Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gama nettopp en 18 manns turnering på pokerstars. Vi var 5 igjen på bordet, jeg og en annen hadde lite chips i forhold til de andre, jeg får 10 10 og kjører all in imot han siste som har like mye chips som meg, han caller meg med AKo og vinner på riverkortet, er det noe jeg kunne gjort annerledes, burde jeg folda 10 10 der?

 

Røk vel da ut in the buble ^^D

Endret av Looke
Lenke til kommentar

Bleh så kjipt var headsup i en 180manns SNG 4,4$ turnerning nå nettopp. Jeg var aggressiv (var også litt lowere i stack), han/hun var ganske passiv så jeg utnyttet det selvfølgelig. Men så kom gamechangern, flop 6710. Vi ender opp allin etter den floppen, jeg har 67. Dessverre så har han/hun 106 :p Da ble det 144$ istedenfor 216$ på meg :p

 

og til looke, hvor mye hadde du og han i antall BB igjen av stack + hvilken posisjon hadde dere?

 

Forøvrig er Poker after dark episodene med mike the mouth geniale!

Husker også den episoden for lenge siden der phil hellmuth klikka helt og stakk når de andre ikke holdt kjeft på :)

Lenke til kommentar
Lykke til Cape, gi en update når du er ferdig.

 

Gikk rimelig rett åt skogen. Kastet kort de første 10 min før jeg fikk AKs, gikk all-inn og fikk syn av KQ off suit.

 

2 damer kom opp på flopp og så hverken ess eller kong og gikk på trynet ut. ;-)

 

Spiller en haug med freerolls ikveld og natt tipper jeg..

Endret av Cape
Lenke til kommentar

Men 10 minutters folding? Du bør nok opparbeide deg mykje betre tålmodighet om du vil verte ein god pokerspelar. :) Eg har sjølv folda konstant i ein time om ikkje meir, og dette er ein del av pokeren. Sjølvsagt blir ein "triggerhappy" då ein endeleg plukkar opp ei god hand, men du må likevel halde hovudet kaldt og handle rasjonelt :)

Lenke til kommentar
Men 10 minutters folding? Du bør nok opparbeide deg mykje betre tålmodighet om du vil verte ein god pokerspelar. :) Eg har sjølv folda konstant i ein time om ikkje meir, og dette er ein del av pokeren. Sjølvsagt blir ein "triggerhappy" då ein endeleg plukkar opp ei god hand, men du må likevel halde hovudet kaldt og handle rasjonelt :)

Jeg er helt klar over det at tålmodigheten bør være bedre.

 

Dratt inn 70$ USD nå på SNG 10 manns 1$ og 3$ turneringer siden sist innlegg. Har spilt i strekk uten søvn. 32 timer konstant poker nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...