wampster Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 noen som spiller mye lave buy in turneringer på stars som kan anbefale en eller to til meg?,range 1-3$ og helst uten rebuy? eller er alle i den kategorien ca like med 2-5k spillere og yatsi spill første timen? Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Denne hånda irriterte meg, men den er standard ville jeg sagt. Hva sier dere? http://www.pokerhand.org/?5031100 edit: Ok, kanskje den ikke er 100% standard, mulig jeg gjorde dårlig valg der, bleeh... Dette var forresten mot en spiller med åpenbart dårlige stats. Endret 31. desember 2009 av fireofawakening Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Det ringte ingen bjelle da han raisa deg etter turn? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvis han er en spiller som er kapabel til å bløffe endel, så ville kanskje check på turn vært det lureste, iom at du potkontrollerer potten først og fremst, men du gir han også muligheten til å bløffe blank på river. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Tror vel turn er en ganske klar fold. Dette fordi villain aldri i en spot som dette raiser med dårligere holdings enn det du selv har, iallfall ikke på turn. Generelt på NL 25 - 50 så betyr c/c flop og c/r turn ofte krutt, iallefall veldig ofte. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Kom du deg til supernova (elite?) i 2009 eller cape? edit: 4 doblet pengebeholdningen på litt over en uke! 11 - 44.50, morro i medgang ja.. De 1.10, 2.20, 3.30 etc NL holdem turneringene på stars det er mange av med 1k og oppover guaranteed, er det ok steder å lære seg turnerings spill? Endret 2. januar 2010 av wampster Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 http://www.pokerhand.org/?5035642 ........ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Meget uheldig den der. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det er riktig at man bør folde turn der, og jeg oppfattet egentlig at jeg var slått i den hånden. Problemet er at han startet ikke med full stack, slik at jeg følte jeg var delvis potcomittet på turn. Dette var midt i kampens hete så det var en dårlig avgjørelse egentlig fordi man kan mer enn fint kutte losses der med den pengemengden som gjensto å putte i potten. Anyways, har ikke PS leather jackets til 10k FPP for male? Står liksom female i den nettbutikken Glutar: har du hoppet over NL5 ? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Spiller vel egentlig fortsatt på 2nl. Med ble så lei så tenkte jeg skulle ha det litt morsomt. Men hadde usedvanlig mye uflaks på 10nl . Så i morgen blir det vel tilbake å grinde 2nl. Problemet er at det går så tregt. Har spilt 88 timer og tjent 51$. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kom du deg til supernova (elite?) i 2009 eller cape? edit: 4 doblet pengebeholdningen på litt over en uke! 11 - 44.50, morro i medgang ja.. De 1.10, 2.20, 3.30 etc NL holdem turneringene på stars det er mange av med 1k og oppover guaranteed, er det ok steder å lære seg turnerings spill? Jeg rakk Supernova, tror ikke jeg går for Supernova Elite i år. Jeg er dog ganske sikker på at jeg går for Supernova Elite i 2011. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg rakk Supernova, tror ikke jeg går for Supernova Elite i år. Jeg er dog ganske sikker på at jeg går for Supernova Elite i 2011. Gratulerer. Når du har Supernova, tjener man FPP's raskere enn hvis du var Bronze/Silver/Gold etc? Mener jeg har lest/hørt det, men finner det ikke igjen. Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Kan legge til at selv den beste spilleren ikke vil greie å få mer enn 3BB (husker ikke eksakt tallet men er rimelig sikker) per 100ende hånd. Hvorfor det? Kan hende det stemmer i høyere stakes, men på mikro/middle tror jeg det er far off. Ihverftfall for meg. Som sagt så er jeg ikke helt 100% sikker på tallet men kan hvertfall lett si at ingen spillere i verden greier 8BB/100 over lengre tid. Det gjelder deg og. Med alle bad beats, dårlige kort o.s.v. hører man jo selv at tallet er ganske logisk. At du har hatt langt over på microstakesene sier mer om at du ikke har spilt nok hender og det vil nok ta deg igjen. Har du en BB som er langt over bør du allerede da lukte tap på vei. Her må jeg også spørre hvorfor. Hvorfor skal noe man ha gjort før ha noen invirkning på hva som kommer til å skje fremover? Visste en eller annen skulle si dette. Selvfølglig har ikke fortid noe med fremtidlige hender å gjøre når det kommer til odds, men de store tallslover innhenter deg en eller annen gang. Kaster du mynt og krone 10 ganger er det mulig du får: MMMMMMMMKK Men kaster du nok ganger vil du på et eller annet punkt være på rundt 50/50, Jeg rakk Supernova, tror ikke jeg går for Supernova Elite i år. Jeg er dog ganske sikker på at jeg går for Supernova Elite i 2011. Rimelig rått. Hvor mange bord spiller du om gangen? Forresten har jeg selv begynt å spille igjen (etter 1,5 års pause). Selv om det er fyfy å chase tall så kan man vel si at jeg håper på å grinde 400$ i løpet av januar (Skal spille $25NL). Endret 2. januar 2010 av Zic0 Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Man får 3.5 FPP per VPP man tjener inn som Supernova 2.5 FPP per VPP som Platinum og mindre for bronze og silver naturligvis. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hvorfor har jeg ikke spilt 6-max før! Mye morsommere, mye mer VPPs og mer cash(foreløbig hverfall )! Endret 4. januar 2010 av Glutar Lenke til kommentar
V_B Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Mye morsommere, mye mer VPPs og mer cash(foreløbig hverfall )! Ja, det er mye mer action. Folk har mye lavere krav til kort og da kan det også fort bli stygt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gå fra 2NL til 10NL? Det er vel ikke det beste med tanke på bankrollkrav? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tja, kan være enig i det. Men sitter på 170$ nå. Så er ikke så galt. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er vanlige bankrollkrav for NL egentlig? Spiller stort sett kun fixed limit selv, så ikke helt sikker. Men finnes det ikke et nivå imellom? 5NL eller noe? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Man skal vel ha 20 BIs. 2nl - 5$ MAX BI 5nl - 10$ MAX BI 10nl - 10$ MAX BI Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå