wampster Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Her er det oversikt over antall spillere på de forskjellige sidene. Viser ihvertfall for cashgame. Såpass ja. Ser ut som PS har dobbelt så mange som FT. Hmm, det burde vel ikke ha noe særlig å si på spill og winnings når man spiller i micro/low stakes? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Antall spillere totalt skal vel ikke det, nei. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Kan og gå inn på de forskjellige sidene og se hvor mange som spiller hvilke spill på hvilke stakes. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Etter å ha spilt utelukkende sng, prøvde jeg meg på en turnering inatt. Buy-in 2.20$ turbo Max 6. Ble lettere irritert da jeg så det var 6 manns bord, men ble fort vandt til det. 4500 spilte tilsammen i denne turneringen. Etter 3 timer går jeg ut og ender på en 11. plass. Veldig fornøyd med det. Blir nok å prøve seg på flere turneringer i tiden fremover! Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Hvor mye cash vant du? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 80$. "Neste" premie var vel 150$, og derifra økte det ganske drastisk. 1. plass var rundt 1500$. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer! En 40-dobling må jo sies å være bra betaling. Hvordan ligger du totalt sett sånn ca.? Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gratulerer! En 40-dobling må jo sies å være bra betaling. Hvordan ligger du totalt sett sånn ca.? Når jeg først begynte med poker gikk det bare en vei, nedover. Nå har jeg kjempet meg opp igjen å har en total profitt på rundt 5$ . Men nå som jeg endelig har kommet på pluss siden igjen, og en lovende bankroll på 170$, tror jeg det skal være mulig å øke profitten noen hakk. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) hva gjør dere med lyden på stars? Virker som det er umulig å skru den ned. Profitt er profitt! Hvilket fpp nivå? Endret 22. november 2010 av Zarfax Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) hva gjør dere med lyden på stars? Virker som det er umulig å skru den ned. Profitt er profitt! Hvilket fpp nivå? Alternativer -> Lyd Jeg burde være silver om ikke alt for lenge. Endret 22. november 2010 av Tanner Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hehe, kanskje jeg skal starte og være litt aktiv i tråden Spiller mye rart, men for det meste turneringer i 5-11$ nivået, eller cashgames på 0,25/0,50 nivået, både PLO og hold'em. Har vært platinum et par ganger i år, og spiller på Pokerstars og Trickyplay (Entraction) Har vel spillt omtrent 1million hender online, og har en bankroll på rundt 1,500$ Høydepunktet var da jeg kom på 5 plass i en live Turnering i Riga i februar i år, min første live turnering, og 2,200€ profitt, var 300€ buy-in. Var gjennom Dailypoker, men de er vel konkurs nå. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Hva er nicket ditt på Pokestars Notfree? Spiller en del 0,25/0,5 selv. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Skulle hatt en turnering med forumbrukerne her. Er sikkert for få som spiller her, men hadde alikevel vært artig. Jeg er forresten Sir M. Hope på pokerstars. Kom forresten på 4. plass i en sit&go turnering. Hysterisk betting i starten ser ut til å være en almenn oppskrift på disse bordene. Tjene opp en god startkapital før man spiller mer kritisk funket også for meg, før jeg selvfølgelig tabbet meg ut ved for ivrig betting (og skyhøye blinds) Endret 29. november 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Kom forresten på 4. plass i en sit&go turnering. Hysterisk betting i starten ser ut til å være en almenn oppskrift på disse bordene. Tjene opp en god startkapital før man spiller mer kritisk funket også for meg, før jeg selvfølgelig tabbet meg ut ved for ivrig betting (og skyhøye blinds) Min strategi er strake motsetningen av din. Jeg er tight i begynnelsen, og mer aggro når blindsen øker. Spiller mest cash game dog. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Kom forresten på 4. plass i en sit&go turnering. Hysterisk betting i starten ser ut til å være en almenn oppskrift på disse bordene. Tjene opp en god startkapital før man spiller mer kritisk funket også for meg, før jeg selvfølgelig tabbet meg ut ved for ivrig betting (og skyhøye blinds) Min strategi er strake motsetningen av din. Jeg er tight i begynnelsen, og mer aggro når blindsen øker. Spiller mest cash game dog. Nå skal det sies at dette var en Freeroll turnering, og strategien avhenger selvsagt av hva jeg går inn med av penger. Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Når det er snakk om freeroll skjønner jeg veldig godt din strategi. Greit å satse litt for å få en god start, med tanke på at det ikke er noe innsats. Lykke til! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Skulle hatt en turnering med forumbrukerne her. Er sikkert for få som spiller her, men hadde alikevel vært artig. Hadde vært moro det. Hadde gått an hvis vi hadde avtalt å møtes til en sit&go på en av pokersidene. Et bord med 10 stk kanskje. Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) Ja det hadde vært kult å prøve. Men det blir nok vanskelig å bli med i en sng uten at noen andre blir med. Spilte nettopp 2 raske 18 man sngs. En fjerde plass og en litt sur andre plass. Vi ble heads-up da motspilleren min slo ut tredjemann, og vi fikk da like mange chips. Første hånd heads-up får jeg utdelt AQs. Han raiser fra sb, jeg re-raiser, han går all in og jeg syner. Han viser frem en AKo og vinner etter første hånd Endret 1. desember 2010 av Tanner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå