Billy Bob Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Får Harrington on Holdem Cashgame også. Poker Tracker 3 er en gjenganger. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Får Harrington on Holdem Cashgame også. Poker Tracker 3 er en gjenganger. Noen andre bøker du kanskje vil anbefale for 'cash games'? Lenke til kommentar
sultanIverigste Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Øhm... på pokerstars så jeg en turnering på 22 milloner dollar... var det FAKE eller er det ekte?! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Får Harrington on Holdem Cashgame også. Poker Tracker 3 er en gjenganger. Noen andre bøker du kanskje vil anbefale for 'cash games'? Har dessverre ikke lest noe særlig av pokerbøker for cash. Hvis du sniker rundt på andre forum som er mer pokerrelatert enn diskusjon.no, vil du få ørten anbefalinger om coachingsider og coachingvideoer som f.eks cardrunners.com. Føler bøker er litt gammeldags, men bedre enn ingenting. Vil også påstå at erfaring er den beste læremåten. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Ugh! Har akkurat sett finalebordet på Main Eventen i WSOP. Blir rett og slett kvalm, finner bedre pokerspillere av å tørke meg selv i ræva. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Vel slik jeg oppfattet det var kvaliteten på spillerne på final table i 2008 flere hakk høyere men det er bare min mening tho. Når det gjelder bøker til cashgame er favoritten til nå boken til Bill Vosti. Søk på google etter two plus two bill vosti review eller noe, så ser dere en som forteller litt om boken, jeg er ganske enig i det meste som står der. Neste sesong av High stakes blir forresten gull med Elky og Lex Veldhuis. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Neste sesong av High stakes blir forresten gull med Elky og Lex Veldhuis. Når begynner den? http://www.nettavisen.no/poker/article2742804.ece ^^ Dette kan jo bli gøy Noen som har fulgt med på Chiren80 aka Athene? Han har i løpet av ett halvt år spilt opp 100 000$ fra 5$ på pokerstars. De fleste kjenner han vel fra WoW, hvor han VAR en av verdens beste spillere. Hans nyeste prosjekt er å bli "pokerstars online pro", dette skal han oppnå ved å spille en million hender i desember. Kan lese og se mer om det her: http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker...allenge-628719/ Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Endret 13. november 2009 av Glutar Lenke til kommentar
radalf Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Haha. Chiren/Athene er genial. Blir spennende å se om han klarer 1 million hender iløpet av desember tho. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Som mega-fan av HSP var det herlig med nyheter om ny sesong. Likte godt den line-upen, minnet om den første i sesong 2. Negreanu og Matusow betyr mye god table-talk, mens Dwan og Farha kommer helt sikkert til å spille noen mega-potter. Også gøy med Esfandiari, personlig favoritt som alltid skaper mye liv og røre. Men jeg ble litt usikker på Andreas Høivolds kommentarer til de forskjellige spillerne. Sammy Farha er slitsom å ha på bordet, mens Negreanu er kos? Tror han må gjøre litt mer research. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Noen som har fulgt med på Chiren80 aka Athene? Han har i løpet av ett halvt år spilt opp 100 000$ fra 5$ på pokerstars.De fleste kjenner han vel fra WoW, hvor han VAR en av verdens beste spillere. Hans nyeste prosjekt er å bli "pokerstars online pro", dette skal han oppnå ved å spille en million hender i desember. Kan lese og se mer om det her: http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker...allenge-628719/ Regnet ut at han da må spille godt over 1 hånd i sekundet hvis han er våken 16 timer dagen. Har mine tvil. Og hvis han faktisk klarer det har han no life. Han sa jo også at han skulle vinne WCOOP, men selvfølgelig tapte han. Og det med at han har vunnet $100 000 tviler jeg også sterkt på, han skryter veldig, men gir aldri bevis, bortsett fra å vise et bilde av Cashier som han lett kan ha forfalsket. Athene failer Endret 13. november 2009 av Grix Lenke til kommentar
MRN Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Regnet ut at han da må spille godt over 1 hånd i sekundet hvis han er våken 16 timer dagen. Har mine tvil. Og hvis han faktisk klarer det har han no life. Multitabling? Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hehe, det er bare å inspecte han på pokerstars vis dere er i tvil, han spiller vel ca 10-15 timer om dagen på 25 bord. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Nytt athene klipp hvor han forteller om hvordan han multitabler og om key-bindings han bruker (Athene Style) Se filmen hos Youtube Endret 14. november 2009 av Glutar Lenke til kommentar
DMN Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 satan, han gjorde om 5$ til 108.000$ på 5 måneder første gang han spilte? not bad Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Athene er vel egentlig ganske kjent for å klare å oppnå målene sine. Han setter seg helt inn i alt han driver med og er ekstremt nerd. Lenke til kommentar
Grix Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Athene er vel egentlig ganske kjent for å klare å oppnå målene sine. LOL Lenke til kommentar
wampster Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 satan, han gjorde om 5$ til 108.000$ på 5 måneder første gang han spilte? not bad ser ikke slik ut på poker player rankings. der er det rundt 12-15k. tror man skal ta alt det han sier/gjør med en (stor) klype salt. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Det er med FPP awards Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) satan, han gjorde om 5$ til 108.000$ på 5 måneder første gang han spilte? not bad ser ikke slik ut på poker player rankings. der er det rundt 12-15k. tror man skal ta alt det han sier/gjør med en (stor) klype salt. Ja 2.5 mill hender er mye bonuser på stars Endret 14. november 2009 av Taggi Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Den nye sesongen begynner i februar eller noe, får håpe den kommer på youtube kjapt siden jeg ikke har tv. Dette var forresten en grei hånd http://www.pokerhand.org/?4885159 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå