Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Nice, har ikke sett den før.

 

Tenkte å vise en hånd nå, men kommer ikke inn på pokerhand.org.

 

Jeg caller 3xbb raise preflop med KQs, flopp er KKQ, han checker, jeg checker, A turn, han byr, jeg raiser, han raiser, jeg raiser og vi ender all in. Han viser AA.icon_smiley_16.gif

En sur hånd, men etter min mening ikke umulig å komme fra. Når han har raiset preflop, checket flop og 3-better deg på turn, hva kan du slå da? Sånn som hånden har blitt spilt har han minimum en K. Avhengig av hvordan han spiller, og i hvilken posisjon han raiset preflop, kan du sånn som jeg ser det slå KJ, K10 og QQ. AA og AK taper du mot.

 

Men dette var vel en hånd uten særlige reads online, og da svir det å kaste kings full. Synes dog ikke det var en hånd det var umulig å komme bort fra, selv om jeg nok ikke ville ha klart det.

 

aspic: Poker After Dark S05 Ep07 1/4

Endret av Hegland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Durr Issues Million Dollar Poker Challenge. HOLY SHIT!!! Ivey, Benyamine og Antonius har allerede akseptert utfordringen. Dette er helt sykt.

 

Edit: Telefonsamtale mellom Greenstein og Ivey der Ivey godtar utfordringen. Barry sier at durrrr ikke skjønner hvor mye penger det står om her, og at sjansen er stor for at han er blakk.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Kom nettopp hjem fra hyggepokerkveld da. 19 stk 200 buy in, en rebuy per stk og en addon i første pause. etter rundt 3 timer har jeg tighta skikkelig til, ikke spilt en hånd omtrent på en time, blinds er 2.000/4.000 en i tidlig pos homoraiser lille blind caller, jeg (BB) tenker jeg skal begynne å gjøre noe så jeg går all in med A9 rundt 28 til ¨calle. Idioten som rasiet opprinnelig caller med KQ, og treffer kongen på river! Hva kan KQ slå? Alle ess er foran, alle par er foran, og jeg soim hadde spilt super tight, blir så utrolig irritert så sånne spillere. Helt på trynet

Lenke til kommentar

I ren kjedsomhet grunnet mangel av aktivitet på forumet på en lørdag, obv, må jeg skrive ett eller annet her.

 

[whine]Jeg er inni en mørk spiral. Ikke preget av suckouts, men av dårlig spill. Både live og på nett. På nett er jeg ukonsentrert og live er jeg rastløs, utålmodig og på autotilt på hvert lag. [/whine]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...