Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Noen som spiller på Pokerstars? evt hva spiller dere der? og hvor stor br har dere der? Syns det virker veldig oversiktlig og med veldig mange spillere. noen som har noe negativt om pokerstars utenom det med rakeback?

 

veldig mange spørsmål, trenger ikke svare på alt ;)

 

Spilte på Stars før. Spilte NL50 med en bankroll på $1k-1,5k. Ikke så mye negativt egentlig utenom rakebacken, men den tanken har jo du tydeligvis vært innom. Siden har også noenlunde samme tendenser som FullTilt, de som først er gode, er veldig gode.

 

okey. ja rakeback har jo en del å si om du skal tjene penger på cash games da..

Jeg har spilt på Stars i ca et års tid i freerolls å med litt innskudd, men føler jeg ikke takler noen annen layout eller oppsett på de andre sidene pga dette.. prøvd titan, fulltilt, betsson, unibet, pkp (eller hva det her) og noen andre. blitt så vant til pokerstars sine bord at alt annet virker helt feil. noen tips for evt. "bedre" sider som ligner litt på oppsettet til Stars hvis jeg skulle føle behov for rakeback?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poster en hånd jeg spilte for noen dager siden, som jeg har irritert meg over, og synes selv jeg spilte den svært dårlig. Kult hvis dere kommer med synspunkter. Har dessverre ikke en HandHistory, grunnet formatering, men skal gjengi den så godt jeg klarer.

 

 

Det er en 10+1$ MTT på Stars, ca. 2500 som er med. Blinds er 25/50.

 

Jeg har hatt en fin tripling av stacken min, når mine 66 slo ut to stk. AJ på J62-bord. Jeg har 8575 i chips.

 

Jeg sitter på Button med Qh Jh. To limpere rett foran meg, jeg raiser opp til 350. En call fra cutoff. Han har omtrent 6000 chips før floppen.

 

Flop: Qc 6s 4d

 

Han checker. Jeg better 500. Han caller. Nå er jeg litt usikker på hva han har. Jeg er redd for 44, 66 og KQ. Etter hvordan han har spilt hånden så langt, så setter jeg han her på et pocket-pair mellom 55 og 99. Har observert at mange liker å limp-calle preflop med medium pockets.

 

Turn: Qc 6s 4d Jc

 

Jeg treffer gull, og har nå en sterk hånd. Han checker. Jeg tenker på hva jeg skal gjøre, og bestemmer meg for å checke. Jeg misliker sterkt at jeg checka turn nå i ettertid.

 

River: Qc 6s 4d Jc 7d

 

Han better ut 900 i en 1870 pot. Jeg raiser han til 2200, og etter 5-6 sekunders betenkningstid går han all-in, for 3300 chips.

 

 

Er dette en call eller en fold? Hva går han all-in på river med som jeg kan slå?

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Skulle bettet på turn ja, for det er godt mulig han caller på floppen med nest høyeste par altså at han sitter med noe mellom 77-99. Men jeg hadde nok callet på river for du er vel ganske pot comiited der. Men uansett så ville jeg trodd han satt med tress eller et overpar til Q'en og spilte den tricky

Lenke til kommentar

Jeg har 10 dollar å spille for på stars hver helg.. noen forslag på hvordan jeg burde spille? cash games, turneringer, sng? for hvor mye? er ca like god på alle 3, dårligst på turneringer.. tenker på slik at jeg minimum dobbler for hver helg. får inn 10 dollar hver helg, men hittill har det gått dårlig så trenger noen forslag :) evt. hvordan spille når jeg får 15, 20 dollar osv..?

Lenke til kommentar

SnG er jo greiest mht. svingninger i BR ... altså du kan kjøpe deg inn i 10 store MTT, og kanskje vinne mye - eller du kan kjøpe deg inn i 10 mindre STT og i hvert fall vinne 3 av dem, og komme ITM på sikkert halvparten og vel så det. ;)

 

Gjort siste dagene:

- Kjøpt ny skjerm (1680x1050 elns), nok til å kjøre 6 bord i hvert fall.

- Lest SnG-boken

- Regnet masse matte

- Tapt 50$ bankrollen min på Titan. :p Alkolås på PC-en?

Endret av Mr. Bojangles
Lenke til kommentar
SnG er jo greiest mht. svingninger i BR ... altså du kan kjøpe deg inn i 10 store MTT, og kanskje vinne mye - eller du kan kjøpe deg inn i 10 mindre STT og i hvert fall vinne 3 av dem, og komme ITM på sikkert halvparten og vel så det. ;)

 

Gjort siste dagene:

- Kjøpt ny skjerm (1680x1050 elns), nok til å kjøre 6 bord i hvert fall.

- Lest SnG-boken

- Regnet masse matte

føer med deg :p

Lenke til kommentar
Gjort siste dagene:

- Kjøpt ny skjerm (1680x1050 elns), nok til å kjøre 6 bord i hvert fall.

- Lest SnG-boken

- Regnet masse matte

- Tapt 50$ bankrollen min på Titan. :p Alkolås på PC-en?

 

Gjort siste dagene:

 

- Tryllet om $1,4k på Titan til $1,9k.

- Spilt dag 2 av Askøys største gratisturnering, videre til dag 3.

 

Poker er fint. :)

 

(Sorry for Titan-kommentaren, obv brag, men bare måtte. :p)

Lenke til kommentar
Hehe ... kult! Gratulerer. :p

 

Kan trøste meg med at STT-spillet mitt har blitt kraftig forbedret. ;)

 

 

Sureup: Trøst deg med at du har det statistiske overtaket, og vinner i lengden, hvis det er en trøst? :p

 

hehe greit nok men når man har en sånn dag at man spiller alt riktig men bare taper på PURE luck vs idioter så suger det skikkelig.

 

men nå ble jeg glad, spiller 11 NL holdem på pokerstars, hadde 77 i hånda, får en flop: A 7 5, får en dude allin, han har 55 i hånda, altså 555, jeg øker stacken med ca 2,5. Neste hånd vinner jeg en nice pot på sem-bluff (4 like suits på bordet, har ingen av den typen men har high pair (k))

 

great success

Endret av sureup
Lenke til kommentar

fy faen nå klikker det for meg, har KK, raiser mye preflop, en caller. flop er 2-5-7, 2 stk er suita så jeg allinner, han caller, han har faen meg 5-7. Sjuke greier

så jævlig LOL at folk spiller sånne hender når man raiser så mye preflop

 

edit:

 

så etterpå får jeg AA og tror jeg kan få en skikkelig stack igjen, joda jeg blir calla av 2 stk preflop, en med KJ og en med QQ. Og på turn så kommer en Q.

 

AHAHAHAHAHA JEG DØR HER AHAHAHAHAHA

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Alle som spiller poker blir dradd ut. Det er utrolig irriterende der og da, men når du har spilt en stund, merker du at du ikke synes det gjør noe. Du vet at disse personene er de som holder onlinepokeren levende med å donere millioner av $. Du vet at i det lange løpet vil disse spillerne betale deg for din hobby.

 

Spill med riktig brm, så bryr en seg ikke lenger. Tapte nettopp aipf med KK mot 68, han traff to par. Bare til å reloade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...