ugotabanana Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Her er graf fra dagens sessions, hva kan jeg forstå av at jeg taper generelt ved non-showdowns? At jeg bør blindsteale mindre og ikke cbette uten å treffe? Ser for meg at dette er de to eneste tilfellene som vil lage denne negative grafen slik som jeg spiller. Dette er nl5 (jeg tror at ved høyere limits vil en vinnende spiller ha stigende non-showdown graf og omvendt ). Det aller aller fleste har rød non-showdown graf. Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Noen som kan anbefale en fin side for poker? Gratis, og fake penger, og forhåpentlig ikke en spammaskin tjeneste. Takk! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Du mener du vil spille poker online, bare lekepenger? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 http://www.pokerstars.com/ Last ned og spill gratis, og kos deg. Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Egner http://www.pokerstars.com/ seg for ekte penger også? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jepp. Er vel den største aktøren på markedet. Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 er det noen som vinner mye penger da der da? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hver dag (tror jeg) kl 21.15 (trror jeg) kan man vinne ekte penger, uten å bruke ekte penger selv. Har selv aldri gjort dette, sikkert noen som vet mer om dette. Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvor mye er lurt å starte med hvis man skal med ekte penger? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det må du ikke spørre meg om, hehe. Jeg har aldri gjort det, og kommer nok ikke til å gjøre det. Ta lekepenger i første omgang du... Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 hehe, hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Hvor mye er lurt å starte med hvis man skal med ekte penger? 50$ var mitt første innskudd på PokerStars. Da spilte jeg 0.02$/0.05$ NL HoldEm. Er et enda lavere bord men der greide jeg ikke og holde konsentrasjonen oppe. Lenke til kommentar
niggerguy Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Er det svært annerledes når folk har ekte penger? Enn fakepenger? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ja. Alt. Ingen tar lekepenger seriøst, du vil se mye all in og spilling på "dårlig kort" for å få mer playmoney fort. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Ha en bankroll på 50xBI. Da er du trygg. Om du greier å holde det, er en annen ting. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hallo! Jeg vurderer å spille med ekte penger, men er litt usikker på hvilken program jeg skal bruke. Så det jeg lurte på er hvilken program er det som har de letteste metodene som lar deg få ut pengene og deretter direkte til kontoen? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Her var det dødt for tiden. Noen som har vunnet noen turneringer, hatt noen bra hender o.l som det kan snakkes om ? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg har satt inn penger igjen på Stars. Jeg grinder NL2. Det er en tålmodighetsprøve. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Huff. Det hørtes ikke særlig moro ut. Er det ikke fryktlig mye rart som skjer på de bordene siden man ikke kan ta med seg noe særlig penger på bordet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå