Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I know the feeling. And I'm lovin it.

 

Callet øver halve stacken min preflop engang, bare pga magefølelsen med 57. Floppet et hus (5-5-7), og den andre duden gikk all in. Jeg callet, han hadde A-A. Jeg vant. Dårlig spilt? Ja. Men magefølelsen betyr mye for meg i spill.

 

I hate you

 

Men greit nok, jeg spiller også på magefølelse her og der, men å calle halve stacken med 5-7, ærlig talt...

Btw jeg snakket med han jævla tullingen som calla mye preflop med 5-7, han sa han måtte doble opp.... Og han var egentlig rett under average stack... sånne idioter får meg til å klikke rett og slett...

 

:p

Lenke til kommentar

Stemmer det. Det skjer alle, men som en fornuftig kar over meg sa: så lenge man har bra BRM gjør det ikke noe. Etterhvert som man har spilt en del, preller det av. :p

 

Magefølgelse i onlinepoker ... Veeeeel.

 

Hva du raiser all-in med, kommer an på hvor stor stack du har, stack/bb etc. og ikke minst posisjon. Spiller du mot en TAG, LAG ... Alt for mange faktorer ...

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar
Stemmer det. Det skjer alle, men som en fornuftig kar over meg sa: så lenge man har bra BRM gjør det ikke noe. Etterhvert som man har spilt en del, preller det av. :p

 

Jau selvfølgelig.

Er greit i pluss jeg.

Men fortsatt, følelser gjør det 10x morsommere :)

 

edit:

 

alt går til helvete ikveld. Mange bad beats hele tida nå.... Siste var med QJ... Flop var J-rag-rag. Jeg raiser en del pga d er 2 hjerter på bordet, en caller av de to som calla preflop caller... Q kommer på turnen og jeg tenker JACKPOT... Jeg raiser igjen, han allinner, jeg caller... Han har K 10 hagahahhahaa og det er ikke vanskelig å gjette seg til riveren... A!!

Faens hore, 0 poeng å calle raisen min på floppen (jeg har første posisjon av det som spiller), og så hvorfor allinne når han har en draW? Hvorfor ikke heller ta et billigere kort og calle raisen min.... IDIOTER, AHHHH....

 

edit2:

 

Nå er jeg glad og kan endelig gå i seng. Vant endelig noe og tilfeldigvis var det så å si det samme som jeg har tapt idag :D

 

...And Justice for All

 

:D

Endret av sureup
Lenke til kommentar
I know the feeling. And I'm lovin it.

 

Callet øver halve stacken min preflop engang, bare pga magefølelsen med 57. Floppet et hus (5-5-7), og den andre duden gikk all in. Jeg callet, han hadde A-A. Jeg vant. Dårlig spilt? Ja. Men magefølelsen betyr mye for meg i spill.

Du vil aldri vinne i lengden med magefølelsen din. Joda, kanskje ein stor siger i ny og ne, men aldri i lengden.

Lenke til kommentar
Shit happens ... Selv om man har KK, taper man mot Ax roughly 1/3,5 ganger (som er omtrent så ofte en A er ett av comminity kortene, hvis man ikke tar høyde for set) ... Så uansett om man spiller aldri så mattematisk korrekt, så er man ikke udødelig ...

Hvis noen hadde vært udødelig, hadde ikke poker vært noe gøy lenger. Det er morsomt med amatører som vinner WSOP Main Event, så lenge de ikke er klyser (Jamie Gold). En spiller med en grunnleggende forståelse for spillet, slår en spiller i verdenseliten 1/3 ganger. Men in the long run er det alltid den beste som sitter igjen.

Lenke til kommentar

Stemmer, det er den kominasjonen er matematikk og tilfeldigheter jeg elsker med poker. Det er liksom ikke bare dyktighet, slik som "Trivial Pursuit", men heller ikke bare flaks som ... Ehm ... Stigespill ...

 

Hadde det bare vært matte, så burde jo han der supersmarte fyren i den der snakkende rullestolen vunnet WSOP gang på gang ...

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar
Btw hva slags poker-hjelpe programmer bruker dere? Altså sånne som kalkulerer odds etc + viser hva motstanderne har gjort før i tiden etc etc?

Selv så har jeg ikke et sånt program men vurderer å skaffe det... Noen anbefalinger?

Ingen, men vurderer å investere i pokertracker etterhvert som jeg begynner å spiller høyere. Noen som vet om TitanPoker har regler mot HUD, slik som blant annet Cake har?

Lenke til kommentar
I know the feeling. And I'm lovin it.

 

Callet øver halve stacken min preflop engang, bare pga magefølelsen med 57. Floppet et hus (5-5-7), og den andre duden gikk all in. Jeg callet, han hadde A-A. Jeg vant. Dårlig spilt? Ja. Men magefølelsen betyr mye for meg i spill.

Du vil aldri vinne i lengden med magefølelsen din. Joda, kanskje ein stor siger i ny og ne, men aldri i lengden.

 

Hehe. Spiller ikke ofte på magefølelse, men dette var en SnG turnering, uten noe spesielt stor buy in. Var vell 10$. Jeg var i sen posisjon, og alle foldet forann meg utenom han med AA.

 

Spiller ikke slik ofte, men er så sinnsykt artig når du faktisk treffer på noe slikt. Folk begynner jo virkelig å lure på hvordan du spiller også.

 

 

Men skal innrømme at eg ofte bommer stygt på noen "magefølelser" også. Har "lykkekort" på 9-4, og caller ofte med de. Bommer oftere enn jeg treffer selvsagt.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...