Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er de samme kortene, bare at de er i en dobbelpakke i ditt tilfelle. Mulig mønsteret bakpå er annerledes, men de er helt like ellers.

5492029[/snapback]

 

Det er ikke de samme kortene nei. De som er avbildet tidligst, har ikon i begge hjørnene, noe jeg syns ser forferdelig ut. Mine har bare i ett hjørne.

Lenke til kommentar
Da er det tydeligvis forskjellige dobbelpakker :)

 

Uansett, er fristet til å kjøpe meg tre Copag decks. Ett vanlig, ett sort designer-deck og ett four-color deck.

5493576[/snapback]

 

Kan være det er jeg som er nybegynner, men skjønner ikke helt fordeler/positive ting med de svarte og de firefargede stokkene.

 

Edit: Nå merker jeg at det kan virke som jeg er veldig negativ i de siste innleggene mine, men det er ikke meningen. :) Er bare litt kristik. :innocent:

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Ok, har en tjommi som kjøpte gjennomsiktige kort. De var sikkert fancy, men fullstendig ubrukelige. Du får gi en lyd om/når du får de.

 

Et annet fenomen med poker, er folks ønske om å delta, men når vi kommer til saken, blir det andre boller. Vi er en gjeng som spiller, og hver gang det arrangeres noe, er omtrent 90% med når en forhører seg. Når en skal spille, er det kanskje 60% som stiller. Kjipa greier.

Lenke til kommentar
Et annet fenomen med poker, er folks ønske om å delta, men når vi kommer til saken, blir det andre boller. Vi er en gjeng som spiller, og hver gang det arrangeres noe, er omtrent 90% med når en forhører seg. Når en skal spille, er det kanskje 60% som stiller. Kjipa greier.

5496933[/snapback]

 

Du mener det er noe som kjennetegner poker altså...Mer enn din vennekrets? ;)

 

Forresten noen fler som skal på turnering i Drammen på mandag?

Lenke til kommentar
Ok, har en tjommi som kjøpte gjennomsiktige kort. De var sikkert fancy, men fullstendig ubrukelige. Du får gi en lyd om/når du får de.

 

Et annet fenomen med poker, er folks ønske om å delta, men når vi kommer til saken, blir det andre boller. Vi er en gjeng som spiller, og hver gang det arrangeres noe, er omtrent 90% med når en forhører seg. Når en skal spille, er det kanskje 60% som stiller. Kjipa greier.

5496933[/snapback]

 

Sånn er det ikke i min krets hvertfall. Er fullt oppmøte hver gang. :)

Lenke til kommentar
Forresten noen fler som skal på turnering i Drammen på mandag?

5496978[/snapback]

 

Hvem er det som arrangerer? Og er ikke det ulovlig?

 

Og forresten, du over - www.holdempoker.com - du må registrere deg, men kan spille i nettleseren.

5499124[/snapback]

 

Det er lovlig, men man må ha godkjenning av politi og Norsk Tipping eller noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...