Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte poker i kveld med noen kamerater.. også bydde jeg 2500 før det var min tur.. personen som var før meg gikk all-in og jeg mente da jeg kunne ta chipsa mine tilbake pga det var ikke min tur..

 

For så vidt jeg vet, er det slik at vist jeg byr 1000 og det er ikke min tur. og personen før meg byr 200 så kan ikke jeg by mer enn 200 jeg også.. men har uansett muligheten til og folde.

 

Vist personen før meg bare checker så kan jeg by hva jeg vil..

 

Noen som kan fortelle meg åssen reglene på dette egentlig er?

 

EDIT: damn cape.. straight flush mot quads.. sick..

Endret av Lionel_Luthor
Lenke til kommentar
For så vidt jeg vet, er det slik at vist jeg byr 1000 og det er ikke min tur. og personen før meg byr 200 så kan ikke jeg by mer enn 200 jeg også.. men har uansett muligheten til og folde.

Det er riktig

 

Vist personen før meg bare checker så kan jeg by hva jeg vil..

Det er også riktig

Lenke til kommentar

Rakeback + at jeg spiller vanligvis HU og føler det er mer action på Tilt enn på PokerStars. Hovedgrunnen til at jeg skiftet var at jeg hadde problemer med å sette inn penger på Stars, venner av meg hadde samme problemet, men tydligvis ingen her på forumet.

++ På tilt spiller Durrrr, PA, Ivey og Isildur og hvem liker vel ikke å raile dem? :D

 

Sidene er relativt like, men tilfeldigheter har gjort at jeg liker meg bedre på Tilt enn på Stars.

Endret av SurfingElite
Lenke til kommentar
Spilte poker i kveld med noen kamerater.. også bydde jeg 2500 før det var min tur.. personen som var før meg gikk all-in og jeg mente da jeg kunne ta chipsa mine tilbake pga det var ikke min tur..

 

For så vidt jeg vet, er det slik at vist jeg byr 1000 og det er ikke min tur. og personen før meg byr 200 så kan ikke jeg by mer enn 200 jeg også.. men har uansett muligheten til og folde.

 

Vist personen før meg bare checker så kan jeg by hva jeg vil..

 

Noen som kan fortelle meg åssen reglene på dette egentlig er?

 

EDIT: damn cape.. straight flush mot quads.. sick..

 

Du kan nok ikke ta penger tilbake da det er du som har gjort feilen og han det går utover hvis du får ta det tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg har spilt på Unibet den siste tiden. Har to på jobben som spiller masse der, tydeligvis (utrolig hvor mye man skryter hvis man vinner litt). Ene er halvaktiv, andre har pensjonert seg. ("lei...")

 

Men jeg finner ikke ut om hvordan rakeback fungerer der.

 

Jeg har en følelse av at det er lettere å få rakeback på Pokerstars? (Kommentar?)

 

Så akkurat det siste så skifter jeg litt mellom de to. UI til Unibet er bedre (viser best hand og bedre layout), men Pokerstars har bedre Lobby (se hvor mange plasser det er in the money, på Unibet må det pugges før du begynner. Se plassering er bedre i Pokerstars)

Lenke til kommentar

PokerStars kjører vel ett bonus system istedenfor rakeback. Hvor du får VPPs og FPPs for alle hender du spiller. VPPs brukes til å oppnå en status og FPPs til å kjøpe "cash bonuser". Du får vel normalt 1 FPP per VPP, går du opp en rank får du 1.5FPP etc. Blir vel egentlig det samme som rake, tipper du kan tjene akkurat like mye (eller mer).

 

Husker ikke helt hvordan det fungerer. Kan lese mer om det på Pokerstars.com

Endret av Glutar
Lenke til kommentar
Tja, noe høyt nivå der men mye spon også. Vil påstå du det er høyere sjanse for at nye spillere begynner på Stars enn f.eks Red Kings eller Cake.

 

Ja, det er nok sant, men det i seg selv gjør ikke siden til den mest profitable siden mange munner trenger mer mat.

Endret av Taggi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...