Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Gode tider på pokeren for min del..

Satt inn 17 dollar på lørdag.. og har 810 dollar i dag..

Er litt farlig og ha en slit flyt som jeg har akkurat nå.. plutselig går det galt, også vil man vinne penga tilbake også før man vet ordet av det er mann blakk igjen..

Er det noen plass jeg kan finne en graf eller lignende over min profil på stars?

Hva er nicket ditt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gode tider på pokeren for min del..

Satt inn 17 dollar på lørdag.. og har 810 dollar i dag..

Er litt farlig og ha en slit flyt som jeg har akkurat nå.. plutselig går det galt, også vil man vinne penga tilbake også før man vet ordet av det er mann blakk igjen..

Er det noen plass jeg kan finne en graf eller lignende over min profil på stars?

Hva er nicket ditt?

Raandy Marsh.

fant en graf: http://www.pokerprolabs.com/Personalizatio...w=240&h=180

Jeg spiller 6mann sit and go turnering, no limits på bydingen.. spiller 50 dollar til 78 dollar buy in.. forsovidt alt for dyrt.. men så lenge det går oppover!

Lenke til kommentar
Er det noen som spiller på pokerstars? har det gratisturneringer?(freerolls tror jeg det heter). Og er det lettvint å overføre penger dit og ta ut penger?

Har du gode eller dårlige erfaringer derifra?

Ja de har masse freerolls. Ofte så har de sånne nordiske+baltiske promotions med en 1000$ freeroll hver kveld.

Det er veldig lett å ta ut og sette inn penger hvis du har visa. Så lenge man har brukt VISA kortet til å sette inn så kan man ta ut med det også (men man må ta ut minst 100$ hvis man skal bruke visa). Selv så sendte jeg bare 10$ til kontoen min for så å ta ut større summer raskt og enkelt med VISA.

Supporten deres er fantastisk og de har masse turneringer for både high og lowstakes.

Jeg har ingenting negativt å si om PS :)

Lenke til kommentar

Ahh, høres bra ut. Men er folkene som spiller freerolls seriøse? Spilte før på Noiq og da var det folk som meldte seg på alle freerolls turneringene og gikk all inn til de fikk rundt 5000++ chips for så å stikke og håpe at de kom til finalen, var ikke no særlig artig når de checket og foldet hver runde.

Lenke til kommentar
Ahh, høres bra ut. Men er folkene som spiller freerolls seriøse? Spilte før på Noiq og da var det folk som meldte seg på alle freerolls turneringene og gikk all inn til de fikk rundt 5000++ chips for så å stikke og håpe at de kom til finalen, var ikke no særlig artig når de checket og foldet hver runde.

Det er seff mange useriøse. Men det gjør det jo bare enklere for deg å vinne ;) Den 1000$ freerollen starter om 5 min btw

Lenke til kommentar

Etter en lang periode med uglid tok jeg ut alt jeg hadde inne på FTP nå, forutenom $30. De skal brukes til å spille PLO10, og det skal jeg prøve å holde non-stop. Jeg vet variansen kan være stor i PLO, men jeg føler selv at jeg gruser det nivået såpass greit at det skal kunne gå fint. Kommer heller ikke til å gå opp til PLO25 før det er forsvarlig.

Har tidligere spilt mye NLHE, men etter utallige FT-bobler, 6.- og 7.plasser så gav jeg det opp. Der er jeg enten for dårlig, ellers så er det ren uflaks, men jeg har aldri klart å dinge stort der. I PLO har jeg derimot prestert overraskende bra i turneringer, og også HU. Har også vært innom cashgame, og ser det som mer profitabelt for meg med den meget dristige rullen jeg legger opp til. Skal prøve å legge inn litt oppdateringer her om det er ønskelig. Nick er hemmelig pga jeg lett kan gjenkjennes av personer som kjenner meg igjennom det. Om jeg presterer bra, og folk ikke tror på det kan dere be om nick såklart.

Og bare for å nevne det, så er jeg ikke en vinnende spiller online sålangt i min karriere. Derfor gjør jeg dette for å skjerpe alt jeg har av sanser forhåpentligvis, så får det briste eller bære. Ønsk meg lykke til ihvertfall!

Edit: Starter forøvrig første session nå. Kommer tilbake med rapport når jeg er ferdig!

Endret av RyanGiggs11
Lenke til kommentar

Avslutningen min for dagen:

Spilte et par sng's med en kompis, kjeda meg så bestemte meg for å spille HU på siden. Var plutselig nede på 60 dulls, tiltspilte en 20 dulls HU-sng omaha, tapte. Kjøpte meg inn i en 4-manns HU-sng for 23 dulls, vant hele greia og 88 dollar. Avslutter kvelden med $105! Kunne gått riktig galt, men var heldig denne gangen og må skjerpe meg litt der..

Er det forøvrig ingen andre som er aktiv her inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...