Gå til innhold

Den Store Poker Tråden.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mener det var på Mood.

 

Jeje, ikke finalebord på meg, langt derifra.

 

Jeg satt ved siden av en kar som viste en del hender. Han bettet ut med to overkort, pocket lavere enn alle kort i bordet osv osv.

 

Blinds 200/400. Jeg har KQs. Han går til 1200 i front. Jeg caller. Flop Q89, rainbow.

 

Han better 1k, jeg raiser til 3k, han sier som mange andre har sagt: Det er jo bare en freeroll. Han pusher all in. Jeg har da 3k igjen, så jeg anser meg som veldig smallstack om jeg kaster meg. Utifra det jeg har sett av spill fra han tidligere, har han mest sannsynlig A høy eller noe annet tull. Jeg bestemmer meg for det og caller, han viser AJ.

 

Vet ikke jeg, A høy pluss inside. Han treffer iallfall A på turn. Dett var dett.

Lenke til kommentar

Hehe da var poker ferdig for i dag, jeg kom 20 plasser fra finale dagen ca. Jeg var card-stuck hele tiden, men gjorde det beste ut av de kortene jeg fikk og doblet et par ganger. Var oppe 8 tusen fra start chipsa en periode. Men så tapte jeg 8 tusen mot en ufattelig løs spiller ved bordet. Jeg hadde sett han gå all inn hele dagen med J-5 Q-8 7-8 osv. Så når jeg satt med 4-4 så tenkte jeg, at det var ca 52% for meg 48% for han og vinne, og tenkte at disse må jeg vinne om jeg skal gå helt videre så jeg callet + jeg ville ha han vekk :p så etter at han umiddelbart traff Q på sin Q-5 off suit så var det slaget tapt. Og deretter foldet jeg ganske mye, helt til jeg fikk K-K og var på BB jeg ble raiset 2 ganger store blind (BB var på 1200 eller 1800 husker ikke, jeg hadde sittet igjen med 3 BB om jeg hadde callet tror jeg)så jeg gikk all-inn, han callet og hadde seff A-A :) men sånn går det, han vant fortjent, så jeg gikk dessverre ikke videre. Men det var ufattelig gøy og jeg håper virkelig det kommer til å skje igjen. Sommer, varme, pils og poker. Kan det bli bedre ? :)

Endret av AlexGM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg spiller 2/4 omaha og henger på www.pokersiden.com.

 

En veldig bra side for personer som er interisert i poker:)

 

Forøvrig spiller jeg Tiltersturneringen og er kvalifisert til en 5K dollar event med kun 15 spillere. Tror det er 3 kvalifiseringsturneringer igjen. buyin er kun $5

Lenke til kommentar
noe du reklamerer for eller?

 

Det kommer an på hvordan du ser det.

 

Prøver å få til et bra miljø på pokersiden for pokerinteriserte i Norge.

 

 

------------------------------------------------

Noen som har lyst til å spille live i Oslo? Vi er en gjeng på 5stk som spiller ca.2 ganger i uken. Er noen interisert så legg igjen en melding her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...