Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, det hørtes bedre ut. Litt gutsy call etter min mening, kunne jo fort hatt AK/AQ eller pocket etter min mening. Men har aldri spilt HU så er sikkert litt annerledes en full-ring.

Jau, syne der på FR er spew ;)

Liten brag for januar, andre her som spiller som "jobb"? Prøver å tjene nok hver måned til å dekke det jeg sitter igjen med i studielån.

806982.jpeg

Lenke til kommentar

Interessert i å bli med i denne gruppa, men må registerer meg på PS først. Og så lurer jeg om disse turneringene innebærer ekte penger, for da er jeg ikke så interessert ;) Godt initiativ uansett! Kunne vært interessant med mer info.

Lenke til kommentar

Bare send meg en PM når du har registrert deg. Jeg kan sette opp playmoney bord og turnering, men jeg tviler sterkt på at noen kommer til å spille særlig på dem, men kan sette opp hvis ønskelig. Hvertfall et playmoney bord.

Har også mulighet til å sette opp små turneringer med 1$ og 3$ buy-in. Bare å gi beskjed i denne tråden. :)

Lenke til kommentar

Dagens:

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1143472

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

UTG: $50.00

UTG+1: $61.65

MP1: $19.25

Hero (MP2): $50.25

CO: $50.00

BTN: $64.00

SB: $32.35

BB: $20.00

Pre Flop: ($0.75) Hero is MP2 with Qdiamond.gif Adiamond.gif

3 folds, Hero raises to $1.50, 1 fold, BTN raises to $5, 2 folds, Hero calls $3.50

Flop: ($10.75) Tdiamond.gif 6diamond.gif Theart.gif(2 players)

Hero checks, BTN bets $6.90, Hero raises to $25, BTN raises to $59 all in, Hero calls $20.25 all in

Turn: ($101.25) 5spade.gif(2 players - 2 are all in)

River: ($101.25) 2spade.gif(2 players - 2 are all in)

Final Pot: $101.25

Hero shows Qdiamond.gif Adiamond.gif (a pair of Tens)

BTN mucks Aheart.gif 4heart.gif

Hero wins $98.25

(Rake: $3.00)

Endret av ugotabanana
Lenke til kommentar

Går man All-in med A-x når man har flushedrag? Bluffer man med A-x når det ligger par i bordet og mulig flushedrag?

Jeg har tydeligvis mye å lære om poker...

Jeg hadde fryktet JT,AT eller overpair, og måtte nesten hatt det samme selv for å gjøre en call der.

Lenke til kommentar

Du starter med en raise og blir re-raiset av BTN og du caller.

Du viser styrke her, og at du muligens sitter på gode kort.

Når du checker floppen, ser du hvor BTN står hen. Hadde jeg vært deg hadde jeg flatcallet etter at han satset her i stedet, og checket igjen på river. Det hadde nok gjort BTN usikker. Men igjen, da er det ikke sikkert han hadde gått all-in.

Regner med at han spilte ganske aggressivt fra før av og at du hadde en read på han?

Jeg hadde nok ikke gått all-in selv med nutflush draw.

Men uansett, du vant potten og BTN spilte elendig :)

Lenke til kommentar

Du starter med en raise og blir re-raiset av BTN og du caller.

Du viser styrke her, og at du muligens sitter på gode kort.

Når du checker floppen, ser du hvor BTN står hen. Hadde jeg vært deg hadde jeg flatcallet etter at han satset her i stedet, og checket igjen på river. Det hadde nok gjort BTN usikker. Men igjen, da er det ikke sikkert han hadde gått all-in.

Regner med at han spilte ganske aggressivt fra før av og at du hadde en read på han?

Jeg hadde nok ikke gått all-in selv med nutflush draw.

Men uansett, du vant potten og BTN spilte elendig :)

Villian i den hånden er SUPER FISK, og stacker av mye lightere enn det der. Han shippa 6 high i en 3bet pot her forrige dagen.

Lenke til kommentar

skikkelig fin kurve paperwalls. regner med at du du ikke slår nl50 for 25bb/100 over et stort sample tho. da burde du i hvertfall spilt sikkert 3-4 nivåer høyere. du har vel forresten ikke en mengde handhistories til låns? jeg spiller nl10 så ingen fare for at jeg skal explite deg eller noe

anyways, noen som vet når plo delen av PAD skal kjøres på tv? jeg pleier se ting på pokertube så det blir vel ikke lenge etterpå tenker jeg

Lenke til kommentar

Winds1, har egentlig ikke det. Ny pc i januar og har kun fått spillt ca 7000 hender. Det er ca 15/bb100. Forventer vel å ligge mellom 12-15bb100 når jeg bumhunter. Hva skal du forresten med handhistories fra 50nlhu? Jeg bruker egentlig ikke HUD når jeg spiller mot fisk, blir bare til at jeg lvler meg selv for mye. Og det ødelegger fokus.

PLO+PAD? Det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar

aah du spiller hu ja, da er det ikke så interessant med handhistories likevel. spiller du 6max på noe nivå eller er det bare hu det går i?

ja det er litt stilig at de kjører plo på pad for en gangs skyld, håper bare det egner seg med på tv, holdem funker jo ganske bra liksom.

Endret av winds1
Lenke til kommentar

Du burde nesten legge ut nicket hans, så vi kan dra på fisketur hele gjengen her :p

xSpeed1Dx

uten x på PokerStars

Kjører på med en HH til:

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 1146857

Hero (CO): $99.10

BTN: $58.10

SB: $72.95

BB: $55.75

Pre Flop: ($0.75) Hero is CO with Tdiamond.gif Tclub.gif

Hero raises to $1.50, 2 folds, BB calls $1

Flop: ($3.25) 2spade.gif Tspade.gif 6spade.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $2.35, BB calls $2.35

Turn: ($7.95) Kclub.gif(2 players)

BB checks, Hero bets $5.35, BB raises to $19, Hero raises to $95.25 all in, BB calls $32.90 all in

River: ($111.75) Kdiamond.gif(2 players - 2 are all in)

Final Pot: $111.75

Hero shows Tdiamond.gif Tclub.gif (a full house, Tens full of Kings)

BB shows 7heart.gif 7club.gif (two pair, Kings and Sevens)

Hero wins $109.75

(Rake: $2.00)

Endret av ugotabanana
Lenke til kommentar

Nå skal jeg på fisketur!

Fyren donerte noe idag også, men ikke det helt store da jeg ikke fikk spilt så mye med regfisken. Synd han ikke ville calle med par, eller hva nå enn han hadde her.

Poker Stars $0.25/$0.50 No Limit Hold'em - 8 players - View hand 1146858

MP2: $50.00

CO: $77.40

Hero (BTN): $61.35

SB: $50.25

BB: $52.80

UTG: $55.65

UTG+1: $50.00

MP1: $50.00

Pre Flop: ($0.75) Hero is BTN with Theart.gif Tdiamond.gif

2 folds, MP1 raises to $1.75, 2 folds, Hero calls $1.75, 2 folds

Flop: ($4.25) 4club.gif Jclub.gif Tclub.gif(2 players)

MP1 bets $3.50, Hero raises to $14, MP1 raises to $24.50, Hero raises to $59.60 all in, MP1 folds

Endret av ugotabanana
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...