SirUstinov Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Hvis du har mye chips bør du raise og prøve å stjæle så mye som mulig i god pos, ikke limp inn i det hele tatt omtrent, og kjør hardt når du får gode kort! Lenke til kommentar
NuevoNova Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Gjør det motsatte av det de fleste andre gjør: Vær aggressiv rundt bobla, for det kryr av folk som er redde for å ryke ut. Lenke til kommentar
Assad91 Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Pleier å gjøre det. Når jeg spiller dobble or nothing er det som 6 igjen i bobla å da er ikke sansynligheten for å klare å stjele så ofte OM jeg ikke er chip leader, de fleste spiller aggressivt da, mens i MTT så har jeg litt problemer å legge ned f.eks QQ og KK som jeg oftest taper med å blir shortstack. Må nok skaffe meg litt mer tålmodighet. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 haha jaja var gøy å spille den 500k guinnes world record turneringa idag men faen så dårlig d gikk. Men morsomt å starte på bord med pokerstars pro Lee Nelson på venstresida Spilte på samme bord under den første timen. Siste hånda mi var allin KQ suited vs en med K5. K5 vant Ble nr 16000 ca... bleh Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 En kompis og jeg planlegger heads up-turnering. Vi skal ha 4 eller 6 spillere med to personer på hvert bord. Vinnerne fra hvert bord vil gå videre, mens taperen er slått ut. Hørtes dette ut som en strålende idé? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nja. Er jo avhengig av at folk liker det. Jeg hadde ikke kommet. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Vi spilte litt heads up om småpenger tidligere i dag, og fant ut at det var ganske kult. Vi får nok med oss et par til. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kan være en idè å spille best av tre før man går videre også. Kan hende det tar litt lang tid men. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Så man spiller tre runder på hvert bord? Hvorfor? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jeg trodde det var sånn man gjorde det i National Heads-up Poker Championship, for å minske flaks-faktoren, men ser at det er kun finalen som foregår i best av 3 format. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 OK, vi får vel vurdere det. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Men tror det kanskje kan bli litt langtekkelig og kjedelig for de som går ut ihvertfall. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 De som går ut kan da bare dra hjem hvis de kjeder seg. Jeg fant ingenting om hvordan de gjør det med blinds i National Heads-Up Poker Championship. Dealer er vel som regel small blind, men kan det være lurt å bare bruke ante? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Dealer er small blind ja, og man har regelmessige blindsøkninger. Vet ikke hvor ofte de har det i national HU championship, men hvert kvarter er kanskje greit? Avhenger selvfølgelig av hvor fort dere ønsker at det skal gå. Og selv ville jeg brukt blinds, istedetfor kun antes. Er jo det folk er vant til og vant til å spille ut i fra. Lenke til kommentar
Tobias_usa Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Ser det er en haug med nybegynnere her så tenkte jeg kunne poste hvordan dere får gratis dollar uten å legge innpå dine egne penger www.pokerstrategy.com og du får 50 dollar etter du har svart riktig på en quiz! Lettere penger skal du lete lenge etter, har selv gjort det 1 gang og spilt meg opp til 300 dollar Lykke til! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Den er snakket om fleire gongar før 10hi Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Poker After Dark Ses05, Ep01 Poker After Dark Ses05, Ep02 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Poker After Dark Ses05, Ep01 Poker After Dark Ses05, Ep02 Oooooh, Leann Tweeden. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Lol, hvis det var det beste du fikk ut av de linkene. Fikk bare sett første, merkelig kast av Black der med AK. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 "He flipped up his KJ, put his hands in the air and said yes like he had the nuts." Mike Matusow skuffer ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå