wampster Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Spilte litt poker igjen etter en stund med null spilling. Var all inn med AA 4 ganger preflop heads up og tapte alle gangene. Noe kjedelig når man på den mest lukrative hånden går minus 35$. edit: spilte litt mer igår også, ble callet/raiset og re-raiset av en person hele vein til river og endte til slutt all in, jeg hadde da hus (nuts) og han hadde konge høy.... o.O Vi snakker da om en pot på 24$, flere som har vært med på/sett så latterlig spill på NL25? Endret 5. desember 2010 av wampster Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Blir også med på en sng dersom noen får ordnet det. Men må være egen turnering med passord slik at bare diskusjon.no brukere joiner. Endret 7. desember 2010 av Phil Hellmuth Jr. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noen som vet om noen gode pokerbøker? Er så lei av å møte disse som re-raiser deg med alt og ingenting. Hadde AA og høynet, ble re-raiset, jeg gikk all-in og han synet med A2. Og tror du ikke floppen kom 2-2-Q... Andre ganger der jeg vet han har to par, men han klarer ikke å kaste seg, selv om bordet viser både flush, straight og 3 like drag. Jeg byr høytt og han syner til enhver pris, så får han hus på river.. Og hvilke hender kan man syne raise med? Bortsett fra høye par? Hvis man er i sen posisjon, begge har like høy stack, og personen før deg raiser 4xBB og du har AsQs, syner man da? AK offsuit blir for svakt? Kommer vel an på personen man spiller mot også. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Noen som vet om noen gode pokerbøker? Er så lei av å møte disse som re-raiser deg med alt og ingenting. Hadde AA og høynet, ble re-raiset, jeg gikk all-in og han synet med A2. Og tror du ikke floppen kom 2-2-Q... Lei av det? Det er jo fantastisk at folk reraiser deg med dårlige hender. Og AK off suit er som oftest den beste hånden. Ettersom det blokkerer en A og en K, er sannsynligheten mindre for at en annen sitter med KK eller AA. Men det kommer selvfølgelig an på. Hvor mange du spiller med, posisjon, hvem du spiller mot osv. Er det 3 all in før deg, så er du som oftest slått. 1 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Og hvilke hender kan man syne raise med? Bortsett fra høye par? Hvis man er i sen posisjon, begge har like høy stack, og personen før deg raiser 4xBB og du har AsQs, syner man da? AK offsuit blir for svakt? Kommer vel an på personen man spiller mot også. Spiller du cash games eller sng/turneringer? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Spiller som regel cashgame. Det kryr av fisk som spiller altfor mange hender. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Og hvilke hender kan man syne raise med? Bortsett fra høye par? Hvis man er i sen posisjon, begge har like høy stack, og personen før deg raiser 4xBB og du har AsQs, syner man da? AK offsuit blir for svakt? Kommer vel an på personen man spiller mot også. Jeg begynte å skrive en del, men endte med å viske ut alt sammen. Kan alt for lite om cash games Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Da joiner jeg dere hær på PokerTråden, på tiden og laste ned unibet og ta opp gamle kunster! Tenkte jeg skulle starte easy igjen, vet dere om noen gratise turneringer? Syns det er hærlig å starte kvelden med! Endret 18. desember 2010 av Ole-ThInK Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 UNIBET? Sats på pokerstars eller fulltilt du gutten min. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Et tilfeldig slag poker Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jepp, det var den bankrollen. Tapt absolut ALLE AA og KK mot div fisk de siste ukene. Har seriøst ikke vunnet en duell. Er det verste jeg vet, det kommer en fisk inn som syner alle helt til river. Han vinner halvparten av potten din på en runner runner. Du får aldri tid til å vinne det tilbake fordi han er all-in mot en annen spiller to runder senere med 7-4 off og taper alt. Nei tar en pause fra poker nå. Begynner å spille lotto i stedet. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Jepp, det var den bankrollen. Tapt absolut ALLE AA og KK mot div fisk de siste ukene. Har seriøst ikke vunnet en duell. Er det verste jeg vet, det kommer en fisk inn som syner alle helt til river. Han vinner halvparten av potten din på en runner runner. Du får aldri tid til å vinne det tilbake fordi han er all-in mot en annen spiller to runder senere med 7-4 off og taper alt. Nei tar en pause fra poker nå. Begynner å spille lotto i stedet. 50$ å spille for. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 (endret) Noen som vet hvor lenge PS sin 600$ innskudsbonus for folk som allerede er medlemer der varer? Edit: Hvordan får man nå satt inn penger på PS? Hva er enklest og mest sikkert? Har lyst til å prøve å få mest mulig ut av den 600$ bonusen i 2011. Den + VIP Stellar burde være en god profit uansett. Edit2: Er det enkelt/mulig å få tatt ut penger av PS også, eller er det vanskelig det og? -wamp Endret 27. desember 2010 av wampster Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Vel etter å ha hatt ett års pause ca fra poker så prøvde jeg meg igjen idag. (prøvde også for en måned siden med noen dollar jeg lånte av en kompis, som jeg forøvrig fikk sletta etter et veddemål (barca vs real)) Så jeg prøvde å deposite 33 dollar med ewire+visa og det fungerte veldig bra så jeg anbefaler det. Forøvrig så meldte jeg meg på en 1 dollar turnering og en 8 dollar turnering. 1 dollaren gikk jeg ut av før bubble men jeg vant 8 dollar turneringen (ca 100 spillere) og fikk ca 250$ =) Så da blir det litt lowstakes poker igjen fremover Hvordan det blir å ta ut etter de nye reglene vet jeg ikke, men jeg tviler det går ann å ta ut rett til visa, noe som funket veldig bra før... Forøvrig så hater jeg neteller og moneybookers. Endret 30. desember 2010 av sureup Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Grattis ...meeen, neteller er bra Lenke til kommentar
wampster Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Vel etter å ha hatt ett års pause ca fra poker så prøvde jeg meg igjen idag. (prøvde også for en måned siden med noen dollar jeg lånte av en kompis, som jeg forøvrig fikk sletta etter et veddemål (barca vs real)) Så jeg prøvde å deposite 33 dollar med ewire+visa og det fungerte veldig bra så jeg anbefaler det. Forøvrig så meldte jeg meg på en 1 dollar turnering og en 8 dollar turnering. 1 dollaren gikk jeg ut av før bubble men jeg vant 8 dollar turneringen (ca 100 spillere) og fikk ca 250$ =) Så da blir det litt lowstakes poker igjen fremover Hvordan det blir å ta ut etter de nye reglene vet jeg ikke, men jeg tviler det går ann å ta ut rett til visa, noe som funket veldig bra før... Forøvrig så hater jeg neteller og moneybookers. Åssen funket det å sette inn via ewire+visa? må jeg lage en konto eller noe på/med ewire? Og får man brukt PS sin 100% innskudsbonus hvis man gjør det via ewire? -wamp Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Du bare betaler på helt samme måte som med visa men gjennom en tredjepart. Du bare gir dem litt info så får du en email med "adgangskode" og så gir du visa og vips så er pengene på PS (FT i mitt tilfelle) kontoen. Angående en første-innskudds bonus så gjelder nok den for alle typer innskudd. Forøvrig angående neteller så hater jeg ikke nødvendigvis dem, men heller samspillet mellom dem og PS. Fordi når jeg flytta penger fra FT til PS for en stund siden så måtte jeg withdrawe den samme summen til neteller før jeg kunne ta ut penger til visa etc. Løste dette ved å få neteller kontoen min stengt på PS. =) Lenke til kommentar
wampster Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Du bare betaler på helt samme måte som med visa men gjennom en tredjepart. Du bare gir dem litt info så får du en email med "adgangskode" og så gir du visa og vips så er pengene på PS (FT i mitt tilfelle) kontoen. Angående en første-innskudds bonus så gjelder nok den for alle typer innskudd. Skjønner jo det, men jeg er jo allerede på PS, men de har en bonusordning nå så man kan få enda en inskuddsbonus på 600$, men da må man skrive in STARS600, kan man det når man setter inn via ewire? Edit: Så litt på NETeller nå, tar de 1.75% pr innskudd, og 2.5% for å veksle inskudd som ikke er i $? Endret 30. desember 2010 av wampster Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Anbefaler deg å sende en mail til [email protected] og du bør få svar innen rimelig tid. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Edit: Så litt på NETeller nå, tar de 1.75% pr innskudd, og 2.5% for å veksle inskudd som ikke er i $? Er ikke helt sikker på hvordan det er med innskudd, da det er så lenge siden jeg har gjort det, men er hvertfall 2-3% når du tar ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå