radalf Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 http://www.pokerhand.org/?4742783 Litt mindre bet på floppen kanskje? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Absolutt ikke. På den flopen skal du være veldig fornøyd med at du får tre folds. Du burde heller bette mer, ettersom du vil ende hånden så snart som mulig. Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det var da en rather ufarlig flop ville jeg sagt? Utenom at man er ute av posisjon her så er det vel å foretrekke at noen betaler deg med en dårlig straightdraw, underpair eller flushdraw? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ved å gi de odds til å calle? Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vel, slik jeg ser det trenger man ikke gi dem odds til å calle fordi jeg mener de bør calle selv uten odds siden hans bet sannsynligvis bare er et cbet. Men bare med en god draw selvsagt, som jeg mener er 8+ utfall. Eller en annen hånd som ser lovende ut. Hvis de "vet" av en eller annen grunn at han har truffet Q her, så bør de selvsagt ikke calle, med unntak av hvis de tror de kan pushe han av hånda senere eller tror de har mye impliserte odds hvis de treffer hånda. dette er min mening selvsagt og dere må gjerne være uenige siden det er så mye usikkerhet rundt pokersituasjoner Endret 30. september 2009 av fireofawakening Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Merkelig spilt ja. Som sagt, raise preflop, c-bet flop. Gudene vet om villain hadde foldet Q2 pf, tross alt NL2, men.. Donkr-ligaen på Stars kl 20.00. Edit: Dårlig erfaring med TT? Sikkert mange småkåte gutter som har dårlig erfaringer med jenter også, men de går nå på igjen for det. Nivået er latterlig, jeg vinner en av disse bare jeg har litt mer glid. Funker liksom dårlig med AJs vs QTo. aipf. irriterende å boble selv om det er cheeseburger stakes. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Synd med boblen, wp. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Angående PokerStars kan jeg si at det er den eneste siden jeg spiller. Softwaren er brilliant, utvalget av games er bra og det er mye fisk. Sikkerhet er også viktig når man snart bikker 45k NOK på Stars og da er RSA Security ID en selvfølge og med den er kontoen veldig sikker. Ser ikke ut som jeg får spilt mer i September så poser grafen over hvordan denne måneden ser ut. NL 25 og NL 50 primært. "graf" 65.000 hender på 28 dager !? spiller du flere bord samtidig da eller? etter min beregning blir det 6 timer pr dag med 400 hender i timen.. Endret 1. oktober 2009 av wampster Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tror han skrev tidligere i tråden at han kjørte 12 bord om gangen. Lenke til kommentar
radalf Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) http://www.pokerhand.org/?4745873 Enda en hand fra min side. Bad 4-bet og c-bet? Burde jeg i det hele tatt reraiset til 0.56? Følte at jeg bare var maks uheldig der. Hvorfor skulle villain gå all-in med 77 på en slik flop? Endret 1. oktober 2009 av radalf Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 http://www.pokerhand.org/?4745873 Enda en hand fra min side. Bad 4-bet og c-bet? Burde jeg i det hele tatt reraiset til 0.56? Følte at jeg bare var maks uheldig der. Hvorfor skulle villain gå all-in med 77 på en slik flop? 4-bet pre og c-bet er begge standard og solid spilt. På micro-stakes har spillere en tendens til å mini-3-bette aces pre, men 4-bet med QQ er fremdeles den beste løsningen, da de vil calle deg masse når du er langt foran, og de trenger 2 eller 3 outs. Helt greit å shove flopen, hadde gjort akkurat det samme selv. Temmelig ufyselig suckout. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg spiller mellom 12 og 24 bord @ PokerStars. 60k hender er ikke mye volum. Jeg er dog redd jeg ikke klarer noen måneder med 100k+ før jul Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 24 bord?! Med hva? Cash, SnG, tourney? FR eller 6-max? Du høres ut som en ordentlig grinder må jeg si. Jeg er fornøyd når jeg klarer å ikke time ut med 6 bord. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) 24 bord?! Med hva? Cash, SnG, tourney? FR eller 6-max? Du høres ut som en ordentlig grinder må jeg si. Jeg er fornøyd når jeg klarer å ikke time ut med 6 bord. NL 50 FR Endret 2. oktober 2009 av Cape Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Andrew Robl spiller 46 bord om gangen og Elky har en rekord der han i løpet av en time melder seg opp og deltar i 62sitngos OG sitter igjen med gevinst etterpå. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Så er det to av de sykeste online grinderne og. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Andrew Robl spiller 46 bord om gangen og Elky har en rekord der han i løpet av en time melder seg opp og deltar i 62sitngos OG sitter igjen med gevinst etterpå. Får ikke spilt flere enn 24 bord med cashgame på Stars. Man kan spille flere når man spiller SNG / MTT. Det begynner dog å bli rimelig hektisk når det er 24 bord oppe samtidig for å si det mildt. boku87 er og blir den sykeste multi-tableren. Han er maskin. Endret 2. oktober 2009 av Cape Lenke til kommentar
radalf Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) http://www.pokerhand.org/?4751242 hvordan ville dere spilt denne handen? Regner med at villain fikk flush på turnen Endret 3. oktober 2009 av radalf Lenke til kommentar
fireofawakening Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 http://www.pokerhand.org/?4751460 grei flop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå