aspic Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gjelder dette Skandiabanken òg? Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Alle norsk banker som jeg har forstått. Selvom jeg selv har cashet ut flere ganger i løpet av perioden etter 1. jan. Bare prøv, funker det ikke refunderes pengene tilbake til din pokeraccount. Noen HU cashgame spillere her btw? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Noen HU cashgame spillere her btw? Prøver meg litt nå for tiden, spiller vanligvis 6max. Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har spilt 6max litt over et halvt år, men bytta over til HU i januar, utrolig mye mer man kan tjene der! Med god table selection har i hvertfall jeg fått en mye bedre winrate. Hvilken limit spiller du? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Utrolig mye mer en kan tjene der, men utrolig hvor mye en kan tape der også. HU har uten tvil mer svinginger enn de de andre variantene. NL10, NoIq. Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja uten tvil. Første gang jeg shotta på nl200hu var jeg opp 1000$ på 30 hender så ned 2000$ etter 200 hender. På nl100hu har jeg ca 20bb/100 over ca60-70k hender. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Så du spiller NL100HU nå? Størrelse på bankroll? Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg spilte nl200hu til i går hvor jeg måtte cashe ut 3k$. Spiller nl100hu nå med 6.4k br, gjør nye shots på 200 med 8k. Lenke til kommentar
0lav Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Heisann! Ser etter et pokersett som kan kjøpes på butikk her i Trondheim. Vet de har på Clas Ohlson, men vil gjerne ha ett med tall på. Så er det noen som vet av noen andre en Clas Ohlson som selger dette i Trondheim? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Wp man. 64BIs er fint, godt å lese om folk som opprettholder brm. Lykke til med shottingen. Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Heisann! Ser etter et pokersett som kan kjøpes på butikk her i Trondheim. Vet de har på Clas Ohlson, men vil gjerne ha ett med tall på. Så er det noen som vet av noen andre en Clas Ohlson som selger dette i Trondheim? På forhånd takk for svar! Nettbutikk skader vel ikke? http://pokersupply.no/ Wp man. 64BIs er fint, godt å lese om folk som opprettholder brm. Lykke til med shottingen. Ja, veldig viktig med BRM, iaff på HU siden 10 BI opp og ned skjer fort på 1k hender. Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) TILT er meldt! Sitter først på NL25-bord. Plukker opp QQ. Action før flop, og jeg får med èn til flop som kommer J-høy. Jeg ender all-in på turn, og får syn fra JT. Ny J kommer på river, og jeg ryker på en $40-smell... Allikevel klarer jeg å komme meg opp, og sitter etterhvert på dobbel av startstack. Bestemmer meg for å ta med stacken over på NL50. Etter et par hender plukker jeg opp KK, og det blir raise-reraise-reraise opp til 15 dollar preflop. Flop kommer J T 5 rainbow. Jeg byr ut og får syn. Går all-in på turn og får syn. $108 i potten, og det kommer enda en T på river. Han viser AT og tar potten. Poker er ondskapsfult! (Ja, jeg vet jeg vil ha sånne syn i lengden..) Endret 11. februar 2009 av Knut Marius Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (Ja, jeg vet jeg vil ha sånne syn i lengden..) Du sa det selv. Uansett, godt å blåse ut ett eller annet sted når en får slike i trynet. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hei. Jeg er relativt ny her, men har spilt endel poker (live) og litt på nett. Meldte meg inn i en eller annen side for et år siden eller noe, gikk inn med 20$ og var oppe i ~60-70$ etter et par uker. Nå husker jeg derimot ikke hvilken side det var og hva brukernavn/passord etc er. Så da kommer det jeg egentlig lurer på, hva for en side er det bra å melde seg inn på? Vet ikke om så mange, men har sett litt på fulltilt og den ser (etter min mening) ganske ålreit ut. Noen som har erfaringer med den, eller andre sider som de har lyst til å dele? Lurer også på om noen vet om det er lett/vanskelig å få ut penger fra ovenfornevnte side. Mvh Wampster Lenke til kommentar
Snodre Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Sjekk e-mailen din ved å søke etter poker, siden du må ha fått e-mailer fra poker siden. Så kan du spørre etter nytt passord. Fulltilt er en god side, men har et ganske høyt nivå på cashgame bordene i hvertfall, skal du registrere deg der husk å registrer via et poker-nettsamfunn så får du 27% rakeback. Personlig spiller jeg på partypoker fordi der svømmer masse fisk. Mens Pokerstars har den beste softwaren etter min mening.. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Problemet er at jeg husker ikke hvilken mail jeg joina pokersider med.. har et utall mailadresser siden jeg ikke vil få junk/spam til den jeg bruker. edit: ikke det store probemet egentlig.. vil bare vite hvilke sider som passer for hvilke folk og hvor lett det er å ta ut penger etc Endret 11. februar 2009 av wampster Lenke til kommentar
Assad91 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Pokerstars tilbyr hvertfall de største turneringene og sng'a med flest påmeldte, størst potter og flest i antall (spesielt sng kjøres sinsykt ofte) hver dag. Er jeg omtrent bombesikker på. Uansett, hvis du er turneringsspiller eller sng spiller anbefaler jeg Stars! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Yeah, stiller meg bak Aceofnorway sin uttalelese eg òg. Er vel Stars eg har brukt 80% av tida eg har spelt nettpoker. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ok, mulig å få rakeback der og? isåfall hvor er det jeg må gå for å få det? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nei, det er ikkje mogeleg på poker* (ihi) såvidt meg bekjent. Du får sånne "points" (FPP) som du kan byggje deg opp, og bruke for å bli med i turneringar, kjøpe items osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå