fireofawakening Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ja under turnering -->privat. Fikk faktisk email om den også. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kan noen fortelle meg hvorfor noen caller en all in med open ended på turn? Og noen som caller all in på floppen Q74 med K10, og trefer runner runner straight? Begge rett før premie på 4.40 180 manns rett før premie Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Pot-odds? Ikke noen gode call hvis de ikke fikk gode odds. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 De hadde det ikke. Ble dritsur når jeg fikk kommentarene "I felt it coming" og "Was pot-comitted" etterpå. Potcomitted etter å ha lagt inn 1000 chips i en 5000-pot og ikke truffet, I think not. Hadde forresten AQ og tressen. Lenke til kommentar
Legobilen Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Er så på tilt nå. Grafen på sharkscope ser ikke akkurat fin ut heller. Er det mulig -.- Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Haha,fant nettopp ut noe morsomt. Er nok flere her som husker National Heads Up Championship i fjor hvor Tom Dwan gikk all in med TT mens Hellmuth satt med AA og callet. Hånden endte så klart med at Dwan fikk et sett og Hellmuth så på det som tidenes suckout. Så nettopp på WSOP Tournament of Champions 2004 og nøyaktig det samme skjedde der. Hellmuth sitter med TT,Johnny Chan med KK og Hellmuth treffer sett. Kan ikke si han så veldig angrende ut der Lenke til kommentar
Looke Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Tror det skal godt gjøres å runne dårligere enn meg når det gjelder all in preflop. Taper så og si alle gangene jeg er enorm favoritt. Sier bare til meg selv at det vil ta slutt en gang Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tror det skal godt gjøres å runne dårligere enn meg når det gjelder all in preflop. Taper så og si alle gangene jeg er enorm favoritt. Sier bare til meg selv at det vil ta slutt en gang You are not alone... Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hadde en bitter bad beat med en gangske stor pot da jeg hadde J A suited og han andre hadde J 9, begge hitta J på flopp. Men såklart på river.. gode gamle river.. der kom det en liten søt 9'er og tapte den relativt store potten That's poker er vel det jeg skal si? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Etter å ha bustet i forsøk på å kvalle meg til Sunday Million, har jeg nå satt inn nye gode 300$. Wp. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Etter å ha bustet i forsøk på å kvalle meg til Sunday Million, har jeg nå satt inn nye gode 300$. Wp. Så du skal spille eller? Give nick så kanskje jeg railer litt for moro skyld? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Spacebobby, selv om det ikke er noe å raile etter, jeg er langt under en middels god spiller. Lenke til kommentar
Narkoburger Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 kvalet meg til 750000$ på FTP og Sunday Warm up på stars, om kortene går min vei i dag slenger jeg meg nok med på Sunday Million jeg og, trivelig om vi kunne sees på finalebordet Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Tror ikke du skal være redd for det. (Da tenker jeg åpenlyst i forhold til min prestasjon.) Gleder meg som en unge nå. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 kvalet meg til 750000$ på FTP og Sunday Warm up på stars, om kortene går min vei i dag slenger jeg meg nok med på Sunday Million jeg og, trivelig om vi kunne sees på finalebordet Give nick? =) Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Ble kjeften huden full isted av en fyr som gikk all in preflop med AA, og eg calla med A-10 i spades. Dette var altså i en 3 dollar 6 manns turnering der eg satt som chippie og han var low stack. Eg vant på flush og da klikka det totalt for fyren. Eg var visst en idiot som calla og gud vet hva. Lenke til kommentar
Narkoburger Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Avregistrerte meg i begge, blir sunday million på stars og sunday brawl på ftp i stedet. Nicket er samme som her på begge sider, forvent ingen store prestasjoner da dette nivået er atskillig høyere enn det jeg pleier å spille på, men hvis kortene og fru Fortuna er på vår side kan alt skje Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 hehe okei. Lykke til til dere begge Lenke til kommentar
Narkoburger Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 takk, det kan trenges, etter 20 min spilt er beste starthånda jeg har hatt KJoffsuit OOP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå