Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

haha helt sykt, joina en sånn first deposit scandinavian 15k freeroll på fulltilt. og utrolig nok så var det bare 61stk som var med i den turneringen og top 18 fikk penger. (10-18 fikk 300$!) lol og heldigvis klarte jeg å komme meg inn i the money men gikk ut rett før finalebordet da jeg ble eid av en dude med A3 og så en med K6 :p

 

Jaja uansett artig å få med seg 300$ så lett i en freeroll :D

 

edit:leif

Endret av sureup
Lenke til kommentar
haha helt sykt, joina en sånn first deposit scandinavian 15k freeroll på fulltilt. og utrolig nok så var det bare 61stk som var med i den turneringen og top 18 fikk penger. (10-18 fikk 300$!) lol og heldigvis klarte jeg å komme meg inn i the money men gikk ut rett før finalebordet da jeg ble eid av en dude med A3 og så en med K6 :p

 

Jaja uansett artig å få med seg 300$ så lett i en freeroll :D

 

edit:leif

Nice!

 

Hvilken podcast er det AceofNorway snakker om?..

Lenke til kommentar

kom på 29ende plass i 5 doller turneringen nå med 5k spillere. Fornøyd med plasseringen spesielt med tanke på at jeg var høyest 3,5k stack i hele de 2,5 første timene lol (startstacken var 3k......). Gikk ut mot en som hadde nutflush vs min flush =)

 

og angående pokercast så gidder jeg ikke høre på et 1 times show for å få et passord til en freeroll

Lenke til kommentar

Gamet litt cash table nå. Første kortene mine var K4s, jeg calla big blind 0.05 dollar, flop kom AK4, begge checket, 10 kom på turn, så kom 4 på river, jeg raiset hans bet på 20, det lå en åpen flush der så jeg satte han på det, jeg endte opp all in med 10 dollar, kunne jeg kommet vekk fra det med fullt hus ? han hadde a4

Lenke til kommentar
Gamet litt cash table nå. Første kortene mine var K4s, jeg calla big blind 0.05 dollar, flop kom AK4, begge checket, 10 kom på turn, så kom 4 på river, jeg raiset hans bet på 20, det lå en åpen flush der så jeg satte han på det, jeg endte opp all in med 10 dollar, kunne jeg kommet vekk fra det med fullt hus ? han hadde a4

Nei, du kunne ikke kommet vekk fra den. Cooler.

Lenke til kommentar
Gamet litt cash table nå. Første kortene mine var K4s, jeg calla big blind 0.05 dollar, flop kom AK4, begge checket, 10 kom på turn, så kom 4 på river, jeg raiset hans bet på 20, det lå en åpen flush der så jeg satte han på det, jeg endte opp all in med 10 dollar, kunne jeg kommet vekk fra det med fullt hus ? han hadde a4

 

Nei. Jeg tapte 130$ på fullt hus mot firs i går. Kunne jeg kommet meg unna den. Nei. Keep on playing. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...