Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Det er rakeback på PokerStars bare iform av FPP som fåes ved å opparbeide VPP.

VIP Level - RB Equivalent %

Bronze Star 8%

Silver Star 12%

Gold Star 16%

Platinum Star 20%

Supernova 28%

SN, 200k+ VPP ~31%

SN, 300k+ VPP ~34%

SN, 400k+ VPP ~36%

SN, 500k+ VPP ~39%

SN, 600k+ VPP ~41%

SN, 800k+ VPP ~43%

Supernova Elite ~57%

-

Selv er jeg kun platinum, men det skyldes at jeg begynte spille poker i år. Går for Supernova før jul og iallefall 2011 så er det Supernova Elite som er planen.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fin upswong idag, mange elendige spillere på om i helgene og fold knapp har de definitivt ikke.

http://www.pokerhand.org/default.aspx?4908779P

Må gjerne spørre om hvorfor jeg 3better K5s på BTN i Full-Ring, men den hånden er helt latterlig og viser at fisk lever i beste velgående på NL 50. Ja jeg spyr når bordet parrer seg i ess og han shipper resten på river visste han var fisk og de liker ess ragsa sine. Fin verdi å spille med slike folk.

Endret av Cape
Lenke til kommentar
viser at fisk lever i beste velgående på NL 50.

Ikke akkurat noe nytt at det er mye fisk på NL 50, fantastisk spill av denne ''xLloyd Xmasx''

Deilig å 3bette k5s og treffe den floppen.

3better mye på BTN. Kan spille ut folk derfra uansett.

Fisk blir det færre og færre av oppover, men regular-fish er det også endel av.

Lenke til kommentar
Hvordan skal man holde motet oppe om man går gjennom en downsing som varer flere uker?

µNL er jo bare flaks, spiller jo ingen rolle hvor mange ganger du gjør de riktige valgene så lenge flaksen ikke er på din side :)

Det er jo det letteste på jord. Strever selv med uber break-even stretch, men opptil NL 50 er rimelig planke imo.

Husker selv jeg slet med en doomswtich på NL 25 før jeg fikk boomswitch og gjorde 80 BI på 4 uker. Det er liksom det å ikke drive set mine OOP f. eks.

Spiller man solid poker så er det alt som heter UNL easy mode.

Lenke til kommentar
Jeg spiller masse freeroll på Pokerstars for tiden, jeg vil bli bedre å spille før jeg begynner å bette så mye penger. Er det andre plasser jeg kan øve meg ? Noe dere kan anbefale ?

Bare spill på Stars, fint sted å starte lære rundt play money tables. Husk at dynamikken i spillet forandrer seg endel når folk sitter med Real Money.

Sick hånd forrige dagen: http://www.pokerhand.org/?4918665 6-3s AIPF er tydeligvis nuts!

Lenke til kommentar
Sick hånd forrige dagen: http://www.pokerhand.org/?4918665 6-3s AIPF er tydeligvis nuts!

Wow, gullflaks der ja. Skal være rimelig kald og ha "heart" for å gjøre det der, hadde jo to hjertere på hånd så kanskje det hjalp ;)

Ja, ville neppe gjort det med scared-money. Jeg kjenner til han jeg gjorde det med og regnet med at han ville folde omtrent alt utenom AA-JJ AQ-A2. Tydeligvis ikke.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...