Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

http://www.pokerstars.com/ må man laste ned software for å kunne spille, er dette trygt? har ikke lyst til å installere noe som ødelegger pcen liksom :p

 

Og dere som spiller med virkelige penger(vis noen her gjør det?)hvilken sider spiller dere på?

 

Har så og si ingen erfaring med poker, kan det med, 2par, hus og flush og alt det der sånn halveis, men poker er litt artig :p har prøvd noe poker spill på yahoo.com og det var ganske kult.

5424663[/snapback]

 

Joda, det er trygt. Kommer litt på hva slags poker du skal spille. Her er det hvertfall hold'em, 7cards stud og omaha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Saft suse, gikk inn med $13 og vant $116 på Omaha Hi/Lo! :S

 

 

(Og dum som jeg var ville jeg spille litt til, og litt til, og har nå tapt snart $40 av dem...:/ - Nå skal jeg gi meg.. Jeg tror de andre kara egentlig er litt bedre..)

5424957[/snapback]

 

Grattis! Vanskelig å gi seg på topp ja ;) Tror de fleste kjenner det fenomenet

 

Nitrius: 1000 hva da? Dollar, kroner, euro, playmoney?

Edit: Etter å ha lest ditt tidligere innlegg så innser jeg at det nok var snakk om playmoney :p

Playmoney kan sikkert være morsomt til en viss grad, men skal du virkelig få noe glede ut av pokeren så er innsats desverre en nødvendighet. Behøver ikke være så mye man spiller om riktignok. Bare man har noe man kan tape! Spillets konsepter bygger tross alt på at du er nødt til å "være redd" for å miste chips. Har prøvd å spille noen ganger uten innsats med pokerkameratene mine, men det blir bare tull desverre

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar
Dessuten handler poker om å kunne lese spillet, vite sin posisjon, by riktig, ikke å ha best kort.

5426877[/snapback]

 

Ja, og det understreker poenget om at playmoney ødelegger spillet, siden folk gjerne spiller som gærninger, noe som fort gjør at man ender opp med noe som minner mistenkelig om bingo.

 

Gudene veit hvor mange ganger jeg har sittet lenge (live) og analysert motspillerens tidligere spill, for å prøve å finne ut om et call er forsvarlig. Dette gidder man ofte ikke gjøre når man spiller med playmoney. Da peiser man på og caller blankt med en gutshot-straightdraw eller andre ting som ofte ikke kan forsvares

Lenke til kommentar
Ja, og det understreker poenget om at playmoney ødelegger spillet, siden folk gjerne spiller som gærninger, noe som fort gjør at man ender opp med noe som minner mistenkelig om bingo.

 

Prøvd å spille med kamerater som har for mye penger? Meget sammenlignbart

:ermm:

5428054[/snapback]

 

Heldigvis har vi en noenlunder lik økonomi vi som spiller sammen.

Lenke til kommentar
Du kan jo spille freerolls?

 

 

Altså, freerolls er gratisrunder sponset av pokersider og/eller andre. Gratis inngang, men det pleier som oftest å være mange om de pengene.

5428658[/snapback]

 

 

Trenger å være Silverstar eller noe for å delta, har ikke peiling på hvordan jeg blir det men :p

Lenke til kommentar
All-in preflop er generelt ikke veldig lurt, spør du meg.

5422835[/snapback]

 

Stemmer i den her, og sier herved at jeg ikke skal gå all-in preflop mer med mindre jeg må. :mad:

5429265[/snapback]

 

Når du begynner å bli shortstacked er du etterhvert ofte nødt til å gå all-in preflop. Saken er at all-in skal være noe som fortrinnsvis burde kunne "skremme" motspillere, og dersom du bare sitter og venter på konge-floppen så blir du fort såpass blakk at du ender opp med at hele bordet caller deg når du går all-in. I teorien er all-in preflop ofte riktig. En annen sak er at du ofte kan bli callet med omtrent hva som helst når du spiller freerolls eller lowstakes. Da kan det fort føles som litt bingo, men i lengden vil du tjene på å få løse calls

Endret av Knut Marius
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...