Assad91 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 han mener vell sider som gir deg rakeback for å spille på stars fra den kontoen du lager hos dem. Har hørt om det, men ikke noe detaljert. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Stars praktiserer ikke et slikt system, så det er umulig. Finner du affiliates som tilbyr det vil kontoen bli sperret. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Rakeback fra pokerklient eller affiliate, har uansett ikke hørt om det når det gjelder Stars. Finnes ikke inntil det motsatte er bevist. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Her støtter jeg Billy Bob. Aldri sett! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) For å klargjøre: Jeg mente om det var mulig å få rackback-avtale fra stars. Men det er det altså ikke (som jeg trodde). Endret 21. januar 2009 av Knut Marius Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/okonom...icle2520076.ece http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/article2520203.ece Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Så det nettopp på nyhetene. Hadde poker vært legalt, så hadde kanskje noen vært interessert i å lage et enklere skattesystem? Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 For å klargjøre: Jeg mente om det var mulig å få rackback-avtale fra stars. Men det er det altså ikke (som jeg trodde). De har vip klubben isteden som en kan omregne til rakeback da en kan kjøpe bonuser med player pointsene. Her er en liten oversikt: http://www.twoplustwo.com/magazine/issue47...erstars-vip.php Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Virker som det er mye likt for alle pokerklientene når det gjelder en ting: Jo mer en spiller, jo mer fordeler er det. Ganske logisk, men allikevel. Kjipt for oss småspillere. Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Virker som det er mye likt for alle pokerklientene når det gjelder en ting: Jo mer en spiller, jo mer fordeler er det. Ganske logisk, men allikevel. Kjipt for oss småspillere. Ja lønner seg ikke å være lojal for en som ikke spiller mye, får mest verdi av å bare hoppe rundt og klarere de beste bonusene som en kan klare i tide for så gå videre til neste, men blir jo såklart litt ekstra kav ved å flytte seg rundt så ofte. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg spør igjen: noen som vil bytte mine 36.4$ på full tilt vs 30$ på pokerstars? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Virker som det er mye likt for alle pokerklientene når det gjelder en ting: Jo mer en spiller, jo mer fordeler er det. Ganske logisk, men allikevel. Kjipt for oss småspillere. Jepp, det er egentlig ganske logisk at de store spillerene (som gir mer i rakes) får mer fordeler. Selv er jeg også en småspiller da jeg er student med lite budsjett og lite tid, så det plager meg ikke nevneverdig at jeg ikke får rakeback. Men det hadde jo vært kjekt Husker jeg spilte på en site som hadde 100% rakeback for en stund tilbake...Mener det var World Sports Exchange (WSEX). Var allright det, men pokerklienten var dårligere, det var færre spillere, og en av uttakene til kontoen min kom aldri fram... Har mast på dem i en evighet for å finne ut hva som skjedde der, men har enda ikke fått noe godt svar (etter over 2 år). Siden det ikke var snakk om et kjempebeløp så har jeg ikke orket å gjøre noen stor sak av det.. Men jeg merker når jeg snakker om det at jeg får lyst til å plage dem litt mer om det, mest av prinsipp. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg spør igjen: noen som vil bytte mine 36.4$ på full tilt vs 30$ på pokerstars? Jeg kan gjøre det. Har lagt deg til på MSN. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Lol. Bygge hus er gøy. Bygget roll i et år nå, men er bust reallife, så må ta ut nesten hele rollen og sitter igjen med 300$. Bah. Får begynne på bunn igjen. [obv bragpost] Lenke til kommentar
aspic Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kva låg rollen din på då? =o Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Jeg spør igjen: noen som vil bytte mine 36.4$ på full tilt vs 30$ på pokerstars? Jeg kan gjøre det. Har lagt deg til på MSN. Da var det gjort! Punky er legit <3 Takk! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kva låg rollen din på då? =o 5k. Lenke til kommentar
Assad91 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 prøvde å finne tilbake til den siden hvor jeg leste om at de gir bonus rake. fant den ikke, men ettersom det du sier tydligvis stemmer, Lus1fer, så tror jeg nok jeg tok feil, eller at den er blitt stengt. Kjipt det Billy Bob, men husk at du ikke er helt tilbake der du starta. du sitter igjen med masse erfaring som forhåpentligvis får deg fortere opp igjen! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Satte inn $100 på PokerStars her om dagen, etter å ha lest Getting Started in Hold'Em og The Theory of Poker, for å se hvordan det gikk for det meste. Spiller på 0.05/0.10, og er nede på $83.95 etter noe over 1000 hands. Litt kjedelig at det ikke går bedre, men så er 1000 hands veldig lite grunnlag å gjøre vurdering på tenker jeg. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hvis du orker, bør du spille NL5$ for å holde litt bankrollmanagement. Hvis du taper der, bør du ikke gå opp i level før du vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå