Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Bleh jeg har prøvd neteller men det er masse du må drive og sende dem slik som scan av passet ditt uten sladding + utility bill etc men bare for å kunne ta ut penger. Og om du setter inn penger på pokerstars gjennom neteller så må du sende tilbake samme sum som du satte inn når du senere skal withdrawe... Dette fikk meg til å klikke (vil ikke sende usladdet pass og regning til neteller) men heldigvis så var d en mulighet til å unngå det (hadde sendt 400 dollar fra FTP gjennom neteller og så til PS) ved å få PS supporten til å blokkere neteller kontoen min og så ville jeg ha de pengene helt frie til å ta ut eller whatever som jeg ville.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av og til lønner det seg å ha litt is i magen:

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhi...P4-87521606-209

:D

 

Ja, eg byggjer BR frå 0.05/0.10$ :>

 

Ja, eg callet berre med 33, hadde spelt litt laust tidligare, og dei to ved bordet hadde ein vane for å kaste seg pre-flop, samt om dei ikkje traff floppen. Ville liksom ikkje vise noko "styrke".

Endret av aspic
Lenke til kommentar

Du er ikke den eneste som bygger på NL10. ;)

 

Nå har du kanskje en read på motspilleren din, men når jeg får reraise på raiset mitt, havner som oftest alt på bordet. Spørs om han hadde kastet.

 

(Fikk forresten et set i trynet med 33 i dag mot min KK, begynte å lure når jeg leste innlegget før jeg så HH om det var deg, hadde vært en liten verden i såtilfelle. ;))

Lenke til kommentar
Ja, eg callet berre med 33, hadde spelt litt laust tidligare, og dei to ved bordet hadde ein vane for å kaste seg pre-flop, samt om dei ikkje traff floppen. Ville liksom ikkje vise noko "styrke".

Jeg er noob så ikke tro at jeg prøver annet enn å lære:

 

Bare lurer på hvorfor du checket i to runder når du fikk 4 like på floppen? Eneste som kan slå deg da er vel straight flush? Var det fordi du skulle lokke de andre med og få dem til å tro du hadde en dårligere hånd, siden det ikke var så problematisk om de ble med til river? Eller noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar

Når en flopper firs, har mest sannsynlig ikke den andre fått noe, med mindre han har overpar eller floppet hus. En vil jo selvfølgelig ha mest mulig av han, et bud på flop kan skremme han vekk, mens å gi han et gratiskort, så kan han iallfall kanskje få noe. Hånden står jo 99,999% av gangene, så er ikke noe å være redd for.

Lenke til kommentar
Bare lurer på hvorfor du checket i to runder når du fikk 4 like på floppen? Eneste som kan slå deg da er vel straight flush? Var det fordi du skulle lokke de andre med og få dem til å tro du hadde en dårligere hånd, siden det ikke var så problematisk om de ble med til river? Eller noe jeg ikke har fått med meg?

Stemmer det. Eg hadde spelt ei stund på same bord mot dei same folka. I mine auger var begge to ganske stramme spelarar, som berre følgte bets om dei hadde eit sterkt par eller betre. I tillegg sat eg jo i dårleg posisjon i og med at eg snakket først, og om nokon better før deg er det skremmande. Difor måtte eg satse på at ein av dei ville prøve å kjøpe potten, evt. traff noko skikkeleg på turn/river.

 

Billy: ja, eg burde nok gått all-in. Han hadde jo allereie skubba over halve stacken sin. Får hugse på det til neste gong ;)

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer fra NoIq eller Entraction-nettverket?

Ja, eg spelte på NoIQ for ei god stund tilbake. Endte med at eg casha inn ein grei vinst. Dei hadde utruleg gode freerollar den tida eg spelte, veit ikkje korleis stoda er no, men dei spammer i alle fall søppel-eposten min :) Cash-games der var litt verre synest eg, men eg spelte i hovudsak freerolls då.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...