ugotabanana Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 For ikke å glemme kickeren hvis dere har lik straight. Sorry, måtte bare. Kicker er åpenlyst uvesentlig hvis en har en straight med tanke på at det er fem kort i bruk. Vel høyere / lavere straight kan forekomme, jeg har brent meg på det et par ganger og motsatt. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 22$ Monte Carlo turneringene på pokerstars, går de som MTT? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 22$ Monte Carlo turneringene på pokerstars, går de som MTT? Det gjør de. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Rart at den ikke har oppdatert seg fra i går. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vel høyere / lavere straight kan forekomme, jeg har brent meg på det et par ganger og motsatt. Jada, den er grei, men en klassiker av en nybegynnerfeil, er å diskutere om kickeren har noe å si om en har straight. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hei. Jeg har et spørsmål ang. pokerregler og split-pot. De fleste av dere har sikkert spilt spillet Governor of poker. Jeg er ganske nybegynner men stusser likevel over det, mulig det er jeg som ikke kan nok eller spillet er programmert annerledes. Uansett, spørsmålet er: som dere ser under, vant jeg en runde med par av dronning men likevel ble det split-pot med en god slump til motstanderen. Mine kort var Q og 8. Kan noen forklare hvorfor det ble split-pot og motstanderen fikk så mye? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hmm, det der såg jo ut som leikepoker, men anyways. Den einaste logiske forklaringa er at han gjekk all-in med mykje meir chips enn deg, og fekk difor tilbake alle chipsa untatt dei du calla med. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 GOP er kun lek og moro ja. Ja vel, kan ikke reglene så godt, så du har sikkert rett. Takk for kjapt svar. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Noen som kan gjøre meg en tjeneste da jeg ikke kan gjøre det selv av diverse grunner. Oddsen mellom QJs og 48o, flop 8TT, der T-en og 8-en er samme suit som førstnevnte hånd? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Så å si akkurat 60/40 i favør QJs Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Billy Bob: Har ikke de nøyaktige oddsene, men du er hvertfall favoritt med QJs der, siden du har overkort i tillegg til dragene dine. Noen som har klaget på at du synet en all-in på flop med QJs der? Isåfall har de ikke noe å klage på! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Så å si akkurat 60/40 i favør QJs Stemmer det, kalkulatoren viste opp 60.5% - 39.5% til QJs. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ingen som klaget, men vi diskuterte det på livelaget i går. Vi var vel enig om at QJs lå foran, spørsmålet var bare hvor mye foran. Angrer ennå ikke på pushet/callet, husker ikke hvem som gjorde hva. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Har spilt Pokerstars i vel en uke nå. Føler jeg er en smule avhengig allerede. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Artig tiltak på donkr i går. Hadde jeg hatt en roll på størrelsen med BNP hos et middels land, skulle jeg også gjort det. Sikkert ikke dumt å gjøre det på et pokerforum heller. Dog bare 11$, men anyway. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Hehe artig. Gøy at han gikk i pluss sånn at han kanskje gjør det igjen Selv så vet jeg ikke om jeg hadde giddi å ta imot de pengene, for om man skulle treffe den store premien så er det kjipt å gi bort 70% Btw til Sondre, husk BRM Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Noen som skal spille noen SCOOP turneringer? btw PokerNM blir sendt live @ http://www.donkr.com/nm/ nå og i dagene framover Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skal hvertfall spille Event 8 - L, $33 NLHE 250K Guaranteed. Starting stack er på 10k, så det er fett. Litt mer spillerom, kan vente på at fiskene skal gjøre noe dumt. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hehe kommer til å spille den samme for moro skyld. Tviler jeg kommer til å gjøre det bra siden jeg aldri har spilt så deep stack før men det blir gøy uansett Lykke til! Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Yes, spilte sit and go her nettopp. Så er det eg og en annen igjen. Eg har ca 70% av chipsa og så går strømmen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå