikk jeg helt til topps i en nesten identisk turnering og fikk 3700$ :new_woot:

Det er jo kjempebra! Gratulerer.

Hvordan spiller dere mot uberaggresive spillere?

Omaha pot-limit 0.25/0.5, var en spiller som var helt crazy der. Han spilte 100% av hendene og reraiset så og si alt og alle hele tiden. Og han traff omtrent hele tiden.

Jeg hadde 3 like i AA på floppen, og han går all-in og catcher runner runner straight med drittkort. Hvordan spiller man mot sånne?

Lenke til kommentar

ja det var bra sureup

kriz: du kjenner sikkert til den høye variansen i plo, det er ikke uvanlig å ha ett standardavvik på over 200bbs/100. hvis du spiller 100 hender på ett kvarter på nettet har du dermed 33% sjanse for å ligge over 200bbs i minus eller pluss (+- winraten din da). på en annen side er det ikke sikkert at du har like høy varians i spillet ditt som en erfaren mid-high stakes grinder siden de antakeligvis spiller mye mer aggressivt, så kanskje tallet er for høyt.

jeg blir og pissed av sånne suckouts, men jeg hater dem ikke like mye i plo som i holdem av en eller annen grunn.

Endret av winds1
Lenke til kommentar

Har merket det ja, at det svinger helt ekstremt, og texturen på bordet skifter etter ett kort flere ganger i PLO.

Men han var ikke dårlig selv om han traff på den suckouten. Han tapte nesten hele stacket flere ganger, men 5 dobblet det igjen på kort tid, så ned igjen.

Men suckout i holdem er mye værre ja. Enig i det. Moro å prøve annet enn holdem til tider. Spilt mye Omaha, 7 card Stud og 5 card Draw i det siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...