Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Hadde vært kjekt å høre litt hvordan andre spiller i forhold til turneringer på nett ? Klarer selv å komme meg selv litt innover i turneringer med meget konservativ spill og sen bygging av stack, men synes at det er problematisk å prøve å dra ifra gjennomsnittet (eller Q verdien som det så fint heter). Hvordan spiller dere i begynnelsen av turneringer med stor utskifting av folk på bordene og liten sjangse for å skape idèer om menneskene du spiller mot ?

Jeg håpte også om noen litt erfarne spillere kunne fortalt litt om hvordan man skal forholde seg til stack i forhold til gj.snittet. Er det ok og ligge midt på treet til blinds og anter stiger, eller burde man spille meget aggressivt og "gamble" litt i begynnelsen for så å kunne gå over på mer konservativt spill ?

Håper på en god diskusjon

Lenke til kommentar
Hvordan er det å spille 6-handed istedetfor 9 (som er det eneste jeg har spilt til nå)? gøyere? vanskligere?

Det blir vel smak å behag. Personelig liker jeg short table bedre enn 9 mann ettersom spillet ikke blir så fryktelig konservativt. Bakdelen er jo at det er mindre spillere, det er lettere å gjøre seg kjent med andre sine moves, man må spille mer aggressivt og kortene blir mer verdt.

Lenke til kommentar

noen her som har erfaring fra pokerstars?

har spilt ut en 100$ der nå nylig, og har aldri sett en side som har virka mer rigga.

nei, jeg er ikke ny til nettpoker, og jeg er klar over at du spiller veldig mange hender veldig fort, og at mye som aldri ville skjedd RL skjer der.

har opplevd ganske utrolige situasjoner med tvilsomme calls og treff, men den som satte meg mest ut var en som skjedde akkurat nå;

jeg spilte en 35$ 6 spiller sit&go og etter 3-4 runder får jeg KK i tidlig posisjon. jeg raiser preflop, en som caller meg med raise og resten folder. Flopen er K Q 6 none suits, jeg better lavt, og han kjører all in. jeg caller.

han har JJ og jeg smiler. men så kommer faen meg J på turn og J p river. hva faen er greia?

Lenke til kommentar
noen her som har erfaring fra pokerstars?

har spilt ut en 100$ der nå nylig, og har aldri sett en side som har virka mer rigga.

nei, jeg er ikke ny til nettpoker, og jeg er klar over at du spiller veldig mange hender veldig fort, og at mye som aldri ville skjedd RL skjer der.

har opplevd ganske utrolige situasjoner med tvilsomme calls og treff, men den som satte meg mest ut var en som skjedde akkurat nå;

jeg spilte en 35$ 6 spiller sit&go og etter 3-4 runder får jeg KK i tidlig posisjon. jeg raiser preflop, en som caller meg med raise og resten folder. Flopen er K Q 6 none suits, jeg better lavt, og han kjører all in. jeg caller.

han har JJ og jeg smiler. men så kommer faen meg J på turn og J p river. hva faen er greia?

Uflaks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...