Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Klarte ikke installere noen av dem.. De trenger postgreSQL, og jeg klarte å sette databasen opp feil første gang, så måtte jeg reinstallere det, men da fikk jeg feilmeldign om at databasen allerede fantes, og jeg fant ut at jeg måtte slette mappen med postgresql, men det kunne jeg ikke fordi jeg "ikke har tillatelse til å utføre denne handlingen". Fail.

Kjenner meg igjen der, det var ikke en enkel oppgave å sette opp den databasen på riktig måte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har faktisk glemt hvilket av programmene jeg brukte, men det var et fela mas for å få det til å funke. Når det først funket, påvirket det Internet Explorer slik at det sjelden virket. Har droppet alt av hjelpeprogrammer.

Edit: Leder forresten en 90manns SNG på Stars nå, 33 igjen. Lenge siden jeg har spilt turnering, artig gjensyn.

Edit2: Wee, "vant" den. Laget deal når vi var tre igjen, høyest premie på meg. 8$ til 169$. 161$ for 4,5 time.. :innocent:

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Har faktisk glemt hvilket av programmene jeg brukte, men det var et fela mas for å få det til å funke. Når det først funket, påvirket det Internet Explorer slik at det sjelden virket. Har droppet alt av hjelpeprogrammer.

Edit: Leder forresten en 90manns SNG på Stars nå, 33 igjen. Lenge siden jeg har spilt turnering, artig gjensyn.

Edit2: Wee, "vant" den. Laget deal når vi var tre igjen, høyest premie på meg. 8$ til 169$. 161$ for 4,5 time.. :innocent:

Aldri lag deal i disse! Du har sannsynligvis en edge og da er det -EV.

Lenke til kommentar
På hvilken måte er HEM bedre? Vurderer å skaffe en av dem selv, så hadde vært takknemlig om du gadd å utdype. :)

Man har flere valgt i HEM, samtidig som den er lettere å bruke føler jeg enn PT3. PT3 på sin side ser bedre ut layout messig, mens HEM Hud ser bedre ut enn PT3 sin hud. Smak og behag, egentlig og det spiller ingen rolle for din winrate.

Lenke til kommentar

Hei, lurer på noe.

Spilte en hånd her om dagen med noen venner, vi spiller 1/2 blinds, og folk pleier å kjøpe seg inn med rundt 200-400 kr.

Jeg hadde en stack på 650, og de to andre i handa lå på rundt 400-500.

Jeg sitter UTG og får delt AQ suita. Raiser opp til 12. (12 er ganske standard raise når vi spiller, og blir mer å regne som 2,5 xBB vis man tenker online her, ettersom stackene er så store iforhold til blinds.) Får call fra button og reraise opp til 36 av small blind. BB caller, jeg tenker litt og caller, han siste folder.

Floppen kommer AS2SQH. Jeg føler meg ganske bra og får bet på 90 av small blind, BB caller og jeg reraiser til 290. Og begge to smeller all in.

Det ligger nå ca 1200 i potta, og jeg må calle 300 til. Jeg tenker litt om, vet at en av de i hånda spiller kamikaze, og han har mest sannsynligsvis drag. Han andre spiller da utrolig tight, men han satt også i BB og hadde rundt 250 igjen, så om han hadde hatt et flush drag eller A10 mest sannsynligvis hadde callet. Jeg caller til slutt, og får vite at han første som gikk all in har 3-5, helt på tryne. Han andre hadde A2. Siste essen detter på turnen og jeg er garantert potta. Temmelig fornøyd.

Men hadde dere gjort callen? Jeg vet at det føles temmelig rett på, men når du har to stykker som er all in forran deg og det var endel før floppen er det temmelig skummelt. Spesielt for at vis en av de har set er du temmelig død.

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar

Skal en del til for at jeg kjører all in på flopen med 2 high pairs vs tight spillere ja. Men du gjorde nok det riktige her.

Altså, den ene var jo en maniak som jeg skrev :p Han andre var jeg redd for. Han slowplayer ofte store par preflop, så han kunne godt ha floppa et set der. Men når jeg måtte ut med 300 for å vinne 1200 så blir valget egentlig gjort for meg.

Lenke til kommentar
$5+$0,50 turnering på Stars i kveld i regi donkr.com. Får jeg tid skal jeg spille, hadde vært artig å hatt med noen andre fra diskusjon.no.

Hehe jeg ble med og det gikk virkelig bra! (ironisk. Gikk ut på første hånd (top pair + top kicker vs aggressiv overpar :p)) Nå er målet mitt å bli den første som går ut 2 uker på rad ;)

Får trøste meg med at jeg får sett NM semifinalen :p

Lenke til kommentar

Kjipt at du ikke fikk spilt mer da.

Kommet litt dårlig i gang, vært så mye rundt meg som har skjedd. Har mer enn hva jeg startet med iallfall.

Edit: Blæ. Taper en del av stacken på AA mot turnet straight, aipf med QQ mot AJo og J6s, A flop. Ute.

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Noen tips for micro limit? Har skjønt at bankroll management er kjempeviktig, og spiller veldig få "dritthender" ute av posisjon. (bruker å spille 77+ co/btn)

Blir så oppgitt nå. Taper mange buyins ved å gå calle all-in med AQ, AK suited etc. Klarer bare ikke la vær fristelsen, men når jeg holder meg unne så bruker jeg å gå i pluss.

Spiller på nl2 atm :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...