Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare testet litt med laveste mulig. Var et sykt spennende konsept, men jeg taklet det tydeligvis ikke da jeg kun gikk i minus. Skal dog prøve litt om noen uker, men tar en pause fra pokeren nå da jeg merker symptomer på spilleavhengighet og tilting etter en massivt dårlig periode med folk som treffer helt utrolige ting. Har gått ca 350 dollar i minus siden nyttår. :(

Lenke til kommentar
Contrary to belief kan det umuliug være noe galt med å spille passivt. ADZ124 er antakeligvis en av de mest passive spillerne jeg noen gang har sett (som ikke er nybegynner), og han crusher souls hver dag på nl 5000. Objections?

Fordi på NL 5K så tenker motstanderne, de gjør de ikke på micro.

Om man har TT på K83 rainbow kan det bli jævlig tricky om man spiller den feil mot bluffy motstandere fordi floppen er så tørr som gjør at folk liker bluffe i en spot som det der. Kun et eksempel.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Er det noen som spiller på pokerstars? har det gratisturneringer?(freerolls tror jeg det heter). Og er det lettvint å overføre penger dit og ta ut penger?

Har du gode eller dårlige erfaringer derifra?

Ja de har masse freerolls. Ofte så har de sånne nordiske+baltiske promotions med en 1000$ freeroll hver kveld.

Det er veldig lett å ta ut og sette inn penger hvis du har visa. Så lenge man har brukt VISA kortet til å sette inn så kan man ta ut med det også (men man må ta ut minst 100$ hvis man skal bruke visa). Selv så sendte jeg bare 10$ til kontoen min for så å ta ut større summer raskt og enkelt med VISA.

Supporten deres er fantastisk og de har masse turneringer for både high og lowstakes.

Jeg har ingenting negativt å si om PS :)

Ja, jeg kom på 10 plass i den turneringen i går. 9336 registrerte, 10 plass. Ganske fornøgd jeg da :D

Men, så.. tilbake til premien.. 3 dollar. Haha

Lenke til kommentar

En liten oppdatering her. Gav obv faen i strategien min tidligere, og har nå begynt å hovedsaklig spille PLO50 HU. Det har ført med seg en rull som nå står på ca 950, + at jeg er regga for en FTOPS til 22 dollar. Spiller ellers litt Rush Poker som er nevnt tidligere, og har plussa 150-200 der og.

Har forøvrig gått til anskaffelse av Omaha Manager, som skal brukes etter imorgen når jeg får Win7-pakken i posten. Satser på at det hjelper meg enda mer, for akkurat nå slårjeg PLO50-nivået greit. HU vel og merke.

Lenke til kommentar
Skuff å spille 5 timer og komme blandt de 2% beste i en turnering og kun vinne 3-4 buy-in's.. Hvorfor er det så mye penger på finalebordet? Er jo nesten bare flaks for å komme seg dit..

Haha, kjenner til den der. Er slik turneringsoppsettet er dessverre, og derfor cash vil være best for de fleste med mindre du er eksepsjonelt god i mtt's.

Lenke til kommentar
Skuff å spille 5 timer og komme blandt de 2% beste i en turnering og kun vinne 3-4 buy-in's.. Hvorfor er det så mye penger på finalebordet? Er jo nesten bare flaks for å komme seg dit..

Haha, kjenner til den der. Er slik turneringsoppsettet er dessverre, og derfor cash vil være best for de fleste med mindre du er eksepsjonelt god i mtt's.

Eller spiller et jævlig stort volum så man kommer inn på finalebord.

Skal shotte NL 100 i tiden som kommer. Hadde jo litt glid igår iallefall:

http://www.pokerhand.org/?5121592 - Sick river - checker turn fordi jeg får inn stacks her hverdag mot flushen på river, men følte meg rimelig sikker på at han hadde en rimelig marginal hånd på turn hvor han prøver raise meg av AK typ på flop eller liknende.

http://www.pokerhand.org/?5121849 - Aggro fish gone rooong.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Siste sesong av million dollar cash game, episode 3, PA caller Cyrus Mouleys (eller noe sånn) overbet multiway på river med Q høy. Det var rett og slett ganske fett. Og i episode 4 taper Ivey den største potten noen gang sendt på tv, var det ikke slik? De spilte med blinds 1k/2k tror jeg.

edit: Forresten, har de begynt å sende nye episoder av high stakes poker på tv nå? Med han norske fyren og veldhuis og elky? Hvor lenge etterpå kommer de på youtube..?

Endret av fireofawakening
Lenke til kommentar
edit: Forresten, har de begynt å sende nye episoder av high stakes poker på tv nå? Med han norske fyren og veldhuis og elky? Hvor lenge etterpå kommer de på youtube..?

Det kommer torrents samme dag noen timer etter at det blir tv sendt i USA.

Anyway en noe større pot jeg var involvert i idag. Jeg kastet nesten opp her, men det holdt. Begge villains i hånden var rimelig laks rundt bordet.

http://www.pokerhand.org/?5131893

NL 100 er softere enn det jeg trodde iallefall.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...