Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Out played by JokerStars:

 

http://www.pokerhand.org/?4330941

 

Visste han hadde AA preflop, og flattet bak med KK for å set mine han.

 

Kvelden endte + over 1 BI. Fornøyd med det tross dette og at jeg kun floppet set 1 per 15 med PP.

Lyser varsellamper her. Alt for passivt spill av deg. Du vet ikke at han har AA. Selv om han er supertight så raiser han KK, QQ og AK UTG. Du gjør også hånden din så mye svakere enn det den er. Du kan ikke setmine med KK, du skal ta føringen med dem, evt slowplaye. Når du setminer fortsetter du bare når du flopper et sett, og folder resten. Du kan ikke kaste KK på en 259-flop her, det hadde vært forferdelig.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Nei men veit at EPT vart holdt der for 2år siden!

 

SPØRSMÅL:

 

Er en gutte gjeng som spiller poker nesten kvar helg..

 

Vi har tenkt å invistere i et pokerbord...

 

såg dette her på pokerutstyr.no:

http://www.pokerutstyr.no/ds_product_info....products_id/143

 

noe å satse på eller må man kjøpe et dyrere ett? noen som har peil på hvor stort det er i et rom ? bilder hadde vore nice though!

 

Mvh Eltviken

Lenke til kommentar
Out played by JokerStars:

 

http://www.pokerhand.org/?4330941

 

Visste han hadde AA preflop, og flattet bak med KK for å set mine han.

 

Kvelden endte + over 1 BI. Fornøyd med det tross dette og at jeg kun floppet set 1 per 15 med PP.

Lyser varsellamper her. Alt for passivt spill av deg. Du vet ikke at han har AA. Selv om han er supertight så raiser han KK, QQ og AK UTG. Du gjør også hånden din så mye svakere enn det den er. Du kan ikke setmine med KK, du skal ta føringen med dem, evt slowplaye. Når du setminer fortsetter du bare når du flopper et sett, og folder resten. Du kan ikke kaste KK på en 259-flop her, det hadde vært forferdelig.

Poenget er at jeg vet han har AA, fordi jeg har tracket hendene hans og han raiser opp KK og QQ mindre enn han raiser AA preflop, alltid. Jeg var 110% på at han hadde AA og at jeg ville få stacken om jeg floppa goodshit. Hva er poenget med å 3bette pre f. eks om du vet en annen kar sitter med AA og du selv har KK? Det er like dumt som posten din. At du mener hånden er spilt passivt fordi jeg flatter pre er helt på bærtur. Dette var cashgame, og ikke MTT forskjellen er: ENORM.

 

Hadde kastet KK lett på 2-7-10r flop, hverdag 365 dager i året her, jeg har nesten en A4 side med notes på villian. Jeg har nummeret hans fordi han er regular på NL25 og tydeligvis ikke tenker over at andre tar notes.

 

Jeg tar notes på alt og alle, hele tiden.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Ja den bordplaten har jeg sett på..problemet er at bordet vi tenkte å bare legge en duk på men bordet passer ikke.

 

Uansett! Noen som har erfaring med Standard pokerbord til 1500 på pokerutstyr.no ?

 

Ser det greitt ut for dere ?

 

Gutta har lyst på bord men til en viss pris..

Lenke til kommentar

For å si det sånn, et pokerbord til 1000+ fungerer helt greit til hobbyspillere. Det er mye bedre enn slike plater som en har oppå andre bord, som igjen er bedre enn ingenting.

 

Jeg har selv ett slikt "billigbord" og det fungerer utmerket. Som tidligere sagt, er det gjerne litt trangt med ti spillere, men med seks spillere er det perfekt. Men husk, gode stoler er nesten like viktig. (Undertegnede gikk selv på en smell der..)

Lenke til kommentar

Fikk vite at turbo 3.40 10-manns turneringene var enkle å ta hjem.

Setter meg på to stk, spiller helt ok. 4 stk. igjen på det ene, jeg får AA, caller en all-in. Han har 77. På floppen kommer 7.

Etter hvert får jeg også AA på den andre turneringen. En kjører all-in nok en gang, jeg caller. Han har K10! Jadda! Floppen: KK5

 

Stars kødder med meg...

Lenke til kommentar
Får sørge for å ikke ryke før finalebordet da Cape, latterlig dårlig betalt på bobla :p mtp at du sikkert da har sittet 6 timer og gama poker.

Ja, hadde ikke planer om å spille disse 1$ donkament, og det er egentlig ingenting som endrer min bankroll i noen særlig grad. ;) PLAY2WIN.

 

 

Det eneste som er deilig er at jeg kan ha gli i mer enn to minutter.

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...