Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Playmoney kan sikkert være morsomt til en viss grad, men skal du virkelig få noe glede ut av pokeren så er innsats desverre en nødvendighet. Behøver ikke være så mye man spiller om riktignok. Bare man har noe man kan tape! Spillets konsepter bygger tross alt på at du er nødt til å "være redd" for å miste chips. Har prøvd å spille noen ganger uten innsats med pokerkameratene mine, men det blir bare tull desverre

5426613[/snapback]

Enig. Må være NOE man spiller om. Har hatt utrolig mye morsomt med 1-kroninger, 5'ere, 10'ere, kopper med vann, slag med kortstokken osv... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda. Hadde for en gangs skyld en del flaks i dag. Først satt jeg med Q8, og spilte mot KQ. Etter turn vises XKQ8 (husker ikke rekkefølgen heller), og jeg får 8 på river. Husker ikke helt, men det var noe sånt. Den andre gangen husker jeg bedre: Min QT mot KJ, og floppen viser ATQ. Jeg får T på river. Begge ganger snakker vi potter på mellom 60 og 80 spenn ca. De fleste spilte for 100 spenn.

 

Daniel :)

Lenke til kommentar

Jaja, tapte nettopp 120kr på bet356.

 

Hadde bla 10 hender der jeg ikke hadde noe etter flop'en. Men vant litt på en pocket K, og foldet A-2 da 2stk gikk all-in pre flop, og det er to 2'ere i floppen.

 

Da jeg tapte alt hadde jeg K-8 og alle cheker pre flop. Floppen viser 10-J-K og jeg har høyeste par og er i siste posisjon. Alle cheker igjen, og jeg går høyner litt. Alle uten om en folder, og han re-raiser. Jeg går all-in og han viser A-Q mot min K-8.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...