Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Det var penger han hadde vunnet på nettet, så han tapte sånn sett ingenting. Det svei nok litt for det. Ligger 350,- i + etter å ha spilt hver dag denne uken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker, tapte 15kr på skolen sad.gif

tongue.gif

Kanskje siste gang jeg spiller poker..neida. Poker er fett uten penger!

Ta det med ro, tapte 500 dollar (3250 kr) med 4 like mot straight flush jeg:P heldigvis har jeg vunnet igjen det og ganske mye mer nå =D

5195886[/snapback]

holy shit, det er mye! hade hoppet ut vinduet fra femte etasje, hvis jeg hadde tapt så mye penger!

Lenke til kommentar

Grei dag i dag, spilt to turneringer nå, vant den ene og andre plass i den andre. Bommet mot en som spiller skikkelig løst, akkurat denne hånden spilte han temmelig bra, KK på hånden, spilte som han ikke hadde en drit.

Og vi starter herved på dagens tredje omgang. ;)

Edit: Som ikke gikk så bra. ;)

Endret av Billy Bob
Lenke til kommentar

Jeg spiller litt poker, ofte Texas, med kompiser å sånt, men ikke noe fast. Har tenkt å gå til innkjøp av sjetonger for å få litt mer far på det :p

Noen som vet hvor man får kjøpt sjetonger?

Noen som vet om internett sider med "late-som"-poker, altså ikke ekte penger? ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg spiller litt poker, ofte Texas, med kompiser å sånt, men ikke noe fast. Har tenkt å gå til innkjøp av sjetonger for å få litt mer far på det :p

Noen som vet hvor man får kjøpt sjetonger?

Noen som vet om internett sider med "late-som"-poker, altså ikke ekte penger? ;)

5214261[/snapback]

Det står svar på spørsmålene dine tidligere i tråden. Billige sjetonger selges på Jysk, Rema, Chlas Olson osv. De fleste sider tilbyr lekepenger, deriblant holdempoker.com.

Lenke til kommentar

Jeg spiller stort sett $10 Sit & Gos. Spilte akkurat en der vi var 3 igjen.. en lowstack med ca 800, meg med ca 5500 og sistemann med resten, rundt 8700. Jeg fikk AA og etter litt raising ble jeg satt all in preflop og callet. Han hadde JQ

Flop: 3 5 8 rainbow og jeg kunne smake seieren...

Turn 9

River 10

saaklig! Utrolig kjipt å vinne mot runner-runner-runner.

Har forøvrig en kompis som har vunnet godt over 100 000 på internettpoker. Høres fint ut ü

Lenke til kommentar

Har vi ikke alle en kompis som kjenner en kompis osv osv..

Her hvor jeg er fra, har vi et par. En av dem er godeste "Slayer", husker ikke helt hva han heter, men uansett var det han som ble en eller annen mester i Starcraft/Warcraft og det ble laget en dokumentar om han til TV2. Det er snakk om at han ender på rundt 3 mill income i år.

Ellers er det andre historier, pokermaraton (om å gjøre å spille lengst) hvor vinneren hadde et pluss på 200 000,-. En spiller som har til gode 1,2 mill hos en spillside siden han har inngått en avtale med dem om å sitte inn 9k per dag for å ikke gå over skattegrensen. (?) Samme spiller omtalt her:

The Poker Plex team would like to wish ‘Prikken’ good luck as he embarks in his quest!

We are watching with great interest the progress of ‘Prikken’ in his quest to play 200.000 hands in two months! (From November 1st, until January)

Even though some of the details of this endeavor are a little bit hazy, apparently ‘Prikken’, and Henrik Witt, our Poker manager made a bet, Henrik insisting that it could not be done, and Prikken insisting that it can be done!

Even though it is mathematically possible, it’s virtually impossible to do so in such a short period of time.

With a seat to the EPT at stake, we are sure that ‘Prikken’ will rise to the challenge, and prove Henrik wrong.

‘Prikken’ already got off to a flying start, and what now remains to be seen is whether he will maintain it!

Watch this space for his progress!

GOOD LUCK ‘Prikken’!

Så det er alltid mange gode historier, men glem ikke de negative!!

Lenke til kommentar

De fleste som spiller mye poker på nett går i underskudd. Det er et ufravikelig faktum. Men antallet spillere som ser på seg selv som "en over middels spiller" er nok uforholdsmessig stort ;)

Jeg sier ikke at det ikke går an å tjene penger på nettpoker, men å basere seg å leve av poker vil være alt for hasardiøst for f.eks meg som er student med under middels inntekt (studielån)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har vi ikke alle en kompis som kjenner en kompis osv osv..

Her hvor jeg er fra, har vi et par. En av dem er godeste "Slayer", husker ikke helt hva han heter, men uansett var det han som ble en eller annen mester i Starcraft/Warcraft og det ble laget en dokumentar om han til TV2. Det er snakk om at han ender på rundt 3 mill income i år.

5217897[/snapback]

Slayer er min "kompis av en kompis". Det er en historie som viser seg å være sann da. Den felles kompisen vår er også helt syk i Starcraft. Ikke nok med det; han tjener gress på nettpoker også. Må ligge i genene.

Om ikke lenge skal jeg finne noen med-menige her i leiren for å blakke dem i poker (evt meg selv). Akkurat nå jobber jeg overtid med en statisk dagslønn på 120,- timen. Hvem sa at barna i Afrika har det vondt?

Lenke til kommentar

Flott tråd! Ble glad da jeg fant denne. Spilte poker med gutta for litt siden. Vi spilte 4 runder. Vant tre stykk! Den siste tapte jeg på. hadde tress i 9, mens kammeraten min hadde tress i damer! :(

Har spilt og lært av en annen kammerat. Var veldig godt forberedt når jeg spilte med nybegynnerne. En kan lett se det på spillestilen om en er erfaren eller dreven ;)

Lurer veldig på om ebay har bra pokersett?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...