AlexGM Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 dere bor vel ikke i bergen ? Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Derfor vil jeg gjerne fortelle at etter jeg satte inn minimumsbeløpet på 25$ på partypoker, tjente meg opp til 35$ på 3 og 6 dollars turneringer, tapte jeg alt sammen på cash game. --- Du hadde ikke tapt alt med riktig bankrollmanagement. Totalt feil, BR-management er for spillere som går i pluss, hvis en ikke er god nok til å vinne så vil du tape alt du setter inn uansett, det er viktig å presisere. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Tja. Hvis en alltid har 30xBI, å spiller deretter, til og med på NL2, og en da taper alle pengene sine, da beliter jeg meg, da har det ingenting å si. Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Noen som har tips til sider med mange og lukrative freerolls? Lenke til kommentar
Taggi Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Noen som har tips til sider med mange og lukrative freerolls? Det vil aldri være lukrativt å spille freerolls, men her er en liste: http://www.pokerlistings.com/free-roll-poker Lenke til kommentar
Osgood Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det trenger du heller ikke å fortelle meg, men jeg tror du skjønte hva jeg tenkte på. Noen sider har 50$ freerolls, mens andre har 500$. That's it. Takk, forresten. Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har et spørsmål. Det ligger 2,2,dronning,Konge, 8 på bordet siste runde. En har 6 og dronning, en annen har 10 og dronning. Hvem vinner? Er det ikke sånn at de 5 beste kortene på bordet og hånden vinner, så det blir likt siden begge har to par i dronning og 2, og man bruker high card som konge, selv om den ene har høyere high card på hånda. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Begge bruker 2-2 Q-Q og K kicker så det blir split pot Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Jeg trodde han med 10'ern vant, pga høyest andre-kicker. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du må hugse på at det berre er det fem beste korta i Hold'Em som gjeld Ikkje dei fem i bordet, men dei 5 totalt Og begge hadde 2 2 Q Q K totalt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Du må hugse på at det berre er det fem beste korta i Hold'Em som gjeld Ikkje dei fem i bordet, men dei 5 totalt Og begge hadde 2 2 Q Q K totalt.Det kan stemme Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja, visste at jeg hadde rett, fikk bare skjeft av de jeg spilte poker med og sa jeg var feig, men nå har jeg bevis! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Heisann. Har et gammelt slitt bord, vurderer å skaffe meg en slik gressduk-opplegg å feste til overflaten, ettersom bordet brukes mye til poker og overflaten er svært stygg. Noen som vet om en side som selger slike duker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Google "Pokerduk" = http://www.pokerbord.no/default.pl?showPro...&pageId=175 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=309954 Mange andre plasser også, bare let. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nå vil KRF og LOMS stoppe tilgangen på pokersider fra norske datamaskiner. Linky. Fremtiden Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fremtiden Haha! Vakkert Lenke til kommentar
aspic Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Åh, så fint bilete Er på tide eg får streama WSOP 08, eg har ikkje fått tid til å sjå noko derifrå enno =/ Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har begynt å se gjennom High Stakes Poker episodene på Pokertube, og må si at Negreanu er blitt storfavoritten min. Herlig fyr. Umulig å lese! Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Hehe ja har sett alle high stakes episodene, mitt yndlings poker program etter WSOP. Følger jevnlig med på alle typer poker program jeg kommer over. Men ja Negraneu er herlig! Men han snakker seg en sjelden gang inn i problemer hehe. Andre favoritter jeg har fra high stakes må være esfandiari og laak de er hysterisk sammen. Og det er alltid gøy når matusow eller hellmuth kommer innom da vet du det blir underholdende =) Men min favoritt spiller er uten tvil marcel luske elsker den fyren, men ikke bare pga han gjør syke ting på bordet, men fordi han er helt insane god spiller og en fantastisk reader Endret 23. september 2008 av AlexGM Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) High Stakes Poker er det sooooleklart beste pokershowet, hundre tusen ganger bedre enn WSOP etter min mening. Jeg elsker Gabe Kaplan, men får skikkelig frysninger av Norman Chad. Har aldri trukket på smilebåndet av noe han sier. HSP er også såå mye mer gjennomført og grundig enn WSOP. WSOP har så mange all-in-flips, som ikke er noe gøy å se på, mens HSP har deepstacked NL-action av de beste spillerne i verden. Kan ikke vente til sesong 5! Edit: Det skulle definitivt vært lagd et underforum for poker. Å ha kun en tråd å diskutere i synes jeg blir litt lame. Interessen for poker er tross alt rimelig stor, så jeg synes det hadde vært naturlig. Anyone with me? Endret 28. september 2008 av Hegland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå