Glutar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) NL3 . Har spillt en del på NL10, men har funnet ut at jeg er ikke vinner i lengden. Starter derfor nederst nå og skal prøve å bygge meg oppover. Øke stakes når jeg føler jeg mestrer det jeg spiller på. Endret 8. desember 2009 av Glutar Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 NL3 . Har spillt en del på NL10, men har funnet ut at jeg er ikke vinner i lengden. Starter derfor nederst nå og skal prøve å bygge meg oppover. Øke stakes når jeg føler jeg mestrer det jeg spiller på. Lykke til, jeg prøvde det samme uten hell. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 NL3 . Har spillt en del på NL10, men har funnet ut at jeg er ikke vinner i lengden. Starter derfor nederst nå og skal prøve å bygge meg oppover. Øke stakes når jeg føler jeg mestrer det jeg spiller på. Lykke til, jeg prøvde det samme uten hell. Hvor langt kom du? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 NL10, trakk noen lodd på NL25. Har veldig stor respekt for de som greier å jobbe seg fra de minste nivåene til de store samtidig som de kjører steingod brm. For dere i Bergensområdet: Live-turnering helgen! Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skulle ønske det var i Oslo Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 http://www.pokerhand.org/?4962128 Me like xD Lenke til kommentar
Grix Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 NL10, trakk noen lodd på NL25. Har veldig stor respekt for de som greier å jobbe seg fra de minste nivåene til de store samtidig som de kjører steingod brm. For dere i Bergensområdet: Live-turnering helgen! Synd med den aldersgrensen. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 I dag har jeg havnet all inn pre-flop 3 ganger med AA og en gang med KK. Tapte alle gangene, unntatt en med AA. Som plaster på såret vant jeg heldigvis $33 i en turnering Lenke til kommentar
wampster Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hva slags turneringer spiller folk her? lav/medium/høy buy in, med/uten rebuy etc? og hva er smartest for en som er litt ny til turnerings spill på nett. men god i low stakes cash play? -wamp Lenke til kommentar
Grix Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg spiller selv $1-2 buyins på Pokerstars. Aldri rebuy. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Spiller turneringer med alt fra 0,5 til 3 dollar buyin. Spiller av og til med rebuy, ettersom folk da spiller litt texas i begynnelsen og premiene øker bra mye. Spiller du tight da, så kan du dra nytte av det. Er du nybegynner så er det kanskje lurt med freerolls eller turneringer med laveste buyin. Tommelfinger-regelen er vel buyin til 2% av din bankroll Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 5$-40$. For det meste 11$ og 26$ turneringer. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Vil anbefale turnerings spillerne her inne å spille 3$ Rebuy - Masse fisk og mye bra verdi i turneringene her. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Skulle ønske det var i Oslo Masse live tourneys i Oslo.... Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Skulle ønske det var i Oslo Masse live tourneys i Oslo.... Jeg vet ikke hvor jeg skal lete Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Trodde ikke det var lov engang i norge med denslags gambling jeg, hva er reglene egentlig? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Trodde ikke det var lov engang i norge med denslags gambling jeg, hva er reglene egentlig? Det er ikke lov nei, men jeg bryr meg pent lite. Masse klubber i Oslo Omegn så finne games er ikke noe problem. Endret 12. desember 2009 av Cape Lenke til kommentar
DMN Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Trodde ikke det var lov engang i norge med denslags gambling jeg, hva er reglene egentlig? Det er ikke lov nei, men jeg bryr meg pent lite. Masse klubber i Oslo Omegn så finne games er ikke noe problem. Det er lovlig hvis du kontakter lotteritilsynet og spør om lov først jo. Finnes også veldig mange tvister som kan bli brukt for å lovlig gjøre poker turneringer Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Første straight flushen jeg har fått på mange måneder. http://www.pokerhand.org/?4976257 Endret 13. desember 2009 av Glutar Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Trodde ikke det var lov engang i norge med denslags gambling jeg, hva er reglene egentlig? Det er ikke lov nei, men jeg bryr meg pent lite. Masse klubber i Oslo Omegn så finne games er ikke noe problem. Det er lovlig hvis du kontakter lotteritilsynet og spør om lov først jo. Finnes også veldig mange tvister som kan bli brukt for å lovlig gjøre poker turneringer Nei, dette stemmer overhodet ikke. Pengespill som ikke er kontrollert av Norsk-Tipping eksempelvis Poker er strengt forbudt. Lotteri til idrettslag og slike ting er dog noe helt annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå