Medrakil Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 (endret) Hva koster de? EDIT: Og jeg fikk forøvrig 30 kortstokker fra nm i poker i går ^^ - Middels kort, men så har jeg ny honest deck hver gang noe skjer med den vi bruker... (de hadde sånn gratisgreie) Endret 24. januar 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Tja, 60 spenn eller noe over nettet. (enkeltpakke) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 Kan kjøpes hos http://spillogmoro.no/ vuderer selv å bestille noen.. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Jaja, endelig har dere fått øynene opp for copag Ligger drøssevis av sett på ebay forresten Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Det er de samme kortene, bare at de er i en dobbelpakke i ditt tilfelle. Mulig mønsteret bakpå er annerledes, men de er helt like ellers. 5492029[/snapback] Det er ikke de samme kortene nei. De som er avbildet tidligst, har ikon i begge hjørnene, noe jeg syns ser forferdelig ut. Mine har bare i ett hjørne. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Da er det tydeligvis forskjellige dobbelpakker Uansett, er fristet til å kjøpe meg tre Copag decks. Ett vanlig, ett sort designer-deck og ett four-color deck. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er umulig å bruke pappkort etter man har brukt plastkort en stund. Men Copag kort er de beste jeg har tatt i. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Da er det tydeligvis forskjellige dobbelpakker Uansett, er fristet til å kjøpe meg tre Copag decks. Ett vanlig, ett sort designer-deck og ett four-color deck. 5493576[/snapback] Kan være det er jeg som er nybegynner, men skjønner ikke helt fordeler/positive ting med de svarte og de firefargede stokkene. Edit: Nå merker jeg at det kan virke som jeg er veldig negativ i de siste innleggene mine, men det er ikke meningen. Er bare litt kristik. Endret 25. januar 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 De svarte ser bare genialt fete ut, har ikke tenkt å spille med dem. De firefargede stokkene er greie for variasjon, ikke fordi jeg har problemer med å skilne mellom de forskjellige sortene Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ok, har en tjommi som kjøpte gjennomsiktige kort. De var sikkert fancy, men fullstendig ubrukelige. Du får gi en lyd om/når du får de. Et annet fenomen med poker, er folks ønske om å delta, men når vi kommer til saken, blir det andre boller. Vi er en gjeng som spiller, og hver gang det arrangeres noe, er omtrent 90% med når en forhører seg. Når en skal spille, er det kanskje 60% som stiller. Kjipa greier. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Et annet fenomen med poker, er folks ønske om å delta, men når vi kommer til saken, blir det andre boller. Vi er en gjeng som spiller, og hver gang det arrangeres noe, er omtrent 90% med når en forhører seg. Når en skal spille, er det kanskje 60% som stiller. Kjipa greier. 5496933[/snapback] Du mener det er noe som kjennetegner poker altså...Mer enn din vennekrets? Forresten noen fler som skal på turnering i Drammen på mandag? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Ok, har en tjommi som kjøpte gjennomsiktige kort. De var sikkert fancy, men fullstendig ubrukelige. Du får gi en lyd om/når du får de. Et annet fenomen med poker, er folks ønske om å delta, men når vi kommer til saken, blir det andre boller. Vi er en gjeng som spiller, og hver gang det arrangeres noe, er omtrent 90% med når en forhører seg. Når en skal spille, er det kanskje 60% som stiller. Kjipa greier. 5496933[/snapback] Sånn er det ikke i min krets hvertfall. Er fullt oppmøte hver gang. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Skal ikke påstå at det er et problem her heller, heller for mange som vil være med Og gjennomsiktige kort må være det meste idiotiske konseptet noensinne Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Skal ikke påstå at det er et problem her heller, heller for mange som vil være med Og gjennomsiktige kort må være det meste idiotiske konseptet noensinne 5497075[/snapback] Ikke når man spiller Texas Show Em'. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Noen som vet om et gratis online texas hold 'em spill?? Vil ikke laste ned noe, melde meg inn i noe eller betale... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 (endret) Forresten noen fler som skal på turnering i Drammen på mandag? 5496978[/snapback] Hvem er det som arrangerer? Og er ikke det ulovlig? Og forresten, du over - www.holdempoker.com - du må registrere deg, men kan spille i nettleseren. Endret 25. januar 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Forresten noen fler som skal på turnering i Drammen på mandag? 5496978[/snapback] Hvem er det som arrangerer? Og er ikke det ulovlig? Og forresten, du over - www.holdempoker.com - du må registrere deg, men kan spille i nettleseren. 5499124[/snapback] Det er lovlig, men man må ha godkjenning av politi og Norsk Tipping eller noe. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Viste ikke det... Man lærer noe nytt hver dag! Endret 26. januar 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Det er lovlig, men man må ha godkjenning av politi og Norsk Tipping eller noe. 5499141[/snapback] Sikker på det...? Tviler litt på at man kan få en sånn avtale Endret 26. januar 2006 av Knut Marius Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Det tviler jeg også veeeldig sterkt på. Vet at de pokerturneringene som arrangeres her med en viss størrelse (50 stykk) er uten penger på bordet. Folk gjør heller opp siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå