Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei, har spilt mye nettpoker. Stort sett holdt meg til PartyPoker. Jeg liker det enkle grensesnittet, uten for mye animasjoner, farger, gloss og detaljer.

Utvalget av turneringer er heller dårlig, og ikke altfor mange spillere. Egentlig stoler jeg ikke helt på PP. Enten er den rigga, eller så er stokkemaskinen for dårlig.

Noen som har erfaringer fra andre pokertjenester ? Har prøvd FullTilt og Betson, men likte ikke disse helt.

På tide å slutte å spille poker når du tror sidene er rigget.

Lenke til kommentar
Men, sier ikke at siden er rigga, selv om jeg av og til begynner å lure. Kan hende stokkemaskinen er dårlig ? Har aldri sett noe bevis på hvordan maskinen fungerer. Har ingen preferanser på at PP har alle kortene å bordet. Finnes nettsteder som har blitt tatt for juks. Sier ikke at PP ikke er ærlige, men viktig å stille spørsmål.

Stokkemaskinen er ikke for dårlig. Partypoker er ikke rigget (det eneste positive jeg kan si om Party). Det finnes ingen nettsteder som er blitt tatt for juks. Superuser-saken på Absolute Poker og Ultimate Bet var mer kompleks enn det, og handlet om at de prøvde å gjemme juksingen fra og bli offentliggjort, når de fant ut hva som foregikk. Online poker er trygt.

Stars falt ikke i smak for min del. Men jeg blir vel uthengt som altfor dårlig siden jeg sa det høyt...

Ja, lurte litt på det etter det du sa tidligere i tråden:

Hei, har spilt mye nettpoker. Stort sett holdt meg til PartyPoker. Jeg liker det enkle grensesnittet, uten for mye animasjoner, farger, gloss og detaljer.

Utvalget av turneringer er heller dårlig, og ikke altfor mange spillere. Egentlig stoler jeg ikke helt på PP. Enten er den rigga, eller så er stokkemaskinen for dårlig.

Etter det du sier høres det ut som om Stars er den perfekte siden for deg! :)

1. PokerStars har etter min mening den klart mest behagelige softwaren. Ikke akkurat noe stort og fargesprakende. Men det er vel smak og behag. Også digg at de ikke har et bilde ovenfra av et "ekte" pokerbord med folk som sitter rundt, som det er de fleste andre steder.

2. Stars er ledende i bransjen på turneringen, og har soleklart flest spillere.

3. Stars har rykte på seg for å være den flinkeste gutten i klassen når det kommer til sikkerhet, service, overføringer, sånne ting.

Hvis du ikke liker Stars kan du alltids prøve Full Tilt, også en veldig bra klient.

Og nei, jeg arbeider ikke for Stars, hvis noen lurte på det. Hehe.

Lenke til kommentar

Beklager men jeg klarer ikke forstå hvorfor du blir så "opprørt".

Du kom med en typisk teit kommentar som ofte brukes av folk når de taper og/eller ikke har skjønt at grunnen til at de føler det slik er fordi de husker bare suckoutsene der man selv taper og hvis man er en over average god spiller så vil man ende opp i en del færre situasjoner enn "noobs" der du må suckeout for å vinne(resultatet blir at du blir sucked out en del oftere enn det du vil sucke out andre).

Så det at 2 stk kommer med noen morsomme kommentarer på det ser jeg ingen problemer med... Hvordan blir dette uthenging? Ha litt selvironi :)

Tror også du misforstod hegland. Han sa ikkenoe om du var god eller dårlig. Han bare sa at etter den første beskrivelsen så lurte han på om PS var perfekt for deg, MEN så nevnte du senere at du ikke likte PS. ;)

edit:

Ahh jeg fatter. Men jeg mente ikke at blindsen var for lav, men jeg mener at man har så -få- blinds. Hva synes dere om dette?

Enig i at det kan være for få blind levels. Slik som på PS standard 45 spiller SNG det blindsa går plutselig fra 100-200 til 200-400.

Selv så liker jeg turnerings strukturen til PS med 10 min blinds, men mange blind levels + ante ganske tidlig. (Den strukturen bruker de i Daily Thirty Grand ($11))

Endret av sureup
Lenke til kommentar

hehe sureup: Jeg har muligens uttrykt meg noe uklart, for jeg mente ikke "få blind levels" heller. Jeg mener at man har 50blinds i stacken når man starter å spille en sitngo, mens når man spiller cashgame starter man med 100blinds. Dvs, man starter i sng med 1500$ mens bigblind er 30$, da har man "50 blinds i stacken sin". Det gjør først og fremst at det blir mindre spill på turn og river, og at man veldig lett blir comitta slik at man må pushe inn hele stacken uten spesielt stor hånd. I cashgame kan man f.eks 4bet-bluffe folk preflop som har stor stack, mens i tournament har man rett og slett ikke nok stack bak seg til slike ting, du vet sikkert hva jeg mener.

Lenke til kommentar

Angående PokerStars kan jeg si at det er den eneste siden jeg spiller. Softwaren er brilliant, utvalget av games er bra og det er mye fisk.

Sikkerhet er også viktig når man snart bikker 45k NOK på Stars og da er RSA Security ID en selvfølge og med den er kontoen veldig sikker.

Ser ikke ut som jeg får spilt mer i September så poser grafen over hvordan denne måneden ser ut. NL 25 og NL 50 primært.

27sept.jpg

Endret av Cape
Lenke til kommentar
hehe sureup: Jeg har muligens uttrykt meg noe uklart, for jeg mente ikke "få blind levels" heller. Jeg mener at man har 50blinds i stacken når man starter å spille en sitngo, mens når man spiller cashgame starter man med 100blinds. Dvs, man starter i sng med 1500$ mens bigblind er 30$, da har man "50 blinds i stacken sin". Det gjør først og fremst at det blir mindre spill på turn og river, og at man veldig lett blir comitta slik at man må pushe inn hele stacken uten spesielt stor hånd. I cashgame kan man f.eks 4bet-bluffe folk preflop som har stor stack, mens i tournament har man rett og slett ikke nok stack bak seg til slike ting, du vet sikkert hva jeg mener.

Hehe ok skjønner hva du mener. Men sånn er det, SnG "skal" gå fortere enn vanlige turneringer. Men det finnes jo deepstack SnG'er (3k stack og mange blind levels) ;) btw start blind på PS vanlig SnG er 10-20 så man starter med 75xBB + jeg synes ikke du skal sammenlikne det med cashgame, fordi det er nettopp det som er den største forskjellen: at stackene påvirker spillet mye mer hovedsaklig pga blindsa går opp OG at du ikke kan kjøpe deg til god stack, så man må variere spillet en del mer ;)

Sikkerhet er også viktig når man snart bikker 45k NOK på Stars og da er RSA Security ID en selvfølge og med den er kontoen veldig sikker.

Nice graf! Btw, hvordan funker RSA Security ID? Må man kjøpe sånn brikkegreie? Eller bruker du en eller annen nettløsning?

Lenke til kommentar

10$ turnering på Stars:

Blinds: 500/1000/100

Hero (MP, sete 4) - 19000$

V1 (BTN) - 9100$

V2 (BB) - 38000$

Nettopp blitt flyttet til nytt bord så ingen reads på villains.

Jeg blir delt AK i hjerter. Foldet til meg, jeg raiser til 2750$. Button går all-in rimelig raskt. BB tenker seg om i 5-6 sekunder og går all-in.

Hero?

Lenke til kommentar
10$ turnering på Stars:

Blinds: 500/1000/100

Hero (MP, sete 4) - 19000$

V1 (BTN) - 9100$

V2 (BB) - 38000$

Nettopp blitt flyttet til nytt bord så ingen reads på villains.

Jeg blir delt AK i hjerter. Foldet til meg, jeg raiser til 2750$. Button går all-in rimelig raskt. BB tenker seg om i 5-6 sekunder og går all-in.

Hero?

Letteste callen ever. Stacken din er lav og du må få på deigen her.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...