Billy Bob Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 Jupp, SNG. MTT blir litt i villeste laget for meg, tenker som så at om det er 200 med, må jeg slå ut f.eks 197-199 andre spillere for at det skal bli gøy. Lettere å slå ut ni stykker. Heftigste laget for meg også, med en bankroll på 100$, passer det fint med 3-5 $ SNG. Men som du sier, går det godt, er det ingen grunn for å slutte. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Bestilt pokerbord. Lenke til kommentar
NooN Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 har så smått begynnt å spille litt på nett... deltar av og til i freerolls... vant 2$ for å komme på 125 plass i nordicbet freroll her en dag... har satsa med det og har fordoblet premien til svimlende 4$ hehe... gidder ikke bruke høyere innsatser før jeg blir litt mer erfaren og flinkere... redd for å tape alt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk enda et poker sett :!: Nå har jeg dette: og dette: Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Jeg har også fått pokersett i alluminums koffert. Fy faen for noe dårlige kort! Det er de dårligste kortene jeg noen gang har sett, så billig dritt! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Å? Har ikke testet det i alluminums kofferten enda Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 bare _se_ på korta du! For noe dritt! Ikke verdt 1krone en gang. Alt er greit, untatt korta...synes de burde ha _litt_ kvalitetskort i settet. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 har også en sånn koffert, og kortene ble byttet ut to dager etter jeg kjøpte det... men det bryr meg i grunnen lite, var ikke kortene jeg kjøpte kofferten for, det var chipsene... ikke noe problem å hive i en annen kortstokk da Lenke til kommentar
FM Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Har også fått meg koffert. Noen tips om kortstokk jeg kan bytte til? Stilige chips da. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 FM: Kjøpt deg en Copaq kortstokk. Du blir ikke å angre. 100% plastikk kort er elsk å spille med. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 (endret) Copag (med g) er absolutt gode kort ja. Brukes blant annet i World series of poker, og koster ikke skjorta. Titt litt på ebay. Ligger mange copag-decks der. Lot meg nylig overtale av en kar til å kjøpe en stokk med plastic-coated kort som brukes i World poker tour...Han som solgte meg dem mente at de var bedre enn plastikk-kort, men jeg er nå litt skeptisk til det. Har enda ikke fått testa dem men... Endret 25. desember 2005 av Knut Marius Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Fikk enda et poker sett :!: Består ikke det settet av plastsjetonger? Så ett slikt sett, og det føltes virkelig kjipt ut. Ikke det at dèt vi spiller med er så proft, men.. Har også fått meg koffert. Noen tips om kortstokk jeg kan bytte til? Stilige chips da. 5335333[/snapback] Bee har ganske greie kort. Copag (med g) er absolutt gode kort ja. Brukes blant annet i World series of poker, og koster ikke skjorta. Titt litt på ebay. Ligger mange copag-decks der. Lot meg nylig overtale av en kar til å kjøpe en stokk med plastic-coated kort som brukes i World poker tour...Han som solgte meg dem mente at de var bedre enn plastikk-kort, men jeg er nå litt skeptisk til det. Har enda ikke fått testa dem men... 5336350[/snapback] Jeg har kjøpt WPT-kort. Ble sånn noenlunde fornøyd. De er ganske deilig å deale med, de sklir fint osv, men bøyer du de, forblir de bøyd en stund. De er sånn halvveis matte slik at de ikke henger sammen, som er ganske greit. Ellers slenger jeg meg med på bølgen om at de kortene som følger med sjetongsettene er virkelig fra laveste hylle. Vi brukte de en gang, så var det hjørner på de. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Vant 200kr på freeroll nettopp - kom på andreplass av 735.. (expekt) Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Billy Bob: Det er ikke ekte sjetonger nei Bare noe drit jeg fikk i julegave Lenke til kommentar
brd Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Nå stikker eg på poker med noen venner. Vi spiller Hold,em Wish me luck! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Må ha en liten oppdatering her så ikke tråden dør. Pokerstars er nå blitt mitt andre hjem etter at Expekt ikke greide å levere. Syns det er helt topp der, cash-bordene har lave nok limits, turneringene er mangfoldige og nivået er ganske bra. Har tenkt til å kjøpe kort ettersom en medspiller har kjøpt lignende kort, de var helt utrolige. Tror noen nevnte det tidligere i tråden, at Copag er ganske bra! Ellers har jeg fått pokerbordet mitt fra Komplett etter litt om og men med Tollpost. Bordet er helt greit, en merker at det ikke koster flere tusen kroner, men det holder virkelig til vårt bruk. Fikk høre på forhånd at polstringen på "ringen" rundt var dårlig, men det var ikke tilfelle på mitt bord iallfall. Bordet er stødig og fint, og kan anbefales. Eneste er at "koppene" prøver å rømme av og til. Helgens badbeat var at undertegnede floppet en straight, melket motstanderen, som gikk all-in på turn. Jeg synte, og fikk se to par. River er vel ikke vits i å fortelle. Lykke til med spillet folkens. Endret 9. januar 2006 av Billy Bob Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Noen som skal være med på freerollen til Turneringspoker-Norge i morgen kveld? Det er $200 i potten og ca 25 påmeldte. Det er godt betalt! Turneringspoker Norge Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Noen som skal være med på freerollen til Turneringspoker-Norge i morgen kveld? Det er $200 i potten og ca 25 påmeldte. Det er godt betalt! Turneringspoker Norge 5413985[/snapback] Hvis en registrerer seg på poker sider på mann alltid bruker Visa kort? Glømm det.. Registrerte meg både på paradisePoker og turneringspoker. Når klokken er turneringen i morgen? Endret 10. januar 2006 av Vighilicious Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 21:00 starter turneringen Lenke til kommentar
MilanFlyer Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Trenger vel ikke registrere hverken Visa eller noe annet for å spille freeroller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå