PureChaos Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Utrolig rart kast av Black ja. Og Matusow skinner. "Like a freight train hanging from a rope" Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hva menes med bobla? EDIT: Fant ut: Bubble Stadiet i en turnering like før pengepremiene. Hvis du ryker i boblen på en turnering er du den siste eller en av de siste som ryker ut før pengene. Endret 2. januar 2009 av Cape Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Gama nettopp en 18 manns turnering på pokerstars. Vi var 5 igjen på bordet, jeg og en annen hadde lite chips i forhold til de andre, jeg får 10 10 og kjører all in imot han siste som har like mye chips som meg, han caller meg med AKo og vinner på riverkortet, er det noe jeg kunne gjort annerledes, burde jeg folda 10 10 der? Røk vel da ut in the buble ^^D Endret 3. januar 2009 av Looke Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Hva var stack og hva var blinds? Mest sannsynlig, uavhengig av hva du svarer, kunne du ikke ha gjort noe annerledes. Når en blir smallstack, må en pushe med middels hender, TT er definitivt ikke en hånd du legger, men kjører aipf. Lenke til kommentar
Looke Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Chips var vel 3000 og blinds var 200/400. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Bleh så kjipt var headsup i en 180manns SNG 4,4$ turnerning nå nettopp. Jeg var aggressiv (var også litt lowere i stack), han/hun var ganske passiv så jeg utnyttet det selvfølgelig. Men så kom gamechangern, flop 6710. Vi ender opp allin etter den floppen, jeg har 67. Dessverre så har han/hun 106 Da ble det 144$ istedenfor 216$ på meg og til looke, hvor mye hadde du og han i antall BB igjen av stack + hvilken posisjon hadde dere? Forøvrig er Poker after dark episodene med mike the mouth geniale! Husker også den episoden for lenge siden der phil hellmuth klikka helt og stakk når de andre ikke holdt kjeft på Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Edit: Selvfølgelig var denne til looke: Ingenting å si på, du var uheldig. Poker. Spill videre med god brm og gl. sureup: Kjipa den mister, godt uansett å komme HU. Endret 3. januar 2009 av Billy Bob Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Ingenting å si på, du var uheldig. Poker. Spill videre med god brm og gl. enig Endret 3. januar 2009 av sureup Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg har spilt lite poker, men idag skal jeg spille Weekly Saturday NL, kom på 55 plass på satelitten for denne turneringen av 12.000. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Lykke til Cape, gi en update når du er ferdig. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Lykke til Cape, gi en update når du er ferdig. Gikk rimelig rett åt skogen. Kastet kort de første 10 min før jeg fikk AKs, gikk all-inn og fikk syn av KQ off suit. 2 damer kom opp på flopp og så hverken ess eller kong og gikk på trynet ut. ;-) Spiller en haug med freerolls ikveld og natt tipper jeg.. Endret 3. januar 2009 av Cape Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 All in etter ti minutter? Stack og blinds? Hadde vel ikke hjulpet om det kom K eller A heller. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) All in etter ti minutter? Stack og blinds? Hadde vel ikke hjulpet om det kom K eller A heller. Ja, vet det var usedvanlig tidlig å kjøre på. Stacken var litt under gjennomsnittet så jeg hadde ikke noen problemer med blinds. Får ta min lærepenge av det der. Endret 3. januar 2009 av Cape Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Litt ivrig da du endelig fikk en hånd du kunne spille på etter å ha foldet hele tiden kanskje? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Litt ivrig da du endelig fikk en hånd du kunne spille på etter å ha foldet hele tiden kanskje? Ja var nok litt trigger happy. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men 10 minutters folding? Du bør nok opparbeide deg mykje betre tålmodighet om du vil verte ein god pokerspelar. Eg har sjølv folda konstant i ein time om ikkje meir, og dette er ein del av pokeren. Sjølvsagt blir ein "triggerhappy" då ein endeleg plukkar opp ei god hand, men du må likevel halde hovudet kaldt og handle rasjonelt Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Men 10 minutters folding? Du bør nok opparbeide deg mykje betre tålmodighet om du vil verte ein god pokerspelar. Eg har sjølv folda konstant i ein time om ikkje meir, og dette er ein del av pokeren. Sjølvsagt blir ein "triggerhappy" då ein endeleg plukkar opp ei god hand, men du må likevel halde hovudet kaldt og handle rasjonelt Jeg er helt klar over det at tålmodigheten bør være bedre. Dratt inn 70$ USD nå på SNG 10 manns 1$ og 3$ turneringer siden sist innlegg. Har spilt i strekk uten søvn. 32 timer konstant poker nå. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Husk at god helse og at du er uthvilt er en del av pokeren også. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Fikk nettop hus i tre ess og to knekt. Eller jeg hadde det helt til jeg begynte og leke med fold to any bet knappen. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Husk at god helse og at du er uthvilt er en del av pokeren også. Helt klart, derfor jeg straks legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå