Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

registrer dere fra http://www.pokerstrategy.com/u5ATON og få 50$+100$ gratis! det eneste dere trenger å gjøre er å bestå en pokerquiz for å bevise at dere kan spille og kanskje bevise at dere er den dere utgir dere for å være slik at dere ikke kan svindle pokerstrategy.

 

Hva tjener pokerstrategy på det?

Jo de får penger fra den pokerklienten dere velger via rake'n, så kan dere spille tjener de fort noen penger på dere :) dere må forresten opprette en ny konto på den pokerklienten dere velger (de har en del valg).

 

Hva tjener jeg på det?

Jo får en del dollar om dere klarer å spille noen dager uten å tape alt og bruker den linken jeg refererte til.

 

Hvis dere har noen spørsmål, bare spør ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et lite spørsmål angående en liten scenario her:

Du er med i en freeroll, minstegevinst er 100$, snakker om fulltiltpoker sin freeroll for de som satte inn penger forrige månde, hvis noen vet om den.

det er 6 personer igjen til bubble, altså at den siste ryker som får penger går ut.

Du sitter med ca 7BB, og du får KK før flop.

Hva er best å gjøre;

1. gå all inn før flop.

2. Better 1 - 2 BB før flop, dermed gå all inn etter flop (I håp om at fler personer blir med på hånden)

3. Folde ALLE hender frem til Bubble er sprukket. selvom du kun har 2M elns.

 

* -"M" vil si hvor mye man må ut med iløpet av 1 hel runde rundt bordet. I dette tilfellet er det anter også med i bilde.

Lenke til kommentar

okey, hm...

For å si det sånn da. Det eneste som er skummelt for deg om du slowplayer er om det flopper ett ess. men det er jo ikke stor sannsynlighet at det esset kommer på floppen, eller kommer i det hele tatt. Og om ikke A flopper, er 2 par det neste som kan være skummelt, men sansynliheten for å treffe 2 par er bare 5%... så det er på en side ikke noe å være spesielt redd for det heller.

Så sånn sett er sansynligheten for at du sitter med beste hånd selv etter floppen fortsatt stor, ikke like stor som før floppen, men fortsatt stor. Og det er større sansynlighet for at det er mer chips i potten som du kan vinne.

Lenke til kommentar

Det han sier er at hvis du går all in, så vil du enten få blinds + antes, eller så vil du mest sannsynlig kun havne all in mot en mostander, der du vil være stor favoritt. Hvis du derimot slowplayer, så er sjansen stor for at noen andre limper med deg, og blindsene også går med videre siden du gjør det billig for dem. Og hvis du plutselig har 3-4 andre i hånda mot deg er det fort plutselig større sjanse for at du blir dratt ut. Hvis du ikke har det, så last ned programmet PokerStove og sjekk. Sett opp først deg mot en tilfeldig hånd, også se på deg mot tre eller fire tilfeldige hender. Prøv også å innsnevre rangen litt, så minker sjansene dine enda mer.

Lenke til kommentar
registrer dere fra http://www.pokerstrategy.com/u5ATON og få 50$+100$ gratis! det eneste dere trenger å gjøre er å bestå en pokerquiz for å bevise at dere kan spille og kanskje bevise at dere er den dere utgir dere for å være slik at dere ikke kan svindle pokerstrategy.

 

Hva tjener pokerstrategy på det?

Jo de får penger fra den pokerklienten dere velger via rake'n, så kan dere spille tjener de fort noen penger på dere :) dere må forresten opprette en ny konto på den pokerklienten dere velger (de har en del valg).

 

Hva tjener jeg på det?

Jo får en del dollar om dere klarer å spille noen dager uten å tape alt og bruker den linken jeg refererte til.

 

Hvis dere har noen spørsmål, bare spør ut.

 

 

Du har vel ikke noe fasit? Feila testen og gidder ikke lese så jævlig mye

Lenke til kommentar
Jeg skal på turnering rett før jul, 2 bord med 8 personer på hvert. 4 fra hvert bord går til finalebordet, og 4 fra finalebordet får premie. Noen tips? :)

Tidlig i spillet er det raise eller fold før flop, limping preflop vil bare tappe deg for chips, iallefall hvis det er gode spillere. Stjel litt blinds når tighte spillere sitter i blinds, men ikke prøv deg på store bløffer, da du vil bli callet ned lett av kompiser. Når du får shortere stack, flytt chipsa dine mer rundt, og håp på det beste. Lykke til. :)

Lenke til kommentar

Så når jeg har dårlige kort, folder jeg. Når jeg har gode kort, raiser jeg preflop? Litt lett å lese kanskje? Jeg hadde tenkt å leke meg med litt check-raise og moro, jeg.

 

Tidligere har jeg spilt litt hasard og gått all in uten å se på kortene. Da har vi spilt om mye mindre, og denslags har jeg ingen planer om nå. :p

 

Egentlig er jeg ikke tilhenger av å raise preflop med mindre jeg er klar chip leader. Hvis ikke jeg har ekstremt gode kort da selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Synes det blir litt for enkelt å si at du må spille sånn og sånn.

 

Er mye som spiller inn, situasjon, stackstørrelser, posisjon, tableimage osv osv.

 

Aipf uten å se kortene er vel en snarvei til bust, så det er bare til å legge fra seg om du er interessert i å vinne turneringen uten å gulle deg til en finaleplass.

 

Du kan iallfall ikke la være å raise pf med gode kort bare fordi du ikke er chipleader. Kort, posisjon og hva som har skjedd før deg er viktigere enn stacksize. Jeg sier ikke at stackstørrelse er irrelevant, men mye annet som spiller inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...