Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha spilt utelukkende sng, prøvde jeg meg på en turnering inatt.

Buy-in 2.20$ turbo Max 6.

Ble lettere irritert da jeg så det var 6 manns bord, men ble fort vandt til det.

4500 spilte tilsammen i denne turneringen. Etter 3 timer går jeg ut og ender på en 11. plass. Veldig fornøyd med det.

Blir nok å prøve seg på flere turneringer i tiden fremover!

Lenke til kommentar

Gratulerer! En 40-dobling må jo sies å være bra betaling. Hvordan ligger du totalt sett sånn ca.?

Når jeg først begynte med poker gikk det bare en vei, nedover. Nå har jeg kjempet meg opp igjen å har en total profitt på rundt 5$ :p.

Men nå som jeg endelig har kommet på pluss siden igjen, og en lovende bankroll på 170$, tror jeg det skal være mulig å øke profitten noen hakk.

Lenke til kommentar

Hehe, kanskje jeg skal starte og være litt aktiv i tråden :D

Spiller mye rart, men for det meste turneringer i 5-11$ nivået, eller cashgames på 0,25/0,50 nivået, både PLO og hold'em.

Har vært platinum et par ganger i år, og spiller på Pokerstars og Trickyplay (Entraction)

Har vel spillt omtrent 1million hender online, og har en bankroll på rundt 1,500$ :)

Høydepunktet var da jeg kom på 5 plass i en live Turnering i Riga i februar i år, min første live turnering, og 2,200€ profitt, var 300€ buy-in. Var gjennom Dailypoker, men de er vel konkurs nå.

Lenke til kommentar

Skulle hatt en turnering med forumbrukerne her. Er sikkert for få som spiller her, men hadde alikevel vært artig.

Jeg er forresten Sir M. Hope på pokerstars.

Kom forresten på 4. plass i en sit&go turnering. Hysterisk betting i starten ser ut til å være en almenn oppskrift på disse bordene. Tjene opp en god startkapital før man spiller mer kritisk funket også for meg, før jeg selvfølgelig tabbet meg ut ved for ivrig betting (og skyhøye blinds)

Endret av Liquidkey
Lenke til kommentar

Kom forresten på 4. plass i en sit&go turnering. Hysterisk betting i starten ser ut til å være en almenn oppskrift på disse bordene. Tjene opp en god startkapital før man spiller mer kritisk funket også for meg, før jeg selvfølgelig tabbet meg ut ved for ivrig betting (og skyhøye blinds)

Min strategi er strake motsetningen av din. Jeg er tight i begynnelsen, og mer aggro når blindsen øker. Spiller mest cash game dog.

Lenke til kommentar

Min strategi er strake motsetningen av din. Jeg er tight i begynnelsen, og mer aggro når blindsen øker. Spiller mest cash game dog.

Nå skal det sies at dette var en Freeroll turnering, og strategien avhenger selvsagt av hva jeg går inn med av penger.

Lenke til kommentar

Ja det hadde vært kult å prøve.

Men det blir nok vanskelig å bli med i en sng uten at noen andre blir med.

Spilte nettopp 2 raske 18 man sngs. En fjerde plass og en litt sur andre plass.

Vi ble heads-up da motspilleren min slo ut tredjemann, og vi fikk da like mange chips. Første hånd heads-up får jeg utdelt AQs. Han raiser fra sb, jeg re-raiser, han går all in og jeg syner.

Han viser frem en AKo og vinner etter første hånd :p

Endret av Tanner
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...