fireofawakening Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) uff, får ikke satt inn penger på stars jeg heller av en eller annen grunn. er det blitt ulovlig den siste tiden å sette inn eller noe? hva kan jeg gjøre? edit: fikk svar på hva jeg kunne gjøre, det poppa opp en chat boks med kunderservice som hjelper deg å omgå problemet. Endret 11. september 2010 av fireofawakening Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Noen som har overført penger fra entropay konto til bankkonto her? trenger hjelp asap! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ååh, jeg hater motstandere som syner deg helt til river, og det siste kortet er selvfølgelig det ene de manglet for å få en straight eller et par høyere enn deg. Flere ganger jeg har spilt freerolls nå, der motstandere har gått all-in med 2-3 og jeg caller med A-A. Og de ender med 3 like og straight. Men så er vel freerolls kanskje litt løsere spill også. Er gratis, så bør ikke klage. Noen som har vunnet noe eller fått noen pene hender i det siste? Jeg hadde 10-10, og floppen viser 10-10-A. Motstanderen vil ikke gi seg, noe som ender med en pen dobling av stack i vanlig cashgame Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Tapte nettopp med AA mot 92, noe som gjorde at jeg gikk ut av sng'en. Har blitt vanlig kost å tape med AA, så det kom ikke som en bombe. Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Aner ikke hvor mange ganger jeg har tapt turneringer osv. med KK.. Selv i gunstige situasjoner der jeg åpenbart har den beste hånden før River/turn.. Eller i en situasjon der noen med lite chips har vært nødt til å gå all-in.. Alt går smooth frem til River. Tapte på KK mot JJ tidligere idag.. Fyren fikk en J på river. Jeg kaller KK 'Kings of Hell' av åpenbare grunner.. Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 konger og ess holder som regel for meg, er andre bad beats som gjør at jeg bankrollen min ikke vokser særlig Lenke til kommentar
TheCoon Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Aner ikke hvor mange ganger jeg har tapt turneringer osv. med KK.. Selv i gunstige situasjoner der jeg åpenbart har den beste hånden før River/turn.. Eller i en situasjon der noen med lite chips har vært nødt til å gå all-in.. Alt går smooth frem til River. Tapte på KK mot JJ tidligere idag.. Fyren fikk en J på river. Jeg kaller KK 'Kings of Hell' av åpenbare grunner.. KK taper mot JJ rundt 1 av 5 ganger, så sykt er det ikke. Ganske standard hvis du spiller mye. Er du feks all in 5 ganger som favoritt og ryker ut på den femte er det ikke uflaks. 1 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hadde en småkijp hånd i dag: http://www.pokerhand.org/?5715682 Endret 29. september 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg har nå cleara min 100$ innskuddsbonus på fulltilt. Sitter nå med 350$ på rollen. Er det noe i veien får å starte en ny fulltilt konto(eventuelt i ett familiemedlems navn), overføre mine 350$ å cleare en ny bonus? Må jo være en del penger i å gjøre det. Endret 29. september 2010 av Glutar Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Nå vet jeg ikke hvordan det er på Fulltilt, men mange andre steder kan man hvertfall ikke ha mer enn én konto per person. Også én konto per husstand, så jeg tviler på at det går. De har nok tenkt på det med missbruk av bonus. Kjip hånd btw. Jeg håper du brukte lang tenkepause på å Calle da han var All-in på River. Du håpet kanskje på at han hadde 3 like i 4'ere, eller Q-K? Eller kanskje Flush. Men uansett, jeg hater å tape med A-A selv, særlig når du har fullt hus Sånne er vanskelig å spille. Endret 29. september 2010 av krizkriz Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg hadde fullt hus Nest beste mulige hånda i den situasjonen, bare 44 som slo meg. Så nei, brukte ikke så lang tid på å calle, hehe. Endret 29. september 2010 av Glutar Lenke til kommentar
wampster Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 KJIP hånd, hadde vel instacalla all-in bettet hans. hadde vel satt ham på AKs/AQs, over middels pocket pair eller en flush. Noen grunn til at du checker både flop og turn? Skjønner floppen, men på turn hadde jeg bydd tror jeg. På spm ditt har jeg ingen anelse dog. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er litt usikker. Han har pot-sized stack igjen. Jeg setter han på AQ+ TT+. Velger å gi han muligheten til å se ett kort til da jeg regner med at alt går inn vis han better enten bak på turn eller treffer en out på river. Mulig jeg tar feil, men er vel noe sånt jeg tenkte. Har ikke så god tid når jeg spiller 10bord Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hvorfor checka du bare på turn, Glutar? Ellers var hånden spilt perfekt både i størrelsen på bet og alt, men jeg forsto ikke hvorfor du sjekka der. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Spilte nettop denne Der alle trodde de hadde den beste hånden. Seat 2: giofrag ($1.56 in chips) Seat 4: Stasyan_snz ($2.66 in chips) Seat 5: PLAYER_1 ($3.54 in chips) Seat 6: IRAGR ($3.06 in chips) ANTES/BLINDS IRAGR posts small blind ($0.02), giofrag posts big blind ($0.04), PRE-FLOP Stasyan_snz calls $0.04, Player_1 raises to $0.10, IRAGR folds, giofrag calls $0.10, Stasyan_snz calls $0.10. FLOP [board cards: K♥,4♠,Q♥ ] giofrag checks, Stasyan_snz bets $0.10, Player_1 raises to $0.30, giofrag calls $0.30, Stasyan_snz calls $0.30. TURN [board cards: K♥,4♠,Q♥,K♦ ] giofrag checks, Stasyan_snz bets $0.10, Player_1 raises to $0.40, giofrag raises to $0.70, Stasyan_snz raises to $2.26 and is all-in, Player_1 raises to $3.14 and is all-in, giofrag calls $1.16 and is all-in. RIVER [board cards: K♥,4♠,Q♥,K♦,2♣ ] SHOWDOWN Player_1 shows [ K♣,Q♦ ] giofrag shows [ K♠,3♠ ] Stasyan_snz shows [ Q♣,Q♠ ] Player_1 wins $4.47, Player_1 wins $2.09. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Skulle helt sikkert betta turn. Følte bare at vis han better går pengene inn uansett(Vi hadde pot-sized stacks igjen) . Hvorfor ikke gi han muligheten til å bette eller eventuelt gi han ett ett gratiskort? Det var det jeg tenkte der og da. Gir sikkert ingen mening Endret 29. september 2010 av Glutar Lenke til kommentar
DMN Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Noen som har tips til uttak nå som den herlige staten norge har gjort det vanskeligere for oss? Får ikke tatt ut til visa kortet mitt på full tilt poker, og moneybookers blir blokkert av nettbanken.. Noen som har prøvd sjekk? Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 UTG+1: $24.75 Hero (MP1): $20.00 MP2: $18.81 CO: $33.47 BTN: $9.81 SB: $7.38 BB: $36.64 UTG: $9.96 Hero posts a big blind ($0.10) Pre Flop: ($0.41) Hero is MP1 with Kc Ks 1 fold, UTG+1 calls $0.10, Hero raises to $0.65, 4 folds, BB raises to $2.20, 1 fold, Hero raises to $6, BB calls $3.80 Flop: ($12.31) 8c 4c 4h (2 players) BB checks, Hero bets $5, BB requests TIME, BB folds Er litt fornøyd med denne egentlig. Tok en liten sjanse med tanke på at det lå to 4'er på bordet, men følte jeg lå rimelig godt ann. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 (endret) Han har så å si aldri 4x. Er bare en hånd i rangen hans som slår din på det bordet og det er 88. Han vil nesten alltid ha TT-QQ og AQs+. Hadde aldri folda KK på det bordet uansett hva som hadde skjedd vidre i den hånda. Det er bare så altfor mange hender han kan ha som du knuser. Endret 3. oktober 2010 av Glutar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå