Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale poker sider basert på hvor raskt du får uttak til kontoen din, har brukt å vært hos Nordicbet og bettson, hos nordic så fikk jeg pengene på kontoen etter et døgn (!) hos bettson.. så kunne det ta opp til en uke. Noen andre som er "raske" på utbetaling, vurderer litt Titan Poker

 

Vet ikke helt hvordan Titan er i forhold til utbetalinger, men ellers kan siden anbefales. Liker bonusordningen deres, at du får ut 5$ om gangen, slipper en å tenke på å måtte nå en viss frist. Ellers kan du sende en pm om du ikke har bonuslink. (500$+50$+75$)

 

Ser alle spør om hvor mye jeg hadde i forhold til blinds. Om jeg ikke husker feil var blindsa på 400/800 og jeg satt med 8.5k i stack. Så ca 10xBB da. Var allerede raiset til 1600, og hvis jeg skulle re-raiset hadde jeg uansett vært pot commited. Han som satt UTG var nok mest interessert i å kjøpe blinds, selvom det er en veldig vanskelige pos. å gjøre det fra. Han folded raskt da det ble 2 all-ins foran han. Han satt forøvrig med ca 4.5k igjen etter raiset sitt.

 

Uansett, takker for svar.

 

Rett og slett uflaks. Den hånden spiller seg selv og du hadde aldri kommet ut på en annen måte enn hvordan det gikk.

 

Edit: Fant et bilde av premier og pokaler på finalebordet til freerollen i helgen, artige greier.

post-14238-1226587489_thumb.jpg

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har faktisk NL2$-bord på Titan, så summene skal en ikke bekymre seg over.

 

Edit: Tenkte på det her om dagen, en trenger egentlig kun 60$, 425kr, for å finne ut om en kan bli en god pokerspiller type cash. Hvis en begynner på NL2 med 60$ og spiller med brm på 30-40BIs, selvfølgelig med en enorm selvdisplin, så kan det kun gå oppover. Eller bust da. :p

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar
Etter plasseringene dine å dømme, så virker det nesten som du har litt problem med å gå fra early game (hvor mange har mange BB, og spiller konservativt), til late game (hvor de fleste effektive stackene er 5-20 bb) hvor det ofte er posisjon og push/fold som er viktig. Selv synes jeg de to første timene av større turneringer er vanskeligst, i hvert fall freerolls.

 

Ettbords SnG har i hvert fall hjulpet meg veldig i late game. :)

 

Spilte òg Nordic Freeroll i går. Kom på 36. plass.

 

Er ikke noe mester jeg heller, spillet mitt har mange lekkasjer - men jeg føler at det blir bedre, og jeg blir mer bevisst på mine feil.

 

:)

 

 

Takk for bra respons!

 

Du har ikke noen tilfeldigvis noen bra taktikker i sånne store turneringer? Hva slags taktikk har du?

 

Og kan jeg bare spørre hva nicket ditt er?

Det er veldig omfattende med en "taktikk", anbefaler varmt "Harrington on Hold'em" (spesielt den første, "Strategic Play"). Disse bøkene er verdt sin vekt i gull (nesten i hvert fall). Ellers vil jeg anbefale "Sit'n Go Strategy" av Collin Moshman. Han tar her for seg, i tillegg til en grusomt bra STT-strategi, for seg litt generelt om nettpoker (som multitabling, software, reads etc.) - og denne kan være et greit supplement til Harringtons bøker, osm er mest basert på live turneringer.

 

Selv spiller jeg ikke mye turneringer, jeg spiller nesten utelukkende kun 9 plr SnG. ;) Turneringer er veldig gøy da. ;)

 

Anbefaler deg å:

- Lese litt generelt om odds (du trenger ikke å pugge alt, men det er greit å ha i bakhodet at f.eks. en A kommer ca på bordet 30% av gangene når du ikke har en på hånd og slike ting)

- Lese overnevnte bøker

- BRM (BankRollManagment). Ikke sett inn 50$ og bruk det på to 22$ heads-up. :p

 

Jeg er ny i spillet selv, så det er mange her inne som kan mye mer enn meg - men jeg håper jeg kan være litt til hjelp.

 

 

Vant litt under 2,5 dollar på Nordic Bahamas Experience Freeroll, og har nå 18,5$ etter å ha brukt rett under 4 på buy-in til 40 000 guarantee som begynner om et par strakser. Så nå har jeg en bitteliten bankroll på Stars òg, som jeg skal prøve å gjøre litt større ved å grinde 9 plr SnGs. :cool:

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar
Begynte med $3 på kontoen, har $7,92 nå!

 

Jeg har tjent!! :D

 

Hvor mye har dere tjent?

 

jeg startet med 0. tjent ca 900 dollar

Det er bra. Gratulerer med 4. plassen forresten. ;) Tålmodig!

 

Hehe takk takk.

Har begynt å bli mer og mer tålmodig i poker og det gir bedre og bedre resultater :)

Spesielt digg å vinne i poker nå som dollarkursen er så høy!

Lenke til kommentar

I helvette. Gratulerer!

 

Eg vann ein 6 manns SNG på pokerstars, vant 20$, spelte vekk 6$ og er no nede på 21$

 

Btw, satt inn 100 kr i går for første gong på evigheter, noko som tilsvarar rundt 14$, så totalt så er eg rett under 7$ i pluss. Så du eig nok meg fjeddiu :(

 

(Her sit vi småfiskane og gleder oss over wins på 20$ o.l, mens Billyen casher inn store rikdommer :p).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...