Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har informasjon/kilder om hvor mange nettpokerspillere det er i Norge?

Tror ikke du finner en statistikk på dette, fordi det finnes mange forskjellige pokerklienter.

Jeg tror heller ikke at alle pokersidene er interessert på å levere ut informasjon om kundene/brukerene sine.

Lenke til kommentar

Floppet den engang jeg hadde AKs, ble en enkel hånd å spille deretter :)

Er det om å gjøre å holde spiller ID hemmelig her forresten? :p

Til noe helt annet, har sett en video av en som multitabler, hvor han har stacked tables, men når det er et/flere av bordene som trenger en avgjørelse (fold/call/raise etc) så kommer de ut på siden/under som hvis man hadde spilt med dem tiled, og når man har gjort action så legger de seg tilbake i stacked haugen.

Noen som har peiling på hvordan man kan få til det? Er det et program man kan laste ned, en setting på de forskjellige poker klientene, eller er det noe annet? Det hadde gjort det mye mer behagelig (for meg ihvertfall) å spille flere bord samtidig .

-wamp

Lenke til kommentar

Ja det er om å holde identiteten dems skjult :p

Greit å spille den hånda hvis man sitter på nuts selv og de andre syner.

Vært grisehard spilling i dag med 1$ i pluss. Bare motbakker omtrent. Spilt multitables, og fått en del gode kort; AK flere ganger, JJ, TT osv men fy faen hvor aggressive de andre har vært. De har callet hele veien til River med hva som helst. J2, 72, K4... Og hånden min har blitt slått 99% av gangene da de har truffet straight eller noe annet snacks på river. Ikke bare å raise de når de spiller hva som helst. Utrolig at jeg ikke gikk i minus.

Lenke til kommentar

hehe, så kommer de dagene hvor de ikke er heldige med runner-runner eller treffer en 2outer på river - og da blir det morsomere.

Har forresten funnet et program (som nå dessverre ikke lenger er tilgjengelig) til å multitable med både stacked og tiled setup som het/heter table of interest. Noen som vet om et annet program som er likt som fortsatt er mulig å få tak i?

-wamp

edit: Har funnet tror jeg (tableninja). Noen som bruker/har erfaringer med det?

Noen her på forumet som bruker/har erfaringer med holdem manager eller poker tracker3? Er det noen store forskjeller - hvis så hvilke, og er det verdt å bruke 80$ på?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

Takk for tipset, trenger litt trening. Kult med ingen rake også så vidt jeg kan se. har tapt litt for mye på småville bets.

Og det første jeg går på er en AKs mot A7 all-in. Han flopper 77...

Edit: Å så gikk jeg ut på bubble.. Bare så sykt kjipt, ikke det at det er noe penger.

Endret av Zarfax
Lenke til kommentar

Det er skummelt å gå all-in i turneringer hvis man ikke er sikker på kortene sine, folk flopper fullt hus med 7-2 osv. Helt sykt!

I dag har vært drømmedagen etter et par dårlige dager der jeg har ryket ut av turneringer og cashgame med mine AA og KK mot motstanderens 66 og 88.

Har bare fått suited connectors gang på gang på gang. AK 3 ganger etter hverandre og utdelt par sikkert 10 ganger på en halvtime. Sånt liker man!

Lenke til kommentar

Spilte litt på NL25 igår, hadde sjuukt med uflyt til å begynne med, fikk vel 30-40 pp første timen og traff ikke sett på noen av dem, i tillegg til at jeg med QQ klarte å tape mot AKos, når vi først gikk all in på turn (10$). Bomma på flush og straightdrag hele veien og, og var vel ned ca 50$ på det værste, men klarte å spille meg opp til break even på en time. Kan jo ikke si jeg var helt fornøyd, men bedre enn å være 50 i rødt.

Håper jeg slipper samma starten flere ganger.

edit: siden når har pokertableratings blitt en betaltjeneste? o.O Er det noen andre sider som tilbyr det samme?

Endret av wampster
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil helt klart anbefale pokerstars.

Har spilt en del på både pokerstars og fulltilt men syntes ikke ft var noe særlig.

Hvis du vil prøve fulltilt kan du registrere deg på denne siden å få 50$ å spille med. Det eneste du må gjøre er å sette deg litt inn i strategiene deres å klare en liten quiz basert på artiklene deres.

Lenke til kommentar

Fulltilt har 600$ first time inskuddsbonus, så hvis du får x antall poeng (10.000) på 3 månder "får" du 600 dollar. Vedsiden av det vet jeg ikke noe om fulltilt, vet bare at jeg spiller Pokerstars og er ganske fornøyd, ræva bonusordninger og ikke noe rackeback (for folk som ikke er supernova/supernova elite - noe så å si ingen er).

Fulltilt har 27% rackeback også. Vet at når jeg har spilt meg opp til 600$ på PS bytter jeg til fulltilt for å grinde i 3 månder for å få (forhåpentligvis) mye rackeback, mye winnings og mye bonus, om jeg så blir der etterpå vet jeg ikke.

Tipper vel at PS og FT er ganske like med tanke på spill og fisk?

Gikk i begynnelsen av november over til NL25 og har spilt meg opp ca 90$ på 2.550 hender. Er temmelig fornøyd med det:) Ifølge holdem manager har jeg bb/100 på 13.21, er det bra, middels eller ræva? Har akkurat begynt å bruke det programmet.

Spiller 4-6 bord samtidig og funker bra for en som har lyst på litt mer action en det er på et bord alene.

Edit: Tanner, hvorfor synes du ikke FullTilt ikke var noe særlig?

Endret av wampster
Lenke til kommentar

For det første har pokerstars mange flere spillere, så venting er det lite av. Men hovedgrunnen er at jeg spiller sng, og fulltilt har veldig lite å velge mellom.

Feks:

Hos pokerstars kan en nybegynner spille følgene sng turneringer uten å betale mer enn 1.10-1.75$.

- 45 players - 1.10$

- 90 players - 1.10$

- 9 players - 1.75$

- 18 players - 1.75$

Hos fulltilt derimot har du muligheten til å spille 6 eller 9 mann 1.20.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...