Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Stor edit: Siden jeg har satt inn 600$ på Ewire og ikke kan bruke dem på PS, kan jeg likesågodt prøve meg på FT poker. Så spm1, funker Ewire på FT? spm2, Er poengsystemet ca det samme på FT som på PS? Regnet ut at jeg trengte ca 10.500 VPP på PS i løpet av 6 månder for å klarere hele 600$ bonusen, er det ca det samme/like enkelt på FT?

Vedsiden av det er dette: http://www.fulltiltrakeback.com/ en ok side å bruke for å få 27% rackeback?

Mvh

Wamp

Endret av wampster
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Lite aktivitet her.

Spilte 8.000$ NL Turbo Rebuy (2,25$) i går.

Sykt å se en spiller gå all-in hver eneste runde, taper alt, før han kjøper seg inn igjen 4 ganger de første 10 minuttene. Så vinner han 4 all-in på rad med diverse ymse kort, 62, QJ osv. tidobler stacket sitt, spiller tight resten av turneringa og vinner førstepremien på nesten 2.000$ :p

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Hei. Det har sikkert stilt titals slike spørsmål

Men hvordan casher man ut penger fra Pokerstars og fultilt på mest mulig enkleste måte?

Jeg har spilt mye freerolls men har lyst til å teste ut med ekte penger.. og hhvem av de to sidene anbefaler dere?

Lenke til kommentar

http://www.pokertableratings.com/stars-player-search/REMIGOLO 80 hender, 200$+

Fin start på kvelden =)

FTP og Stars er begge bra sider, har ikke så mye å si hvilke av de 2 du velger. Det å cashe ut er blitt litt vanskeligere i det siste. Men opprett en konto på: www.moneybookers.com. Så casher du ut dit, og så til VISA/bankkonto. Tar litt tid å sette opp, pga verifikasjon osv, men når det først er oppe og går. Så fungerer det strålende. GL.

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Nice krizkriz. Du er velkommen i poker-klubben, bare så det er sagt ;)

Kanskje det blir litt mer aktivitet her fremover dersom vi får holdt noen faste turneringer, så kan vi diskutere hender/spill.

Jeg har satt opp cash-tables foreløbig. Jeg venter litt med turneringer til vi har blitt litt flere. Ønsker for cash bord / tourney buy-ins kan legges inn her eller sendes på pm til meg. :)

Lenke til kommentar

http://www.pokertableratings.com/stars-player-search/REMIGOLO 80 hender, 200$+

Fin start på kvelden =)

FTP og Stars er begge bra sider, har ikke så mye å si hvilke av de 2 du velger. Det å cashe ut er blitt litt vanskeligere i det siste. Men opprett en konto på: www.moneybookers.com. Så casher du ut dit, og så til VISA/bankkonto. Tar litt tid å sette opp, pga verifikasjon osv, men når det først er oppe og går. Så fungerer det strålende. GL.

Er du ned 17k $ på på 40k hender? o.O

Lenke til kommentar

Sett opp en liten tourney på søndags kvelden? Da skal/burde alle her spille uansett. Finnes ikke en bedre dag å grinde på.

PokerStars No-Limit Hold'em, $0.50 BB (2 handed) - PokerStars Converter Tool from FlopTurnRiver.com

Hero (SB) ($55.75)

BB ($25)

Preflop: Hero is SB with J:heart:, A:club:

Hero bets $1.50, BB raises to $3, Hero calls $1.50

Flop: ($6) 9:diamond:, 4:heart:, 4:club: (2 players)

BB bets $4, Hero calls $4

Turn: ($14) 3:heart: (2 players)

BB bets $18 (All-In), Hero calls $18

River: ($50) 9:heart: (2 players, 1 all-in)

Total pot: $50 | Rake: $0.50

[spoil]

Hero had J:heart:, A:club: (two pair, Aces and fours).

BB had 10:heart:, J:diamond: (one pair, fours).

Outcome: Hero won $49.50[/spoil]

Endret av PaperWalls
Lenke til kommentar

Har satt opp en liten turnering til $5.50. 2k starting stack med 10-min levels. Starter klokken 9.

Vi har blitt 8 i gruppen nå, så håper vi hvertfall kan bli 4 som deltar. Alle andre som ikke har joinet diskusjon-klubben ennå, join in on the action. :thumbup:

Endret av Phil Hellmuth Jr.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...