Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

noen som vet hva som skjedde med nordic'n på pokerstars?

 

den skulle bare vare til nå ettersom alle kvalifiseringene er ferdig

 

håper de begynner med nordic freeroll igjen og 3500 dollar eller hva det var istedenfor :)

 

Nordic Bahamas Expedition $ 1,000 Freeroll er tilbake nå! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som vet hva som skjedde med nordic'n på pokerstars?

 

den skulle bare vare til nå ettersom alle kvalifiseringene er ferdig

 

håper de begynner med nordic freeroll igjen og 3500 dollar eller hva det var istedenfor :)

 

Nordic Bahamas Expedition $ 1,000 Freeroll er tilbake nå! :D

 

Jupp. Har nettopp sjekket og det er den helgen som kommer nå at den siste kvalifiseringen spilles (23 nov)

Endret av sureup
Lenke til kommentar
noen som vet hva som skjedde med nordic'n på pokerstars?

 

den skulle bare vare til nå ettersom alle kvalifiseringene er ferdig

 

håper de begynner med nordic freeroll igjen og 3500 dollar eller hva det var istedenfor :)

 

Nordic Bahamas Expedition $ 1,000 Freeroll er tilbake nå! :D

 

Jupp. Har nettopp sjekket og det er den helgen som kommer nå at den siste kvalifiseringen spilles (23 nov)

 

Men når denne forsvinner, kommer dem da med en ny freeroll for Nordic players?

Lenke til kommentar
noen som vet hva som skjedde med nordic'n på pokerstars?

 

den skulle bare vare til nå ettersom alle kvalifiseringene er ferdig

 

håper de begynner med nordic freeroll igjen og 3500 dollar eller hva det var istedenfor :)

 

Nordic Bahamas Expedition $ 1,000 Freeroll er tilbake nå! :D

 

Jupp. Har nettopp sjekket og det er den helgen som kommer nå at den siste kvalifiseringen spilles (23 nov)

 

Men når denne forsvinner, kommer dem da med en ny freeroll for Nordic players?

 

Det gjør det nok etterhvert... Var en nordic freeroll før denna og

Lenke til kommentar
Ja, den tidligere "Nordic Freroll" var vel på 3500$ hvis jeg ikke tar helt feil, noe som gjør at den betalte bedre enn de fleste turneringer med 0,10 og 0,25$ BI. Noen som har vunnet Bahamas Expedition freerollene her inne btw?

 

Jeg vant den ene 1000 dollar freerollen (fikk 165 dollar). Kom da også til den ukentlige kvalifiseringen men gikk ut nr 50 ca av 100. (nr1 fikk billett til 100k bahamas turneringen).

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Fy faen i helvete det er så mange idioter som spiller de store turneringene. Caller 10xBB raiser med A5 offsuit, og flopper et fuckings fullt hus. Så senere i turneringen så går jeg ut mot A5suited ettersom han får flush på riveren :p Og ja det var raisa en del preflop da og....

 

Artige greier

 

Latterlig at de kaster bort så mye tid på å bare tulle rundt og spille på ren flaks

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Haha ... det er disse vi tjener penger på da. Han kan kanskje floppe hus med A5 en gang i blant, men han gjør det ikke hver gang ... og vil tape i lengden. :p

 

Mange donks som overvurderer flush og straight draws, A og K high og hender som KJ; QJ etc.

 

Edit: Samtidig som de undervurderer pocketpar og "suited connectors". :p

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar

Vel nå har dere begge misforstått. Det innlegget var rettet mot de som gir faen i hva og hvordan de spiller. De bare waster tid på å spille low-buyin turneringer(11 dollar etc) som idioter fordi det er "gøy"... Ja de vinner jo ikke in the end, men de knocker ofte et par ut + ødelegger spillet for andre ved å hele tida allinne BB's etc.

 

Jaja i wish i was a highroller sånn at jeg hadde sluppet sånt tull... :p

Lenke til kommentar

Skjønner fremdeles ikke hva jeg har misforstått. Du henviser til de som spiller for gøy, de som setter inn et par $ for å trekke lodd og "se om jeg treffer".

 

Jeg vil også påstå at en ikke kan si at ødelegger spillet. Hvis noen er dårlig i fotball, ødelegger de for de andre da om de ikke er like god som gjennomsnittet? Nei, de gjør det lettere for oss andre. De treffer nok på et langskudd fra midtbanen en gang i skuddåret, men ellers fungerer de kun til å blande saft. (Bare at i fotball tjener du ikke penger på de.)

 

Når det gjelder highroller. Jeg vil påstå at uansett hvor høyt en spiller, så kommer ikke en utenom disse spillerne. De finnes fra SNG 2$ til cash NL$2k, de er bare idioter med mer penger enn de som spiller lavere.

Lenke til kommentar
Jeg vil også påstå at en ikke kan si at ødelegger spillet. Hvis noen er dårlig i fotball, ødelegger de for de andre da om de ikke er like god som gjennomsnittet? Nei, de gjør det lettere for oss andre. De treffer nok på et langskudd fra midtbanen en gang i skuddåret, men ellers fungerer de kun til å blande saft. (Bare at i fotball tjener du ikke penger på de.)

 

Dette er jeg uenig i. Det du snakker om er dårlige spillere. Det er greit nok. Men om du vil bruke fotball da så kan du heller se på de som bare spiller på kødd(altså allinner hele tida med hva som helst) som de som tar syke sklitaklinger som ofte ødelegger andres spill/bein og fører til at de må ut av kampen men til slutt får rødt kort og må ut selv.

 

Og jeg er enig, man kommer uansett ikke bort fra disse tullingene, men jeg er helt sikker på at det er færre som fucker rundt sånn i 200 dollar buyin turneringer i forhold til de 2 og 11 dollar buyin.

 

Jeg bare mener det er et tydelig skille mellom de som spiller dårlig og de som spiller på kødd(altså allinner hele tida etc).

Lenke til kommentar
Dette er jeg uenig i. Det du snakker om er dårlige spillere. Det er greit nok. Men om du vil bruke fotball da så kan du heller se på de som bare spiller på kødd(altså allinner hele tida med hva som helst) som de som tar syke sklitaklinger som ofte ødelegger andres spill/bein og fører til at de må ut av kampen men til slutt får rødt kort og må ut selv.

 

Og jeg er enig, man kommer uansett ikke bort fra disse tullingene, men jeg er helt sikker på at det er færre som fucker rundt sånn i 200 dollar buyin turneringer i forhold til de 2 og 11 dollar buyin.

 

Jeg bare mener det er et tydelig skille mellom de som spiller dårlig og de som spiller på kødd(altså allinner hele tida etc).

 

Føler vi kan diskutere dette en stund. ;)

 

Det er dårlig spill å gå all in hele tiden, så skillet mellom dårlige spillere og folk som gir en god f, er veldig svak spør du meg.

 

Seff, andelen dårlige spillere blir mindre jo høyere en spiller, men en vil alltid møte disse personene som skaper whinehistorier av dimensjoner.

 

Men vi sier oss enig med at du synes disse ødelegger spillet, mens jeg bare venter på å buste de.

 

Edit: Slenger med et bilde fra 21ace.com. ;)

 

stack4.jpg

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...