Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier å gjøre det. Når jeg spiller dobble or nothing er det som 6 igjen i bobla å da er ikke sansynligheten for å klare å stjele så ofte OM jeg ikke er chip leader, de fleste spiller aggressivt da, mens i MTT så har jeg litt problemer å legge ned f.eks QQ og KK som jeg oftest taper med å blir shortstack. Må nok skaffe meg litt mer tålmodighet.

Lenke til kommentar

haha jaja var gøy å spille den 500k guinnes world record turneringa idag men faen så dårlig d gikk.

Men morsomt å starte på bord med pokerstars pro Lee Nelson på venstresida :) Spilte på samme bord under den første timen.

Siste hånda mi var allin KQ suited vs en med K5. K5 vant :p

Ble nr 16000 ca...

bleh

Lenke til kommentar

Dealer er small blind ja, og man har regelmessige blindsøkninger. Vet ikke hvor ofte de har det i national HU championship, men hvert kvarter er kanskje greit? Avhenger selvfølgelig av hvor fort dere ønsker at det skal gå. Og selv ville jeg brukt blinds, istedetfor kun antes. Er jo det folk er vant til og vant til å spille ut i fra.

Lenke til kommentar

Ser det er en haug med nybegynnere her så tenkte jeg kunne poste hvordan dere får gratis dollar uten å legge innpå dine egne penger

www.pokerstrategy.com og du får 50 dollar etter du har svart riktig på en quiz!

Lettere penger skal du lete lenge etter, har selv gjort det 1 gang og spilt meg opp til 300 dollar :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...