Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endte dagen idag opp: men PUKE

http://www.pokerhand.org/?5148068

Lett push imo. Kan ende opp med 5bbs til og en mer kombertabel stack, eller checke og folde til de fleste flopper. Å checke for så å pushe alle flopper som en sier er definitivt helt feil, og sykt donkish ettersom at du i 98% av tilfellene kun vil bli callet av en bedre hånd. Om du pusher pre så er du mest sannsynlig foran, med mindre det er snakk om utg-limper såklart, men med 15bbs så kan du neppe forvente bedre spots å akkumelere chips imo.

Lenke til kommentar

kjapt spm, når jeg sitter på JJ, mens en annen sitter på AK suited. floppen kommer rainbow 8-9-10. jeg sitter med overpair og open ended straight drag. Preflop høynet han ca 4-5 BB, jeg setter han på to overcards og når floppen kommer byr jeg 50cent, han pusher all in (6dollar) og jeg caller. hvem er det som har best ods her?

endte med at han fikk runner runner for flush etter at jeg fikk straight på turn. men er det riktig av meg å calle all-in der?

edit: spilte på 0.02/0.05

Endret av wampster
Lenke til kommentar
kjapt spm, når jeg sitter på JJ, mens en annen sitter på AK suited. floppen kommer rainbow 8-9-10. jeg sitter med overpair og open ended straight drag. Preflop høynet han ca 4-5 BB, jeg setter han på to overcards og når floppen kommer byr jeg 50cent, han pusher all in (6dollar) og jeg caller. hvem er det som har best ods her?

endte med at han fikk runner runner for flush etter at jeg fikk straight på turn. men er det riktig av meg å calle all-in der?

edit: spilte på 0.02/0.05

Ja det er helt riktig, du er en mil foran.

Test www.pokerstove.com - fin hendig sak.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Er det noen her som har brukt/bruker pokertableratings.com ? Jeg skjønner ikke helt hva den tar utgangspunkt i, men viser at jeg er ned 36$, når jeg vitterlig er opp 30.. For eksempel idag spilte jeg meg opp 11$, men den har registrert at jeg har gått ned 7$ isteden.

Noen som har ideer?

Lenke til kommentar
Endte dagen idag opp: men PUKE

http://www.pokerhand.org/?5148068

Lett push imo. Kan ende opp med 5bbs til og en mer kombertabel stack, eller checke og folde til de fleste flopper. Å checke for så å pushe alle flopper som en sier er definitivt helt feil, og sykt donkish ettersom at du i 98% av tilfellene kun vil bli callet av en bedre hånd. Om du pusher pre så er du mest sannsynlig foran, med mindre det er snakk om utg-limper såklart, men med 15bbs så kan du neppe forvente bedre spots å akkumelere chips imo.

Det er ikke turnering, det er cashgame. Jeg har AA hvilket er nuts btw....

Lenke til kommentar

Yeah var det. Ep1 spoiler:

Noen som vet om Hellmuth viste k2 hånden sin etter showdown? Så ikke ut som det... og syns det er ganske merkelig at normannen da sier "well played mr. hellmuth"... Å komme med det jeg anser som et "stikk/needle" mot Hellmuth angående hvordan Hellmuth spilte hånden, rett etter at han taper en stor pot, uten å ha sett hva han spilte, er ganske idiotisk.

Endret av Punky
Lenke til kommentar

Jeg har visst ikke alle regler under kontrol.

Om man kommer inn bak blinds, kommer man da automatisk inn i spillet når big blind kommer rundt? (Så lenge man poster når den kommer that is)

Med ante, betaler da blinds ante + blind?, eller kun blind mens resten kun ante?

Lenke til kommentar

Jeg har visst ikke alle regler under kontrol.

Om man kommer inn bak blinds, kommer man da automatisk inn i spillet når big blind kommer rundt? (Så lenge man poster når den kommer that is)

Med ante, betaler da blinds ante + blind?, eller kun blind mens resten kun ante?

Ja, det gjør du. Du betaler ante og blinds.

Noen pokerstars eller fulltilt spillere her? Jeg har en del millioner play chips, og lurte på om noen er intriserte i å betale ett par dollar for ett par millioner?

Edit: På fulltilt må du minst sende 5 dollar, så da blir det 5 millioner for 5dollar

Endret av TheFighter94
Lenke til kommentar

Sette inn 10 dollar? nei jeg tok nettopp ut 200 dollar fra fulltilt, har bare veldig mye play chips, så tenkte jeg kunne selge dem. Hva dere skal med dem? De har funka for meg og veldig mange andre med å få ut sinnet når du har hatt en bad beat med ekte penger. Mange spiller også med dem for å ha det gøy rett og slett.

Vi setter oss ned på ett bord, jeg raiser 999, du reraiser jeg folder, det gjør vi 5-6 ganger på 5/10 bord, så går vi opp til 100/200, jeg raiser 8000, du reraiser, jeg folder. Jeg raiser 16000, du reraiser, så har du 30, så gjør vi det igjen og igjen og igjen, det tar 5 minutter :)

Endret av TheFighter94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...